PBR Streetgang
Well-known member
PolenKunnen we nog een tip krijgen?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
PolenKunnen we nog een tip krijgen?
Op Framed kan je een film raden die je nog nooit hebt gezien of 1 keer 20 jaar geleden, simpelweg door de vibe. Een tijd geleden zat No Country For Old Men er bij, ik heb die toen geraden zonder 1 personage te zien, gewoon door de setting en sfeer. In deze thread zitten (voor mijà te veel onbekende films.Daarnaast is het ook grotendeels vervangen door Framed, denk ik. Ik vermoed dat daar ook iets meer bekendere films tussen zitten.

Zeer zeker, eigenlijk bestaat die film uit zeer mooie shots. Iemand anders mag, maar niet @ViperHD want die heeft vals gespeeldDat shot op die slaapkamer vind ik een mooi shot![]()

Zoals ik zei makkelijk. En als het een poos geleden is, zie hem opnieuw want hij heeft de tand des tijds doorstaan. Fincher was zijn tijd voor.Se7en.
Zonder meerkost enkel op Sooner, moest je daar een abonnement hebben. Anders ook te huren op Prime. Ik vind de film wel echt een aanrader, na Ida de tweede film van Pawlikowski die ik gezien heb en imo ook de betere. Sowieso eentje voor de muziekliefhebbers gezien het onderwerp, maar visueel is het ook een parel.@PBR Streetgang : is hij ergens te streamen en is hij de moeite?
Enorm bedankt. Bij Prime kun je een proef abonnement nemen voor Cineart (30 dagen gratis, daarna 4 euro per maand), dus ik heb het zo gedaan. Zodra ik de film gezien heb laat ik het hier nog wel ergens weten (enkel de trailer gezien en hij ziet er heel belovend uit).Zonder meerkost enkel op Sooner, moest je daar een abonnement hebben. Anders ook te huren op Prime. Ik vind de film wel echt een aanrader, na Ida de tweede film van Pawlikowski die ik gezien heb en imo ook de betere. Sowieso eentje voor de muziekliefhebbers gezien het onderwerp, maar visueel is het ook een parel.