Raad de film screenshot!

Oké, ik probeer een wat moeilijkere screenshot deze keer

A001.png

Laatst bewerkt:
Imgbb is gewoon kaka geworden. Postimages is guud.

Ehnnnnn. Verre gok van een rewatch die ik ondertussen al jaren plan.

Blood in Blood Out(1993)?

De kwaliteit van mijn bronmateriaal is niet al te best, waardoor het misschien ouder overkomt. Film is van ergens ná 2000.
Blood in Blood Out kende ik nog niet, zonet even de trailer bekeken.

Laatst bewerkt:
Woehoe.
Bij deze geef ik graag de beurt aan iemand anders want heb niet dadelijk een idee (en zit nog altijd te prutsen met hoe hier foto's te plaatsen, toch eens fatsoenlijk opzoeken). Geweldige film wel.

Edit: eindelijk gevonden, dus bij deze een weggevertje volgens mij.

easter.png

Laatst bewerkt:
Ik weet het ook niet maar kan je een full frame screenshot posten in het juiste formaat?

Zou een regel moeten zijn imo
Kun je me een pb sturen met daarin de uitleg hoe ik dit doe? (Weet het waarschijnlijk vreemde vraag op een forum voor gamers.)
Sowieso zal ik vanavond nog een afbeelding toevoegen.

Gewoon een image rechtstreeks van het bronmateriaal, dus in de aspect ratio van de film. Want we posten hier allemaal van de zelf gekochte Blu rays :unsure:

Maakt mij persoonlijk alvast niet zoveel uit dus van mij hoeft dat niet mits er gewoon wat opvolging is met extra screens. Ook al gedacht van fel ingezoomde screen gewoon eens telkens uit te zoomen met bepaalde iconische momenten etc. Of soundbytes etc. Mag van mij hier alvast het algemene "raad de film" topic worden.

Terug
Bovenaan