Pegasus Well-known member 25 juni 2025 #6.163 Haha, toevallig onlangs nog eens (gedeetelijk) op gezet, dus zat nog vrij vers Blijft een wonderlijk mooie film Zal ook eens eentje posten...
Haha, toevallig onlangs nog eens (gedeetelijk) op gezet, dus zat nog vrij vers Blijft een wonderlijk mooie film Zal ook eens eentje posten...
SnakeGodRovinin Well-known member 27 juni 2025 #6.168 Die pose van de man komt me zo bekend voor. Volgens mij maakt dat deel uit van een movie poster.
PBR Streetgang Well-known member 27 juni 2025 #6.169 Die pose doet me denken aan Rundskop, maar kan me daarin geen paarden herinneren
Pegasus Well-known member 27 juni 2025 #6.171 Het klopt niet, maar onbewust zit hij er eigenlijk wel dichtbij
PBR Streetgang Well-known member 28 juni 2025 #6.172 Ah, Foxcatcher!! De naam du Pont op het diploma aan de muur gaf het weg
Koonut Well-known member Crowdfunder FE 29 juni 2025 #6.175 Obligatory "Lawnmower Man" gok, want ik zie een gazon. Weet ge het is nog weekend, we doen zot en ik zeg "Lawnmower Man II"
Obligatory "Lawnmower Man" gok, want ik zie een gazon. Weet ge het is nog weekend, we doen zot en ik zeg "Lawnmower Man II"
ikbenben Well-known member Crowdfunder FE 29 juni 2025 #6.176 En ik vind dat degene die op het gras staat op Borat trekt
PBR Streetgang Well-known member 29 juni 2025 #6.178 ikbenben zei: En ik vind dat degene die op het gras staat op Borat trekt Klik om te vergroten... Kleur van het kostuum matcht dat van Borat, maar nee. Op naar de volgende:
ikbenben zei: En ik vind dat degene die op het gras staat op Borat trekt Klik om te vergroten... Kleur van het kostuum matcht dat van Borat, maar nee. Op naar de volgende:
SnakeGodRovinin Well-known member 29 juni 2025 #6.180 Als ze dat is en ze lijkt erop, dan lijkt het me een film van de '90 te zijn. Misschien late '80. Enigste film die ik ken van toen is: Working girl?
Als ze dat is en ze lijkt erop, dan lijkt het me een film van de '90 te zijn. Misschien late '80. Enigste film die ik ken van toen is: Working girl?