Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@PBR StreetgangWas er iemand in de botanique gisteren bij het optreden van kikagaku moyo? Wat een optreden seg![]()

Was er iemand in de botanique gisteren bij het optreden van kikagaku moyo? Wat een optreden seg![]()

:
Ik twijfel nog. Het is erg duur (€40) en ik zou eerder een boek nemen met veel info i.p.v. enkel afbeeldingen, maar het blijft een cool boek natuurlijk!Gekocht?
Future Days heb ik hier al vermeld, zeker een aanrader.Ik twijfel nog. Het is erg duur (€40) en ik zou eerder een boek nemen met veel info i.p.v. enkel afbeeldingen, maar het blijft een cool boek natuurlijk!
Gaan we misschien wel naar opzoek!Future Days heb ik hier al vermeld, zeker een aanrader.
Bandcamp zei:Goat return with mighty new album... 'Oh Death'
The question we asked on a regularly is "when is there gonna to be another Goat album?"
Well that wait is finally over! The band have just announced a brand new 10 track album called 'Oh Death' which is being released on 21 October.
Ik heb al veel gehoord over deze band, maar dat is het.NIEUWE GOAT! Yihaaaaw, bitches.
't Is er dan niet meer van gekomen. Ik zou het wel graag ergens online tweedehands willen vinden, maar tot nog toe zonder resultaat.Gaan we misschien wel naar opzoek!
't Is er dan niet meer van gekomen. Ik zou het wel graag ergens online tweedehands willen vinden, maar tot nog toe zonder resultaat.
For those that don’t know, Brown Acid is a series of compilation albums featuring a collection of underground hard rock, stoner rock, crazed psychedelic rock, frenzied proto-punk, and proto-metal ranging primarily from the late 60’s into the mid 1970’s from nearly 100 different bands in total.
NIEUWE GOAT! Yihaaaaw, bitches.