Goat is ook zo iets waar maar niet in geraak, ik heb World Music een paar keer geprobeerd, maar net zoals bij Swans (zie mijn post in het stoner/doom topic :unsure: ) is er geen klik en blijft hij maar niet hangen.
Heb je het album Commune al geprobeerd? Het gaat hier de hele tijd over World Music, maar die eerste vind ik toch zeker ook de moeite. Bij World Music heb ik het idee dat ik de eerste helft beter vind dan de tweede, maar ik heb ook nog maar één keer geluisterd.
 
Heb je het album Commune al geprobeerd? Het gaat hier de hele tijd over World Music, maar die eerste vind ik toch zeker ook de moeite. Bij World Music heb ik het idee dat ik de eerste helft beter vind dan de tweede, maar ik heb ook nog maar één keer geluisterd.
Neen, zal het eens proberen!
 
Neen, zal het eens proberen!
Probeer de latere platen ook eens, ik vind ze wat minder maar veel luisteraars die ze later oppikten vinden die beter.
Ik heb ook heel hoge verwachtingen van hun nieuwe album, check zeker die singles eens.

En de 7" Let It Burn ook. Die fuzzzz :drool:
 
Heb je het album Commune al geprobeerd? Het gaat hier de hele tijd over World Music, maar die eerste vind ik toch zeker ook de moeite. Bij World Music heb ik het idee dat ik de eerste helft beter vind dan de tweede, maar ik heb ook nog maar één keer geluisterd.
Ik denk dat velen een hart voor World Music hebben omdat ze daarmee kennis maakten met Goat. Voor mij staan er op Commune een paar nummers die ik skippable zou noemen. Maar de hoogtepunten zijn even goed als eender wat op World Music staat. The Gathering of Ancient Tribes is misschien wel mijn favoriete Goat track.
 
Ik denk dat velen een hart voor World Music hebben omdat ze daarmee kennis maakten met Goat. Voor mij staan er op Commune een paar nummers die ik skippable zou noemen. Maar de hoogtepunten zijn even goed als eender wat op World Music staat. The Gathering of Ancient Tribes is misschien wel mijn favoriete Goat track.
Er staan idd een paar (voor mij toch zeker één) nummer(s) op, dat klopt, maar over het algemeen vind ik het best leuk. Die oude psychedelische invloeden (de sitar o.a., als ik het juist heb). Ook een beetje exotische invloeden (Zuid-Amerikaans) hier en daar. Ik was "geschokt" om te lezen dat het een Zweedse band is. :unsure: Dat is wel het laatste wat ik had verwacht eerlijk gezegd. :')
 
Ja, ze hebben de naam van hun debuutalbum niet gestolen, he. De Afrikaanse invloeden niet vergeten. Ze openen hun album met Diarabi, een nummer dat zijn naam ontleent van een Westafrikaanse traditional lied over wederzijdse liefde of vriendschap. Op hun derde album Requiem gaan ze verder de Afrikaanse toer op met nummers als Trouble in the Street, die veel weg heeft van Zuidafrikaanse muzikale traditie (denk Soweto in de jaren '70) en Ubuntu
 
Nog eens aan het luisteren en World Music doet mij nu aan Os Mutantes denken! Nog altijd jammer van dat afgelaste concert een paar maanden geleden... :(
 
Mijn dochter was toen ze klein was trouwens zeer grote Goat fan, stond als twee jarige alles te geven op Det som aldrig förändras / Diarabi :laugh:

Helaas heeft Goat nu afgedaan wegens het bestaan van Pommelienen en Camilles :unsure:
 
Mijn dochter was toen ze klein was trouwens zeer grote Goat fan, stond als twee jarige alles te geven op Det som aldrig förändras / Diarabi :laugh:

Helaas heeft Goat nu afgedaan wegens het bestaan van Pommelienen en Camilles :unsure:
Pommelien woensdag gezien op de Student Kick-Off en ik was onder de indruk. Heel sterke performer en strakke liveband. Camille vond ik vorig jaar maar zozo, ze kan zot zingen maar optredens met een backing track en vooraf ingestudeerde dansjes zijn minder mijn ding.
 
Pommelien woensdag gezien op de Student Kick-Off en ik was onder de indruk. Heel sterke performer en strakke liveband. Camille vond ik vorig jaar maar zozo, ze kan zot zingen maar optredens met een backing track en vooraf ingestudeerde dansjes zijn minder mijn ding.
Ik heb die ook gezien en was wel onder de indruk. Die had het publiek heel goed mee.

Als ze nu eens paddo's zou nemen had ze in deze thread kunnen staan. Post-Pommelien Psychshizzle.
 
Albumart is alvast mijn ding!

Ik zit al de hele tijd met naa naa na na na na in mijn hoofd. :unsure: :music: Maar dat is sws een toptrack, dus het stoort mij niet. 😎
 
Terug
Bovenaan