Japanse band op Guru Guru Brain, het label van Kikagaku Moyo en Minami Deutsch (die laatste spelen een optreden tijdens de Gentse Feesten in een kelder, allen daarheen).



Regelrechte zomer chill plaat.
ola dat optreden van minami deutsch op de agenda gezet.

En zeer chille plaat inderdaad.
 
Zalige space rock (imo zelfs eerder punk)/psych band met geweldig gitaargeluid. Album begint nog redelijk relaxed, maar mondt al snel uit in space "punk" (onderstaand nummer). Artwork is ook heel erg mijn ding!

Doet mij trouwens altijd heel erg denken aan Pink Fairies; ook echt een geweldig nummer dit:
 
Recent ontdekt! Nog fans? Doet mij denken aan Jefferson Airplane (maar meer eigentijds) en die draai ik zo nu en en dan ook graag:
Vrij gekende band op dit forum. Hun debuut (World Music) is een moderne klassieker in het genre en live is het een topband. Ze speelden vorig jaar nog in Kortrijk.
 
Zeer leuke plaat, beter dan hun vorige! En de singles van hun nog uit te komen album zijn ook top. :love:
Bedoel je Head Soup of de vorige échte plaat? Want toen Requiem uitkwam, was ik een beetje teleurgesteld. Het is pas tijdens hun hiatus dat ik er meer aandacht aan ben gaan besteden en fucking hell, zo zalig toch.
 

Japanse band op Guru Guru Brain, het label van Kikagaku Moyo en Minami Deutsch (die laatste spelen een optreden tijdens de Gentse Feesten in een kelder, allen daarheen).



Regelrechte zomer chill plaat.
Het is dan wel herfst intussen, maar damn. Good stuff.
 
Goat is ook zo iets waar maar niet in geraak, ik heb World Music een paar keer geprobeerd, maar net zoals bij Swans (zie mijn post in het stoner/doom topic :unsure: ) is er geen klik en blijft hij maar niet hangen.
 
Terug
Bovenaan