Nog niet beluisterd, maar wel fan van hun debuutplaat! Ik zal mij eens aan het werk zetten en dan laat ik het u weten :)
 
Nog eentje voor de fans van Tame Impala en King Gizzard, het klinkt als die twee bands samen een kind hebben gebaard. Fuzz Jam is mogelijks het beste nummer van 2022 tot nu.


Mijn heupen gingen plots van links naar rechts bij het horen van Fuzz Jam :love:
 
Nog eentje voor de fans van Tame Impala en King Gizzard, het klinkt als die twee bands samen een kind hebben gebaard. Fuzz Jam is mogelijks het beste nummer van 2022 tot nu.

Klinkt goed! En die Fuzz Jam lijkt inderdaad geweldig... Ga het album zo meteen in zijn geheel beluisteren!
 
Nieuwe Dhidalah bois!


Met de ex-gitarist van Church Of Misery, op het label van Kikagaku Moyo (Guru Guru Brain), binnenkort live te bezichtigen in Gent. Je zou al aan het luisteren moeten zijn!
En deze ga ik ook beluisteren. Zeker het tweede nummer is mijn ding wel!
 
Fraaie classic met o.a. bezwerende orgels :love:
Het begint nog rustig, maar dat is stilte voor de storm!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Eeuwigheid geleden dat ik deze nog gehoord had!


😍 :drool:

Ik weet weer waarom ik dit ooit grijs draaide!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Voor de eerste keer naar dit album aan het luisteren (het eerste nummer vind ik alvast veelbelovend)!
 
Was er iemand in de botanique gisteren bij het optreden van kikagaku moyo? Wat een optreden seg :drool:
 
Terug
Bovenaan