Ik kende ze nog niet, had wel al gezien dat ze ook op Roadburn staan nu, 2 nummers ver en klinkt zeer interessant :music:
 
Slift op plaat is fijn, Slift live is een bom. En ze hebben een wel een livesessie opgenomen zeker?


Tune in, drop out. Voor de fans van de shredders van Earthless.
Ik ga mezelf quoten en nog eens zeggen dat iedereen die houdt van heavy psych dit moet checken. Anders zijn ze een kaka. :unsure:
 
Pijnlijk nieuws:

After much discussion between the five of us at the end of last year, we have decided to go on an indefinite hiatus after 2022. This means 2022 will be our last year as Kikagaku Moyo.
We have come to the conclusion that because we have truly achieved our core mission as a band, we would love to end this project on the highest note possible. Since first starting as a music collective on the streets of Tokyo in 2012, we never, ever imagined being able to play all over the world for our amazing audiences. It is all because of you that this was ever possible...and to this we are eternally grateful.

Laatste BE show op 13/06 in de bota. See you then guys!
 

Earthless brengt eind deze week een nieuw album uit. Je kan de helft al beluisteren want deze single duurt 20 minuten. :unsure:

Terug naar de instrumentale jams van het begin. Tis er boenk op. :love:

FUCK YES, soms moet het echt niet meer zijn dan scheurende riffs :love:
 
Hawkwind zou een spacerock band worden, maar hun eerste album vind ik meer psychedelisch klinken (en griezelig :unsure: ).

 
Hun liveplaat (Space Ritual) is een must have voor elke liefhebber van psych shredrock.
Ik ging hier nog reageren. Hawkwind is ooit nog mijn favoriete band geweest zelfs. :)
Inderdaad een heel goede plaat. Het zijn vooral deze twee nummers die bij mij blijven hangen:

(Bestaat hier eigenlijk een studioversie van?)

Zowel deze versie als de studioversie: geweldig! En dan die lyrics...
 
@Kid_C Dit vind ik ook een geweldig nummer van Hawkwind! :cool::love:
(Gezongen door Lemmy (Motörhead).)
(EDIT: ik was vergeten dat Motörhead zelf een versie van Lost Johnny heeft. :unsure: )

 
Laatst bewerkt door een moderator:
@Kid_C Dit vind ik ook een geweldig nummer van Hawkwind! :cool::love:
(Gezongen door Lemmy (Motörhead).)
(EDIT: ik was vergeten dat Motörhead zelf een versie van Lost Johnny heeft. :unsure: )

Lemmy speelt ook nog mee op Space Ritual, ik denk dat hij kort daarna vertrokken is omdat hij genoeg had van het spacey psyschedelische en gewoon cokedriven rockmuziek wou maken.

1645364327878.png
 

23 april in Brussel (VK), zalige band en 12 euro is nu eens echt geen geld om die mannen aan het werk te zien.
 
Terug
Bovenaan