ps4 slim 2TB SSD

Status
Niet open voor verdere reacties.

ns_ripper

Member
Aarschot
iTrader: 100% (110/110)
Ik heb voor iemand deze zijn voeding eens hersteld. Achteraf moest hij die niet meer hebben.
Heb er ook nog een 2TB ssd voor liggen om in te bouwen.
Het is alleen de console en voedingssnoer.

Iemand die daar een waarde kan op plakken want dat ding ligt hier maar stof te verzamelen en ben geen console gamer.
Zou graag in de plaats eens een switch aanschaffen om samen met de dochter eens mario en zelda op te spelen.
 
Gaan nu voor +- 125/150
Incl. controller. Zonder controller pakt dan maar 99euro.

Met SSD + 60% van die waarde ong? Maar 2ehands verkopen zonder controller moet ge eigenlijk een stuk onder de prijs gaan.

De Pro versie gaat ondertussen al rond de 200 dus betwijfel overigens of die SSD steken de moeite zal zijn. Veel toffe games op de PS4 trouwens voor met de kids te spelen.
 
op 2e hands zie ik veel 500gb slims voor 200 euro staan. Daarom dat ik er geen idee van had.
Een controller is 2e hands niet bepaald duur. Dan kan ik beter 2e hands een controller kopen en er bij stoppen lijkt me?

Wel ik ben ondertussen 40 en mijn consol's waren een 8bit nes en een 8bit sega master system. Heb is een next gen console hersteld met fallout 3? Hoe mensen dat kunnen spelen? Ik kan echt met een controller niet aimen. Ben fps gewoon met pc. Maar altijd van nintendo gehouden voor alle mario games + zelda. Mijn dochter wordt 8 in maart en ik zou haar graag introduceren aan een switch. (en dan heb ik stiekem ook een excuus). Dus een ruil zou voor mij een ideale optie zijn. Liefst dan een switch met niet te recente firmware (hoef ook geen oled versie te zijn). Voor homebrew ;)
 
ik zou haar graag introduceren aan een switch. (en dan heb ik stiekem ook een excuus).
Muhaha. Een ruil gade niet snel vinden, momenteel behoud de Switch zijn waarde sterker dan de PS4. Als ge hem echt kwijt wilt zou'k hem online smijten as is, en rond de 100 euro verwachten. Kunt hoger proberen maar gezien de herstelgeschiedenis en enkel de voedingskabel dus geen controller of HDMI zou'k er van verschieten dat ge hem snel kwijt geraakt.

Op 2ehands tegenwoordig wel een mijnenveld van scammers met moderne consoles dus wees gewaarschuwd. Per toeval dit jaar mijn launch ps4 en een slim verkocht van een collega. Had ik geweten hoe vermoeiend dat tegenwoordig is had ik er niet aan begonnen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan