Propaan gasfles

DwightSchrute

Well-known member
Geen flauw idee waar dit te posten maar ik heb hier in het huis dat ik gekocht heb een Primagaz 44kg propaan gasfles staan.


Aan het gewicht denk ik dat er zeker nog gas in zit al kan ik niet schatten hoeveel.
Is dit iets dar verkocht mag worden ? Indien niet wat doe ik daarmee ? Containerpark ?
 
Geen flauw idee waar dit te posten maar ik heb hier in het huis dat ik gekocht heb een Primagaz 44kg propaan gasfles staan.


Aan het gewicht denk ik dat er zeker nog gas in zit al kan ik niet schatten hoeveel.
Is dit iets dar verkocht mag worden ? Indien niet wat doe ik daarmee ? Containerpark ?
krijgt er nog geld voor als ge die inlevert.

€ 25 statiegeld voor propaanflessen van 18 kg, 25 kg, 28 kg, 33 kg en 46,5 kg
 
Laatst bewerkt:
Primagaz is nu ook een merk waar ge vlot verdelers van vindt. Ik ben zo ooit geëindigd met een halve fles van een of ander obscuur oost-europees merk waar de winkel, de enige verdeler in West-Europa notabene, de borg niet wou terugbetalen omdat ik niet aankoopbewijs niet meer had en die fles "om´t even waar had kunnen kopen"... (note: de eerst volgende dichtstbijzijnde verkoper lag ergens diep in Slowakije....)
 
Terug
Bovenaan