Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zouden ze doe ooit ontslaan ? Nu ja ik volg de media niet in Engeland dus weet niet of dat een issue is.Pep out? 6 op 6 was toch echt minimum tegen Everton en Leicester
Op een bepaald punt moet er toch ook een revolte zijn binnen de kern. Hoe je sommigen op het veld ziet staan. Hoe slap staan ze aan de grote carré te verdedigen.Zouden ze doe ooit ontslaan ? Nu ja ik volg de media niet in Engeland dus weet niet of dat een issue is.
Ze moeten ook deels naar zichzelf kijken.Op een bepaald punt moet er toch ook een revolte zijn binnen de kern. Hoe je sommigen op het veld ziet staan. Hoe slap staan ze aan de grote carré te verdedigen.
Je kijkt al eventjes niet meer naar de Premier League neem ik aan?Die eerste goal van Wolves gisteren, da's toch gewoon een fout op Onana hè.![]()

Het is een aanfluiting wat er allemaal kan in de carré bij een corner. Wel opvallend dat er daar geen enkele verdediger van United staat om zelf het blok te zetten en ruimte te geven aan OnanaJe kijkt al eventjes niet meer naar de Premier League neem ik aan?![]()
Ik lees hier en daar zelfs dat het een flater is van Onana..Het is een aanfluiting wat er allemaal kan in de carré bij een corner. Wel opvallend dat er daar geen enkele verdediger van United staat om zelf het blok te zetten en ruimte te geven aan Onana

Dat is ook alles wat die man in zijn carrière gekend heeft als er problemen zijn. Geef hem het beste gerief en die kan een ploeg ongelooflijk laten spelen, maar alles onder dat en dat is een hele matige trainer.Pep Guardiola deelt zijn oplossing voor de malaise: https://sporza.be/nl/2024/12/28/pep...we-moeten-zeker-transfers-doen~1735410478390/
Codewoord: transfers.
Wie ga je / kan je halen?Gewoon zonder schaamte zeggen dat ze er nog wat extra geld moeten tegen kletsen, je moet het maar durven eigenlijk
Toont toch nog maar eens dat gans dat voetbal echt wel weg van de wereld is.
Had nog veel meer kunnen zijn. Weer een goal en 2 assists voor SalahLeuk avondje in Londen![]()
.bwa kheb er al leukere gehad daarLeuk avondje in Londen![]()

bwa kheb er al leukere gehad daar
We deden heel even nog wat mee maar dan wast weer cafévoetbal, zet daar dan een tegenstander als liverpool tegen en tis koekenbak.
Hadden jullie niet vrij veel geld gespendeerd de laatste 2 zomers na het vertrek van Rice?(f)Loppie moet gewoon buiten maar onze vriend Sullivan heeft een voorliefde voor 3 dingen: lelijke jassen en mussen en dan vooral zijn portefeuille dicht houden. Dus die mens blijft.
Sully en Brady zijn ook gewoon content met alles, supporters lopen weg en toeristen in de plaats. Gewoon in de PL blijven,...
Qua transfers/spelers wel ja. Maar als je daar een manager tegenover zet van het zevenste knopgat ben je er ook niets mee.Ja bij 1-0 krijgen ze daar de kans op de 1-1 maar daarna was het wel over. Die in de eerste paar minuten moest er ook in na de fout van Robertson.
Maar denk niet dat we meer vrijheid hebben gehad dit seizoen in een wedstrijd dan gisteren. We mochten er vrij makkelijk doorheen lopen. Salah weer zijn goal en assists meegepikt maar die had eigenlijk minstens een hattrick moeten hebben.
Hadden jullie niet vrij veel geld gespendeerd de laatste 2 zomers na het vertrek van Rice?