Premier League: Engels Voetbal 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zouden ze doe ooit ontslaan ? Nu ja ik volg de media niet in Engeland dus weet niet of dat een issue is.
Op een bepaald punt moet er toch ook een revolte zijn binnen de kern. Hoe je sommigen op het veld ziet staan. Hoe slap staan ze aan de grote carré te verdedigen.

Op een bepaald moment is het gewoon gedaan ook he.

Ontslaan mss niet, maar eventueel in onderling overleg op 't einde van het seizoen. Tenzij de Pep uit is op z'n centjes natuurlijk.

Op een bepaald punt moet er toch ook een revolte zijn binnen de kern. Hoe je sommigen op het veld ziet staan. Hoe slap staan ze aan de grote carré te verdedigen.
Ze moeten ook deels naar zichzelf kijken.
Maarja veel voetballers zijn wannabe rappers tegenwoordig die ook maar om 1 iets geven zijnde de flappen die ze verdienen.
De sport interesseert hen niet en is een job zoals een andere. Kunde hun ook niet helemaal kwaad nemen, wij als gewone werkmans veranderen ook al eens omdat op een ander meer te rapen valt.
Hebben ook geen voeling met de club, behalve een Foden. En dat geld voor zowat alle clubs in competities zoals de PL. Niet enkel city.

Als je dat dan combineert met een coach die het vuur er niet in kan stampen. Of misschien beter gezegd gewoon niet weet wat het is van te moeten knokken "sjah dan weet je dat het moeilijk wordt"

Nu eerlijk is eerlijk, ik heb er plezier in. Sinds dat de olie sjeiks daar zitten vind ik het een club waar ik niets van respect voor kan hebben. Het oude city had zeker iets, ook de supporters. En Maine Road, wat een stadion met die grote lelijke rechthoekige hoofdtribune die precies iets apart was van het rest van het stadion. En voor away supporters was het toch altijd een trip waarvoor je op uw hoede moest zijn.

Je kijkt al eventjes niet meer naar de Premier League neem ik aan? :oi22:
Het is een aanfluiting wat er allemaal kan in de carré bij een corner. Wel opvallend dat er daar geen enkele verdediger van United staat om zelf het blok te zetten en ruimte te geven aan Onana

Het is een aanfluiting wat er allemaal kan in de carré bij een corner. Wel opvallend dat er daar geen enkele verdediger van United staat om zelf het blok te zetten en ruimte te geven aan Onana
Ik lees hier en daar zelfs dat het een flater is van Onana.. :rolleyes:

Gewoon zonder schaamte zeggen dat ze er nog wat extra geld moeten tegen kletsen, je moet het maar durven eigenlijk :laugh:
Toont toch nog maar eens dat gans dat voetbal echt wel weg van de wereld is.

Leuk avondje in Londen :biglaugh:
bwa kheb er al leukere gehad daar :D
We deden heel even nog wat mee maar dan wast weer cafévoetbal, zet daar dan een tegenstander als liverpool tegen en tis koekenbak.

Las daarnet, de ploeg met de meeste tegengoals dit jaar: West Ham. Alle we zijn nog eens in een rangschikking de eerste...
Maar das ook niet moeilijk é, Mavropanos is niet goed genoeg. De rest wisselt iedere week van positie of opeens zelf uit de ploeg.

Lopetegui moet gewoon buiten maar onze vriend Sullivan heeft een voorliefde voor 3 dingen: lelijke jassen en mussen en dan vooral zijn portefeuille dicht houden. Dus die mens blijft.
Sully en Brady zijn ook gewoon content met alles, supporters lopen weg en toeristen in de plaats. Gewoon in de PL blijven,...

En zijn zijn excuses liggen ook al perfect klaar: ja maar twas tegen liverpool en we hebben geen spits vanwege Antonio. Terwijl het niet om die ene wedstrijd draait maar al gans het seizoen.

bwa kheb er al leukere gehad daar :D
We deden heel even nog wat mee maar dan wast weer cafévoetbal, zet daar dan een tegenstander als liverpool tegen en tis koekenbak.

Ja bij 1-0 krijgen ze daar de kans op de 1-1 maar daarna was het wel over. Die in de eerste paar minuten moest er ook in na de fout van Robertson.

Maar denk niet dat we meer vrijheid hebben gehad dit seizoen in een wedstrijd dan gisteren. We mochten er vrij makkelijk doorheen lopen. Salah weer zijn goal en assists meegepikt maar die had eigenlijk minstens een hattrick moeten hebben.

(f)Loppie moet gewoon buiten maar onze vriend Sullivan heeft een voorliefde voor 3 dingen: lelijke jassen en mussen en dan vooral zijn portefeuille dicht houden. Dus die mens blijft.
Sully en Brady zijn ook gewoon content met alles, supporters lopen weg en toeristen in de plaats. Gewoon in de PL blijven,...
Hadden jullie niet vrij veel geld gespendeerd de laatste 2 zomers na het vertrek van Rice?

Ja bij 1-0 krijgen ze daar de kans op de 1-1 maar daarna was het wel over. Die in de eerste paar minuten moest er ook in na de fout van Robertson.

Maar denk niet dat we meer vrijheid hebben gehad dit seizoen in een wedstrijd dan gisteren. We mochten er vrij makkelijk doorheen lopen. Salah weer zijn goal en assists meegepikt maar die had eigenlijk minstens een hattrick moeten hebben.

Hadden jullie niet vrij veel geld gespendeerd de laatste 2 zomers na het vertrek van Rice?
Qua transfers/spelers wel ja. Maar als je daar een manager tegenover zet van het zevenste knopgat ben je er ook niets mee.
Zowel Moyes als Lopi hebben schrik om te voetballen en aan te vallen. Steidten haalt net (gelukkig) voetballende en aanvallende spelers.

Ze willen altijd een manager met ervaring, maar je moet net van die dinos af.
Moyes had dan nog de resultaten wat mee en het krediet van die europese jaren.
De hoofdreden om Moyes aan de kant te schuiven was dan ook dat het niet om aan te zien was.

Qua kern moeten wij denk ik niet onderdoen voor een forest, bournemouth, brighton naar mijn mening maar toch zijn die ploegen beter en ook aangenamer om naar te kijken.

In het begin Lopi lang verdedigd want ja nieuwe spelers, nieuwe trainer, vergt tijd.
Maar we zijn nieuwjaar en er is nog altijd geen progressie, geen duidelijke lijn qua tactiek,...
Als je met de kosten/transfers die gemaakt zijn er maar dit kan uithalen is het gewoon niet goed genoeg. Nee wij gaan niet meedoen voor de titel maar hiermee moet je toch meer doen dan halverwege de rechterkolom me dunkt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan