Premier League: Engels Voetbal 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bowen 2 maand uit.

we moeten dus bijhalen in de winter (is er geld?) en we moeten van Lopetegui af.

Same old West Ham...

Laatst bewerkt door een moderator:
Is toch gewoon altijd het doel geweest? Van waar Chelsea komt is dat toch een succesvol seizoen geweest dan..

Chelsea fans dachten toch niet echt dat ze voor de titel gingen 😅
Aan de start van het seizoen sowieso niet maar als fan kon je wel gaan dromen naar meer na die goede reeks. Nu goed, we zitten alweer in een andere situatie ondertussen.

Op zich is het geen drama om op Ipswich te verliezen. Met Delap en Hutchinson hebben ze wel wat kwaliteit en gretigheid voorin. Maar de manier waarop die laatste mag scoren is gewoon niet aanvaardbaar.

Amorim stelde tijdens zijn presser dat ze geen nieuwe spelers kunnen halen, zolang er zelf niemand vertrekt.
Rashford lijkt op een zijspoor te zitten, Shaw en Mount zijn continu geblesseerd, en Maguire en Lindelof zijn straks einde contract, net als Diallo.

Acheampong krijgt zijn eerste basisplaats, mooi. Lavia ook nu weer niet in de kern en die andere man van glas (Fofana) is uit voor de rest van het seizoen, again...

Deksel en neus voel je incoming...

Edit : jackson... hoeveel keer gaat die nog missen. Ik neem mijn woorden van een maand geleden terug... al denk ik toen wel gezegd te hebben : 'ge zou bijna geloven dat..."

Edit : allez hup, was te verwachten...

Laatst bewerkt:
Gooi die mens nu buiten.
Want duidelijk dat het niet beter zal worden.
En wat een irritante mens die Haaland toch. Schitterende speler maar zo arrogant en altijd een ferm bakkes.

Ik dacht hier te zeggen strenge penalty voor Liverpool, maar na de herhaling gezien te hebben is dit gewoon oliedom van De Ligt.

Nunez beenhouwer :laugh:

Laatst bewerkt:
Szoboslai ongelooflijk gemist vandaag, Trent mogen ze op de vlieger naar Madrid zetten. Slot heeft er een veel te open match van laten maken. En Nunez weer een nutteloze invalbeurt, steekt die gewoon in de reserves.

Szoboslai ongelooflijk gemist vandaag, Trent mogen ze op de vlieger naar Madrid zetten. Slot heeft er een veel te open match van laten maken. En Nunez weer een nutteloze invalbeurt, steekt die gewoon in de reserves.
Laat die Trent maar lekker in Liverpool. Nooit die hype gesnapt eigenlijk. Waardeloze verdediger.

Kan ook moeilijk geloven dat Real die echt wilt. Je moet Carvajal vervangen door een type Carvajal en niet door een wat betere versie van Vazquez want dan blijf je defensief gewoon enorm kwetsbaar.

Laat die Trent maar lekker in Liverpool. Nooit die hype gesnapt eigenlijk. Waardeloze verdediger.

Kan ook moeilijk geloven dat Real die echt wilt. Je moet Carvajal vervangen door een type Carvajal en niet door een wat betere versie van Vazquez want dan blijf je defensief gewoon enorm kwetsbaar.
Hoe die op niveau een wedstrijd vanop rechtsback kan beheersen is wel redelijk ongezien. Maar je koopt hem inderdaad niet voor zijn verdedigende kwaliteiten, hoewel het zwaar overroepen is hoe waardeloos die verdedigend is. Heeft tegen de beste aanvallers ter wereld al hele goeie wedstrijden gehad.

Maar de mentaliteit is er niet bij die jongen. Loopt de laatste 2 jaar al naast zijn schoenen en laat veel te veel steken vallen die niet liggen aan kwaliteit maar gewoon niet de moeite doen. Heel arrogant is die geworden.

Hoe die op niveau een wedstrijd vanop rechtsback kan beheersen is wel redelijk ongezien. Maar je koopt hem inderdaad niet voor zijn verdedigende kwaliteiten, hoewel het zwaar overroepen is hoe waardeloos die verdedigend is. Heeft tegen de beste aanvallers ter wereld al hele goeie wedstrijden gehad.

Maar de mentaliteit is er niet bij die jongen. Loopt de laatste 2 jaar al naast zijn schoenen en laat veel te veel steken vallen die niet liggen aan kwaliteit maar gewoon niet de moeite doen. Heel arrogant is die geworden.
Speelt eigenlijk tot nu toe verdedigend best een goed seizoen, maar gisteren was het wel een beetje dramatisch, ik geloof echt dat als Bradley gisteren RB staat we die match gewoon winnen.

Soit, niks gebeurd, de concurrentie liet ook punten liggen, nu moeten we gewoon op Forest gaan winnen.

Sullivan is de club toch echt wel kapot aan het helpen?
Lopi was zijn keuze tegen advies van bv Steidten, Noble,.. in.

Dat het een flop is, is zo stilaan wel duidelijk. Zeker in combinatie met het vele geld die gespendeerd is.

Wat doet Sullivan?
Steidten de schuld geven voor zogezegd slechte transfers, hem in een hoekje steken dat hij moet zwijgen en vanaf nu zal Sullivan wel eens zelf gaan beslissen over transfers...
Puur om niet te moeten toegeven dat er (helaas) een slechte keuze werd gemaakt qua coach.

Betekend dus ook dat we qua transfers terug naar aanbiedingen van 5 snickers en een bounty gespreid over 10 jaar met dan de verontwaardiging dat geen enkele transfer lukt.

Moest ik nu niet zo van die club en de supporters houden ik had denk ik "foert" gezegd en het competitief kantklossen volgen.
Maar bon oa gans mijn rug zijn in teken van West Ham, heb er al zoveel geld ingestopt qua trips, stoten die ik heb uitgestoken,... dus je gooit dat niet zomaar weg en supporter ben je in goede en slechte tijden.
Maar eens een paar jaar normaal beleid, het is duidelijk teveel gevraagd.

Soit, niks gebeurd, de concurrentie liet ook punten liggen, nu moeten we gewoon op Forest gaan winnen.
Er moet wel echt snel duidelijkheid komen. Mensen uit het publiek zijn blijkbaar redelijk hard voor hem en aan tegen hem aan het roepen dat hij moet tekenen of dat hij beter naar Madrid vertrekt. Dat gaat ons niet helpen voor de rest van het seizoen. Dan moet er gewoon duidelijkheid komen.

Ook moeten we stoppen met de eerste goal van de match te incasseren. Net zoals vorig seizoen begint dat weer te veel voor te komen. Je blijft niet elke match terugkomen, dat stopt op een gegeven moment zoals vorig seizoen ook getoond heeft.

Ik hoop dat liverpool toch met iets over de brug gaat komen voor Salah. Oke drie jaar contract wil hij maar zie die echt nog zijn top blijven halen komende jaren.
Wil ook naar het schijnt 400k per week ipv de 300k die hij nu heeft.

Dat het een flop is, is zo stilaan wel duidelijk. Zeker in combinatie met het vele geld die gespendeerd is.

Wat doet Sullivan?
Steidten de schuld geven voor zogezegd slechte transfers, hem in een hoekje steken dat hij moet zwijgen en vanaf nu zal Sullivan wel eens zelf gaan beslissen over transfers...
Puur om niet te moeten toegeven dat er (helaas) een slechte keuze werd gemaakt qua coach.

Betekend dus ook dat we qua transfers terug naar aanbiedingen van 5 snickers en een bounty gespreid over 10 jaar met dan de verontwaardiging dat geen enkele transfer lukt.

Moest ik nu niet zo van die club en de supporters houden ik had denk ik "foert" gezegd en het competitief kantklossen volgen.
Maar bon oa gans mijn rug zijn in teken van West Ham, heb er al zoveel geld ingestopt qua trips, stoten die ik heb uitgestoken,... dus je gooit dat niet zomaar weg en supporter ben je in goede en slechte tijden.
Lijkt Potter te worden. Goede keuze

Wat doet Sullivan?

Ow ow ow, zal het sneeuwen?
Gerucht gaat nu op meerdere plaatsen de ronde dat Lopi mag inpakken.

Als dat zo is en ik zou nog drinken, dronk ik er een goeien op. Maar nu reeds een maandje ongeveer vrij van alcohol en co.
Dat gaat Lopi nu ook niet om zeep helpen :biglaugh:
Lijkt Potter te worden. Goede keuze
Is gespot met Steidten inderdaad.
De Potter van bij Brighton 100%. Heeft zich natuurlijk wel wat verbrand/aangebrand met Chelsea al speelde er dan meer mee dan de coach alleen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan