Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aan de start van het seizoen sowieso niet maar als fan kon je wel gaan dromen naar meer na die goede reeks. Nu goed, we zitten alweer in een andere situatie ondertussen.Is toch gewoon altijd het doel geweest? Van waar Chelsea komt is dat toch een succesvol seizoen geweest dan..
Chelsea fans dachten toch niet echt dat ze voor de titel gingen![]()
Laat die Trent maar lekker in Liverpool. Nooit die hype gesnapt eigenlijk. Waardeloze verdediger.Szoboslai ongelooflijk gemist vandaag, Trent mogen ze op de vlieger naar Madrid zetten. Slot heeft er een veel te open match van laten maken. En Nunez weer een nutteloze invalbeurt, steekt die gewoon in de reserves.
Hoe die op niveau een wedstrijd vanop rechtsback kan beheersen is wel redelijk ongezien. Maar je koopt hem inderdaad niet voor zijn verdedigende kwaliteiten, hoewel het zwaar overroepen is hoe waardeloos die verdedigend is. Heeft tegen de beste aanvallers ter wereld al hele goeie wedstrijden gehad.Laat die Trent maar lekker in Liverpool. Nooit die hype gesnapt eigenlijk. Waardeloze verdediger.
Kan ook moeilijk geloven dat Real die echt wilt. Je moet Carvajal vervangen door een type Carvajal en niet door een wat betere versie van Vazquez want dan blijf je defensief gewoon enorm kwetsbaar.
Speelt eigenlijk tot nu toe verdedigend best een goed seizoen, maar gisteren was het wel een beetje dramatisch, ik geloof echt dat als Bradley gisteren RB staat we die match gewoon winnen.Hoe die op niveau een wedstrijd vanop rechtsback kan beheersen is wel redelijk ongezien. Maar je koopt hem inderdaad niet voor zijn verdedigende kwaliteiten, hoewel het zwaar overroepen is hoe waardeloos die verdedigend is. Heeft tegen de beste aanvallers ter wereld al hele goeie wedstrijden gehad.
Maar de mentaliteit is er niet bij die jongen. Loopt de laatste 2 jaar al naast zijn schoenen en laat veel te veel steken vallen die niet liggen aan kwaliteit maar gewoon niet de moeite doen. Heel arrogant is die geworden.
Er moet wel echt snel duidelijkheid komen. Mensen uit het publiek zijn blijkbaar redelijk hard voor hem en aan tegen hem aan het roepen dat hij moet tekenen of dat hij beter naar Madrid vertrekt. Dat gaat ons niet helpen voor de rest van het seizoen. Dan moet er gewoon duidelijkheid komen.Soit, niks gebeurd, de concurrentie liet ook punten liggen, nu moeten we gewoon op Forest gaan winnen.
Lijkt Potter te worden. Goede keuzeSullivan is de club toch echt wel kapot aan het helpen?
Lopi was zijn keuze tegen advies van bv Steidten, Noble,.. in.
Dat het een flop is, is zo stilaan wel duidelijk. Zeker in combinatie met het vele geld die gespendeerd is.
Wat doet Sullivan?
Steidten de schuld geven voor zogezegd slechte transfers, hem in een hoekje steken dat hij moet zwijgen en vanaf nu zal Sullivan wel eens zelf gaan beslissen over transfers...
Puur om niet te moeten toegeven dat er (helaas) een slechte keuze werd gemaakt qua coach.
Betekend dus ook dat we qua transfers terug naar aanbiedingen van 5 snickers en een bounty gespreid over 10 jaar met dan de verontwaardiging dat geen enkele transfer lukt.
Moest ik nu niet zo van die club en de supporters houden ik had denk ik "foert" gezegd en het competitief kantklossen volgen.
Maar bon oa gans mijn rug zijn in teken van West Ham, heb er al zoveel geld ingestopt qua trips, stoten die ik heb uitgestoken,... dus je gooit dat niet zomaar weg en supporter ben je in goede en slechte tijden.
Maar eens een paar jaar normaal beleid, het is duidelijk teveel gevraagd.
Ow ow ow, zal het sneeuwen?Sullivan is de club toch echt wel kapot aan het helpen?
Lopi was zijn keuze tegen advies van bv Steidten, Noble,.. in.
Dat het een flop is, is zo stilaan wel duidelijk. Zeker in combinatie met het vele geld die gespendeerd is.
Wat doet Sullivan?
Steidten de schuld geven voor zogezegd slechte transfers, hem in een hoekje steken dat hij moet zwijgen en vanaf nu zal Sullivan wel eens zelf gaan beslissen over transfers...
Puur om niet te moeten toegeven dat er (helaas) een slechte keuze werd gemaakt qua coach.
Betekend dus ook dat we qua transfers terug naar aanbiedingen van 5 snickers en een bounty gespreid over 10 jaar met dan de verontwaardiging dat geen enkele transfer lukt.
Moest ik nu niet zo van die club en de supporters houden ik had denk ik "foert" gezegd en het competitief kantklossen volgen.
Maar bon oa gans mijn rug zijn in teken van West Ham, heb er al zoveel geld ingestopt qua trips, stoten die ik heb uitgestoken,... dus je gooit dat niet zomaar weg en supporter ben je in goede en slechte tijden.
Maar eens een paar jaar normaal beleid, het is duidelijk teveel gevraagd.

Is gespot met Steidten inderdaad.Lijkt Potter te worden. Goede keuze