Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk vooral het typisch Engelse gedrag om indien iemand de Engelse nationaliteit heeft die meteen hoger aan te schrijven.Potter deed het niet slecht bij Brighton maar dat kan ook gezegd van de Zerbi na hem, die deed het zelf beter... volgens mij was Potter toch wel wat overrated.
Dat idee bij heel wat Engelsen dat een Engelse coach hen meer succes zou brengen is ook compleet idioot he, laatste Engelse manager die de titel binnenhaalde was in 1992.Denk vooral het typisch Engelse gedrag om indien iemand de Engelse nationaliteit heeft die meteen hoger aan te schrijven.
In die optiek ook denk i kdat Potter de meest waarschijnlijke keuze zal worden. Engels dus veel supporters gepaaid en is vrij, geen afkoopsom of dergelijke.
Een groot deel supporters roepen nu om persé iemand Engels te halen want al die buitenlandse managers trekken op niets....
Als ik aan Engelse managers denk is 1 van de namen die mij direct binnenschiet: Sam Allardyce, Roy Hodgson,.... niet meteen namen die ik link aan leuk voetbal.
Persoonlijk zie ik dan weer graag die mens van bij Brentford of Bournemouth komen (ff te lui/druk bezig om de naam op te zoeken). Volg ze niet op de voet maar leveren wel goed werk op basis van wat ik zie.
Inderdaad, ik snap dat idee ook niet.Dat idee bij heel wat Engelsen dat een Engelse coach hen meer succes zou brengen is ook compleet idioot he, laatste Engelse manager die de titel binnenhaalde was in 1992.
Iraola en Frank zijn inderdaad wel 2 coaches die op een positieve manier willen voetballen, met de kern die West Ham heeft zou dat denk ik ook moeten kunnen, al hebt gij daar natuurlijk een veel beter zicht op.
Het zal wel Potter worden hoor, wat geen echt slechte keuze is denk ik, ik vond toch dat die bij Brighton echt wel de basis heeft gelegd voor De Zerbi om op voort te bouwen.
Ik hoop oprecht voor jullie dat het niet Big Sam wordt. Negatiever voetbal spelen is bijna onmogelijk denk ik.
Goh ja, die inzet, het zou er (zeker op dat niveau) niet van mogen afhangen, maar dat kan echt wel met de coach, clubleiding, ... te maken hebben. Als je met een kern zit waar wat technische bagage inzit om positief voetbal te spelen en de coach speelt dan met een totaal andere tactiek kan dat wel demotiverend werken denk ik.Inderdaad, ik snap dat idee ook niet.
Zeker als je aanvallender en aantrekkelijker voetbal wil zien (zonder dat voetbal alla barca wordt waar ze 13540110 keer achteruit en zijdelings passen).
Big Sam zal het niet worden, we zitten (nog) niet volop in degradatiestrijd en dat is zijn handelsmerk é. Past ook meer in de championship die toch nog iets meer dat ouderwetse Engelse voetbal is.
Met Potter zou ik op zich wel tevreden zijn. Men talmt wel best niet te lang. Kwestie dat die mens ook de kern kan bekijken en evt versterkingen kan identificeren alsook wie mag beschikken.
EDIT: los van de coach moeten sommige spelers bij ons ook wel eens in de spiegel kijken. Mis bij sommige toch ook wel wat inzet dit seizoen.
Heel zeker. Heeft een invloed of kan een invloed hebben maar zou er niet mogen van afhangen zoals je zegt.Goh ja, die inzet, het zou er (zeker op dat niveau) niet van mogen afhangen, maar dat kan echt wel met de coach, clubleiding, ... te maken hebben. Als je met een kern zit waar wat technische bagage inzit om positief voetbal te spelen en de coach speelt dan met een totaal andere tactiek kan dat wel demotiverend werken denk ik.
Godja, nog niet aan gedacht.Wees blij dat ze niet met Southgate afkomen.
Potter heeft mooie dingen gedaan met een kern dat denk ik minder kwalitatief was dan dat er onder De Zerbi en nu rondloopt?
Die bedenkt zich nogal graag heb ik de indrukPotter zou een dag bedenktijd gevraagd hebben.

Mijn indruk is dat ie dan vooral het onderste uit de kan wil halen. Als je serieuze flappen hebt verdiend bij Chelsea wil je uiteraard niet voor een hongerloontje van slechts tienduizenden ponden per week gaan werkenDie bedenkt zich nogal graag heb ik de indruk![]()

Ik had ergens gelezen dat die effectief nog altijd betaald word door Chelsea. Als die een nieuwe job aanneemt stopt dit. De voorwaarden zullen dus toch goed moeten zitten.Mijn indruk is dat ie dan vooral het onderste uit de kan wil halen. Als je serieuze flappen hebt verdiend bij Chelsea wil je uiteraard niet voor een hongerloontje van slechts tienduizenden ponden per week gaan werken
Heeft persoonlijk ook de luxe dat hij financieel er nog goed bijzit vanwege het ontslag bij Chelsea waardoor ie ook wel kieskeuriger kan zijn.
dat kan veel verklaren idd. Als je met te luieren allicht beter betaald bent dan wanneer je werkt zou ne mens al eens "bedenkingen" hebben.Ik had ergens gelezen dat die effectief nog altijd betaald word door Chelsea. Als die een nieuwe job aanneemt stopt dit. De voorwaarden zullen dus toch goed moeten zitten.
Mja dat is nu toch al een tijdje. Ik veronderstel dat je op een gegeven moment terug wat aan je carrière wil werkendat kan veel verklaren idd. Als je met te luieren allicht beter betaald bent dan wanneer je werkt zou ne mens al eens "bedenkingen" hebben.
.
En Sudporta ook zeker?Theeft lang geduurd maar er zijn natuurlijk terug een paar die roepen om Di Canio.
Hoe erg ik ook fan ben van Di Canio, want voor mij persoonlijk de beste speler die ik ooit op een veld heb bezig gezien en enorm sympathieke mens als je die ontmoet. Maar als manager nee dank u.
Kan enkel maar schade berokkenen aan zijn legenden status.
Een er is nog een nobele onbekende Spaanse naam die opduikt. José David El Moyes![]()
kalf dat ik ben loop ik dat nog te googlen ookEn Sudporta ook zeker?

teleurstellend Arsenal, had er meer van verwacht dit seizoen. Hebben wel enkele belangrijke afwezigen wegens blessures maar toch.Newcastle pakt wel een serieuze optie op de finale, amai.
Newcastle zelfs zonder hun beste middenvelder. Had ik toch niet verwacht. Tricky periode nu voor Arsenal. Ze moeten zien dat binnen dit en een paar weken hun seizoen niet over is.teleurstellend Arsenal, had er meer van verwacht dit seizoen. Hebben wel enkele belangrijke afwezigen wegens blessures maar toch.