Premier League: Engels Voetbal 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo, dat was een leuke wedstrijd tussen Liverpool en Spurs gisteren. :unsure:
Blij dat Szobo consistenter wordt, dat is echt een enorme meerwaarde voor de ploeg.
Benieuwd of Jota mag starten tegen Leicester nu.

Die fase deed me aan de tackle op Van Dijk denken, die leidde tot een zware knieblessure bij die laatste. Pickford gaat op dezelfde manier naar de bal / speler. Had Gusto niet gesprongen, was zijn been gebroken.
Gewoon donkerrood

Dat is toch gewoon rood en penalty? :laugh:

Absoluut penalty alleszins, want heeft niks van bal. Rood kan je nog over discussiëren want het is niet met de volle twee voeten vooruit, maar nog altijd een zeer gevaarlijke actie.
Deed me ook direct aan die op VVD denken, dat was toen eigenlijk ook gewoon rood en penalty. Zolang die daar niet voor bestraft wordt, blijft die dat doen he.
Zo, dat was een leuke wedstrijd tussen Liverpool en Spurs gisteren. :unsure:
Blij dat Szobo consistenter wordt, dat is echt een enorme meerwaarde voor de ploeg.
Benieuwd of Jota mag starten tegen Leicester nu.
Ja mannekes, ons aanvallend compartiment in full force. Szobo was gisteren inderdaad echt wel goed.

denk dat Pepke al aftelt tot ze tegen West Ham moeten.

Vaak zo dat teams op de sukkel tegen West Ham dan winnen en weer vertrouwen tanken

denk dat Pepke al aftelt tot ze tegen West Ham moeten.

Vaak zo dat teams op de sukkel tegen West Ham dan winnen en weer vertrouwen tanken
Ik zou eerder zeggen dat West Ham geen beter moment kan vinden dan dit om City eens een serieus pak slaag te geven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan