Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat info daarrond van Jeff Nippard: The Smartest Way To Use Protein To Build Muscle (Science Explained) (youtube.com)Ik heb gemerkt dat ik vrij weinig proteïne in mijn dieet heb hier in Vietnam (in vergelijking met vroeger in België) en ook vrij gemakkelijk gewicht verlies (en dus helaas ook spiermassa). Afgelopen 2 jaar van 115kg naar 89 gegaan.
Nu besloten wat proteïne poeder te kopen, maar heb gehoord dat je dat best op specifieke tijdstippen neemt? Net voor of net na een workout bijvoorbeeld?
Mensen hier ervaring mee? Tips & tricks?
Ik heb gemerkt dat ik vrij weinig proteïne in mijn dieet heb hier in Vietnam (in vergelijking met vroeger in België) en ook vrij gemakkelijk gewicht verlies (en dus helaas ook spiermassa). Afgelopen 2 jaar van 115kg naar 89 gegaan.
Nu besloten wat proteïne poeder te kopen, maar heb gehoord dat je dat best op specifieke tijdstippen neemt? Net voor of net na een workout bijvoorbeeld?
Mensen hier ervaring mee? Tips & tricks?
Is allemaal zeer goed gerief dacht ik. Voor de rest ken ik er ook zo niet echtIemand een idee welke merken (beschikbaar in Europa) kwalitatieve benches aanbieden die incline kunnen én foldable zijn? Ik had er een van ATX op het oog (Link) maar die is momenteel niet op voorraad helaas. Vind ze ook nergens anders...
Merci alvast!

Ik zie het elke keer liggen, maar nog nooit aangeraaktIemand die vaak trap bar deadlifts doet?

Ik heb een paar maanden geleden een trap bar gekocht. Ben blij van de aankoop, maar veel speciaals is er niet aan de trap bar DL.Bij momenten twijfel ik ook over een trap bar, omdat je daar allerhande geweldige zaken over leest, maar ik vermoed dat die ook met een korrel zout te nemen zijn. Iemand die vaak trap bar deadlifts doet?
Rowen met een trap bar? Hex?Ik heb een paar maanden geleden een trap bar gekocht. Ben blij van de aankoop, maar veel speciaals is er niet aan de trap bar DL.
Voor mij voelt het veel meer als een squat dan als een 'pull'. De bar zelf is ook wel handig voor rows (extra ROM) en shrugs
Fuck dry needling!Gisteren bij de kiné geweest voor dry needling, fingers crossed!