Welke CD/LP heb jij laatst gekocht?
Graag vermelden waar en hoeveel.
Graag vermelden waar en hoeveel.
Laatst bewerkt door een moderator:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe lang heb je gezocht ?Weet er iemand waar je de limited edition op paarse vinyl van Prince - Purple Rain kan kopen?
Ik bedoel in Europa. Die officiële store verzendt niet naar België, of toch niet zonder contact op te nemen eerst...Hoe lang heb je gezocht ?
Of bedoel je in België ?
Ik hoop dat je van je aankoop geniet, maar dit is het soort album waar het het waard is om tweedehands te zoeken imo. Er zijn er miljoenen van geperst. Heb de mijne voor een tiental euros gevonden. Na een goede clean, klinkt subliemWeet er iemand waar je de limited edition op paarse vinyl van Prince - Purple Rain kan kopen?
Echt supercoole plaat. Merci om het onder de aandacht te brengenMoin - Paste
Yesyes, up my alley. Zware Slint vibesStaat sowieso in mijne topEcht supercoole plaat. Merci om het onder de aandacht te brengen
Edit : aaaah tzijn dezelfde gasten achter Raime, vandaar!Yesyes, up my alley. Zware Slint vibes
RaimeEcht supercoole plaat. Merci om het onder de aandacht te brengen
Edit : aaaah tzijn dezelfde gasten achter Raime, vandaar!Yesyes, up my alley. Zware Slint vibes

wereleasewhateverthefuckwewantrecords.bandcamp.com
Ik heb mij ook 2 jaar lang platen zitten aanschaffen terwijl ik nog geen platenspeler had.Blackbraid - Blackbraid I (black). Nu nog een platenspeler
![]()

Ik heb een paar jaar geleden mijn budget setup verkocht. Achteraf gezien heb ik daar heel veel spijt vanIk heb mij ook 2 jaar lang platen zitten aanschaffen terwijl ik nog geen platenspeler had.![]()
. Wel nog een enkele plaat bijgehouden en nu dus eentje bijgekocht. You never know 

Heeft er iemand recent nog iets gekocht via Bleep, Rough Trade of Ninja-tune ? Extra heffing ontvangen via de Douana ? Zou graag de 20th anniversary version kopen van The Cinematic Orchestra - Every Day maar verkooppunten zitten blijkbaar allemaal in de UK. Via Bandcamp verkopen ze ook maar dat wordt ook verstuurd vanuit Ninja Tune vermoed ik. En moet je daar echt bij elke aankoop dubbel gaan checken of het niet van binnen of van buiten de EU verstuurd wordt om Douanekosten te vermijden ?
![]()
The Cinematic Orchestra - Every Day (20th Anniversary Edition)
Listen to Every Day (20th Anniversary Edition) by The Cinematic Orchestra.tco.lnk.to
Samson & Gert 1![]()
kerstkadootje voor onze dochter (1j) - vroeg starten!
![]()
Cool Dad Raising Daughter On Media That Will Put Her Entirely Out Of Touch With Her Generation
RENTON, WA—Local man Paul Campbell confirmed Saturday he was raising his daughter Emma on a variety of media carefully selected to help her cultivate an appreciation for artistic quality, a move that will reportedly put the 12-year-old girl hopelessly out of touch with her generation.www.theonion.com