Post uw nieuwe vinyl - B1

Heeft er iemand recent nog iets gekocht via Bleep, Rough Trade of Ninja-tune ? Extra heffing ontvangen via de Douana ? Zou graag de 20th anniversary version kopen van The Cinematic Orchestra - Every Day maar verkooppunten zitten blijkbaar allemaal in de UK. Via Bandcamp verkopen ze ook maar dat wordt ook verstuurd vanuit Ninja Tune vermoed ik. En moet je daar echt bij elke aankoop dubbel gaan checken of het niet van binnen of van buiten de EU verstuurd wordt om Douanekosten te vermijden ?


https://www.hhv.de/shop/en/item/cin...20th-anniversary-colored-vinyl-editoin-970643 deze?

Samson & Gert 1
:coolbrows:


kerstkadootje voor onze dochter (1j) - vroeg starten!


Gij laat uw kinderen in de buurt van de platenspeler komen, das lef hebben :p
 
Heeft er iemand recent nog iets gekocht via Bleep, Rough Trade of Ninja-tune ? Extra heffing ontvangen via de Douana ? Zou graag de 20th anniversary version kopen van The Cinematic Orchestra - Every Day maar verkooppunten zitten blijkbaar allemaal in de UK. Via Bandcamp verkopen ze ook maar dat wordt ook verstuurd vanuit Ninja Tune vermoed ik. En moet je daar echt bij elke aankoop dubbel gaan checken of het niet van binnen of van buiten de EU verstuurd wordt om Douanekosten te vermijden ?

Bij Bleep heb je normaal gezien geen problemen. Heb er vorige maand nog zaken gekocht en had geen extra kosten. Zie mijn eerdere posts:

Ter info: alles picobello verlopen 👌.

Dinsdag 1 november verstuurd door Bleep. Donderdag 3 november in BE aangekomen. Vrijdag 4 november invoerprocedure afgerond --> geen extra kosten.
Vandaag in de brievenbus.

Laatste off-topic post en dan zwijg ik erover :p.

Bleep doet het allemaal wel goed. IOSS-nummer is mooi op het pakket vermeld. Buy with confidence, zou ik dus zeggen.

hov2fFf.jpg
 
Ow, die had ik gemist blijkbaar. Zie nu wel pas dat het een stevige prijs is. Denk dat ik hem ga skippen en voor de gewone editie ga gaan.
JPC heeft die ook voor 39,99 EUR. Wordt vanuit Duitsland verzonden. Normaal 2,99 EUR verzendingskosten ook maar elke maand doen ze wel eens een paar dagen dat ze gratis naar België, Nederland enz. versturen.
 
Ik heb wel echt scheel gekeken precies :D Merci alvast ! 40 was mijnlimiet, 39,99 daar ga ik mss voor. En voor die 2,99€ verzendkosten daar kunde niet voor sukkelen.
 
Heeft er iemand recent nog iets gekocht via Bleep, Rough Trade of Ninja-tune ? Extra heffing ontvangen via de Douana ? Zou graag de 20th anniversary version kopen van The Cinematic Orchestra - Every Day maar verkooppunten zitten blijkbaar allemaal in de UK. Via Bandcamp verkopen ze ook maar dat wordt ook verstuurd vanuit Ninja Tune vermoed ik. En moet je daar echt bij elke aankoop dubbel gaan checken of het niet van binnen of van buiten de EU verstuurd wordt om Douanekosten te vermijden ?

Ik heb vorige week nog bij Bleep besteld, maar zal maar in februari toekomen want het is wachten op de repress van Moin! 😀

Maar als ik @Deckard kon geloven zou Bleep wel haar administratie op orde moeten hebben en dus zouden geen extra douanekosten nodig zijn? Ben benieuwd

Edit: had een deel discussie gemist blijkbaar. Goed dat HHV nog een degelijke selectie heeft.
 
Ow, die had ik gemist blijkbaar. Zie nu wel pas dat het een stevige prijs is. Denk dat ik hem ga skippen en voor de gewone editie ga gaan.
Vinyl en stevige prijzen gaan hand in hand, zonet m'n winkelmandje gevuld met mijn favorieten van dit jaar en ben €220 euro kwijt voor ocharme 8 platen :sop:
 
Vinyl en stevige prijzen gaan hand in hand, zonet m'n winkelmandje gevuld met mijn favorieten van dit jaar en ben €220 euro kwijt voor ocharme 8 platen :sop:
Gisteren een dag gaan helpen in een vinyl drukkerij & ik was toch geschrokken hoeveel manuele arbeid eraan te pas komt maar bon idd, de prijzen zijn wat absurd (al een hele tijd tbh)

Gij laat uw kinderen in de buurt van de platenspeler komen, das lef hebben :p
Hah, het is eerder uit noodzaak jammer genoeg. ik kan de vinyl zelf niet afsluiten/hoger zetten jammer genoeg. Naar de platenspeler zelf kijkt ze enkel gefascineerd. ... Nu nog. :unsure:
 
Hah, het is eerder uit noodzaak jammer genoeg. ik kan de vinyl zelf niet afsluiten/hoger zetten jammer genoeg. Naar de platenspeler zelf kijkt ze enkel gefascineerd. ... Nu nog. :unsure:
Zoonlief hier heeft al een paar keer mijn plateau meegehad. En hij weet ook al hoe hij de draaiknop van mijn versterker moet bedienen :unsure:
 
Gisteren een dag gaan helpen in een vinyl drukkerij & ik was toch geschrokken hoeveel manuele arbeid eraan te pas komt maar bon idd, de prijzen zijn wat absurd (al een hele tijd tbh)


Hah, het is eerder uit noodzaak jammer genoeg. ik kan de vinyl zelf niet afsluiten/hoger zetten jammer genoeg. Naar de platenspeler zelf kijkt ze enkel gefascineerd. ... Nu nog. :unsure:
Dunk of BVPP ?
 
Ik moet echt wegblijven van HHV.
Deze keer in een nostalgische bui eerder.

NOFX - punk in drublic
Minor threat - minor threat
Osees - a foul form
The cramps - all aboard the drug train
Guided by voices - Bee thousand
King geedorah - take me to your leader

Vorige week nog
Cheat Codes van Modest Mouse / Black Thought gekocht
 
Darkthrone - A Blaze In The Northern Sky
1914 - The Blind Leading The Blind
1914 - Where Fear And Weapons Meet Amenra - Mass VI
 
Net 70 euro importtax moeten betalen op een pakketje van +-20 platen uit de UK. Misschien toch eens terug een Europese webshop zoeken... :unsure:
 
Iemand nog tips voor webshops met betaalbare platen?
Ik krijg altijd koppijn als ik de verzendkosten op Discogs zie.
 
Terug
Bovenaan