Post uw nieuwe vinyl - B1

Hoera, mijn 250ste plaat gekocht en 2 vakken vol nu.

CauPIzv_d.webp


Laatste pakje:
Four Tet - Rounds
J Dilla - Donuts
Phoebe Bridgers - Punisher
John Coltrane - A Love Supreme

Battles - Mirrored die ik in april ofzo gekocht had, zat er eindelijk ook bij lol

edit: damn slechte kwaliteit van foto via imgur :unsure:
 
Laatst bewerkt:
Incantation : Tricennial of Blapshemy
Indesinence : Neptunian
Come To Grief : The Worst of Times
Blind Guardian : The God Machine
Porcupine Tree : Closure
Tom Waits : Rain Dogs
Joni Mitchell : Blue
Neil Young : Freedom
Van Morrison : No Guru, No Method, No Teacher
Necrophagia : The Figure Four
Cave In : Pendulum
Exhumed : To The Dead
 
Incantation : Tricennial of Blapshemy
Indesinence : Neptunian
Come To Grief : The Worst of Times
Blind Guardian : The God Machine
Porcupine Tree : Closure
Tom Waits : Rain Dogs
Joni Mitchell : Blue
Neil Young : Freedom
Van Morrison : No Guru, No Method, No Teacher
Necrophagia : The Figure Four
Cave In : Pendulum
Exhumed : To The Dead
Paar zeer goeie platen tussen!

Ik ben een grote Neil Young fan maar ik vind Rockin' In The Free World een kutnummer, Freedom begin ik dus altijd vanaf Crime In The Sky. Voor het overige een goeie plaat.
 
Hoera, mijn 250ste plaat gekocht en 2 vakken vol nu.

CauPIzv_d.webp


Laatste pakje:
Four Tet - Rounds
J Dilla - Donuts
Phoebe Bridgers - Punisher
John Coltrane - A Love Supreme

Battles - Mirrored die ik in april ofzo gekocht had, zat er eindelijk ook bij lol

edit: damn slechte kwaliteit van foto via imgur :unsure:

Coole kast! En heel fijne aankopen. Ik zit ondertussen bijna aan 800, waaronder wel een hele hoop EP's. Moet eens beginnen zien voor nieuwe meubels want niet alles past nog in m'n Kallax :unsure:.
 
Paar zeer goeie platen tussen!

Ik ben een grote Neil Young fan maar ik vind Rockin' In The Free World een kutnummer, Freedom begin ik dus altijd vanaf Crime In The Sky. Voor het overige een goeie plaat.
Inderdaad, dat kutnummer staat er zelfs 2x op. Maar de rest is top. Crime in the City vind ik zelfs 1 van zijn beste nummers ooit.
 
Hoera, mijn 250ste plaat gekocht en 2 vakken vol nu.

CauPIzv_d.webp


Laatste pakje:
Four Tet - Rounds
J Dilla - Donuts
Phoebe Bridgers - Punisher
John Coltrane - A Love Supreme

Battles - Mirrored die ik in april ofzo gekocht had, zat er eindelijk ook bij lol

edit: damn slechte kwaliteit van foto via imgur :unsure:
Clean setup!

Deze week in Berlijn voor werk. Hoop toch dat ik nog even Hardwax kan passeren!
 
Maar bon, ik wil hier niet teveel offtopic gaan uiteraard :). Maar zal nu eens proberen iets te bestellen. Zal hier dan nog posten achteraf hoe het is afgelopen.

Ter info: alles picobello verlopen 👌.

Dinsdag 1 november verstuurd door Bleep. Donderdag 3 november in BE aangekomen. Vrijdag 4 november invoerprocedure afgerond --> geen extra kosten.
Vandaag in de brievenbus.
 
Ter info: alles picobello verlopen 👌.

Dinsdag 1 november verstuurd door Bleep. Donderdag 3 november in BE aangekomen. Vrijdag 4 november invoerprocedure afgerond --> geen extra kosten.
Vandaag in de brievenbus.
Laatste off-topic post en dan zwijg ik erover :p.

Bleep doet het allemaal wel goed. IOSS-nummer is mooi op het pakket vermeld. Buy with confidence, zou ik dus zeggen.

hov2fFf.jpg
 
Overzicht van de voorbije paar weken (ik heb misschien een probleem) :

- Arctic Monkeys -- The Car
- Dans Dans -- 6
- Lucrecia Dalt -- Ay!
- Chat Pile -- God's Country
- Dijf Sanders -- Lichen EP
- Harmonious Thelonius -- Instrumentals – A Collection Of Outernational Music Studies
- Can -- Tago Mago
- Can -- Ege Bamyasi


En dan een groot stuk van de Coil discografie die me dag op dag blijft verbazen. Het is wel een proces geweest van uitpluizen welke labels legit zijn gezien de originele leden niet meer onder ons zijn : DAIS, Infinite Fog, Wax Trax, Musique pour la Danse. De buit:
- Coil -- Love's Secret Domain
- Coil -- Musick to Play in the Dark 1
- Coil -- Musick to Play in the Dark 2
- Coil -- Ape of Naples
- Threshold Houseboys Choir -- Form Grows Rampant

+op CD:
- Black Light District
- Time Machines
- A Guide For Beginners: The Voice Of Silver / A Guide For Finishers: A Hair Of Gold
- The New Backwards
- Gay Man's Guide to Safe Sex
 
The Haunted Youth - Dawn Of The Freak, gisteren gekocht op het concert in de AB en laten handtekenen door de bandleden. Zeer sterk debuutalbum en live zat de sfeer er meteen in.

Dr Dre - 2001
Daft Punk - Random Access Memories
Gekregen voor mijn verjaardag van mijn schoonbroer, leuke nostalgische toevoegingen aan de collectie.
 
No affiliation, maar damn de Music Mania newsletter deze week is toch wel erg vet. Toch even delen voor het geval hier mensen iets aan zouden hebben.

... al is het maar omdat ze de Convextion - 2848 repress aankondigt!!! Het zal hier niemand verbazen dat ik deze ten zeerste aanraad aan iedereen die nog maar een vage interesse heeft in techno of electronische muziek in het algemeen:

Had een paar weken terug op Hardwax gezien dat zijn titelloze debuut uit 2006 ook een repress heeft gekregen. Doe uzelf een plezier en probeer ze in huis te halen! Snel zijn is de boodschap, maar ge gaat het u niet beklagen, promise.


Verder nog:

- Aankondiging nieuwe Kosmo Sound (dub/jazz):
Een band waarvan ik fan ben geworden nog voor ze hun debuut hebben uitgebracht door hen live in Gent bezig te zien. Straffe sets altijd.

- To Rococo Rot Peel Sessions (krautrock jams)
Voor mezelf toch een goede ontdekking, zal hier normaal zeker in de smaak vallen.

- Drexciya represses (alhoewel de nieuwe artworks echt barslecht zijn)...
- Can live sessions
 
Terug
Bovenaan