Post uw nieuwe vinyl - B1

Mensen hier die ooit platen hebben gekocht in Keulen?
Ben momenteel winkeltjes aan het zoeken via Google Maps en er staan er al een paar met hoge rating/tweedehands materiaal op de lijst!
Aangezien ik veel Duitse (obscure) muziek goed vind wil ik tijdens onze reis zeker van deze gelegenheid gebruik maken. :)
 
Mensen hier die ooit platen hebben gekocht in Keulen?
Ben momenteel winkeltjes aan het zoeken via Google Maps en er staan er al een paar met hoge rating/tweedehands materiaal op de lijst!
Aangezien ik veel Duitse (obscure) muziek goed vind wil ik tijdens onze reis zeker van deze gelegenheid gebruik maken. :)

mijn allereerste plaat komt uit Keulen :D

Maar ik weet begot niet meer welke winkel en wat die allemaal verkochten, het blijft dus bij het bovenstaande weetje :unsure:
 
Nostalgie gevonden op de rommelmarkt👍
4484-A19-F-BF83-4-C5-C-8509-362-DEEA56-A2-E.jpg
 
Onlangs een uitstapje naar Utrecht gedaan en uiteraard langsgegaan bij Plato. Dure zaak wel, maar het was mijn verjaardag en een deel van mijn haul werd gesponsord door mijn schoonouders 🤷🏽‍♂️

The Smile - A Light for Attracting Attention
Godspeed You! Black Emperor - G_d's Pee AT STATE'S END
Jon Batiste - We Are
 
Vandaag op schattenjacht geweest en deze tweedehands gevonden!
IMG_20220817_195416309.jpg


Winkel: Black Diamond Records, Keulen
Verkoper is blijkbaar een Nederlander, dus dat was ook gemakkelijk. Piepklein winkeltje, maar toch heel veel muziek te vinden.

Birth Control - Titanic
Eloy - Power And The Passion
Eloy - Floating
Heavy Load - Death Or Glory
( @Avondland )

(Bonus: 70% korting op alles :cool: )
EDIT: blijkbaar gaat het winkeltje later deze maand dicht, dat verklaart natuurlijk veel. Mens gaat waarschijnlijk op pensioen. Wel jammer... :confused2:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vandaag lukraak op een tweedehands Plattenläden gebotst!

Eloy - Inside
IMG_20220818_202606294.jpg


Duitse prog die doet denken aan Pink Floyd's Meddle, vooral het eerste nummer.

Zo fijn dat mijn vriend deze gevonden had! Echt een geweldige progplaat.

:love:
 
Niet de ideale moment om platen te kopen want dat zou t eerste zijn waar ik kon op besparen, maar in een vette playlist terecht gekomen en in een roes toch mijn kaart boven gehaald :/

A.R.T. Wilson - Overworld
Wilson Tanner - 69
Takada Midori - Through the Looking Glass
 
Raar, iedereen wil nu vinyl , in mij tijd waren we blij da we er vanaf waren .
En die cassettes waren nog een grotere schijtluizen .

.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan