Post uw nieuwe vinyl - B1

Ik bedoel in Europa. Die officiële store verzendt niet naar België, of toch niet zonder contact op te nemen eerst...
Heb 'm gevonden in NL, dank je
Stevige prijs wel, maar een import kost altijd centjes tegenwoordig...
 
Laatst bewerkt:
Weet er iemand waar je de limited edition op paarse vinyl van Prince - Purple Rain kan kopen?
Ik hoop dat je van je aankoop geniet, maar dit is het soort album waar het het waard is om tweedehands te zoeken imo. Er zijn er miljoenen van geperst. Heb de mijne voor een tiental euros gevonden. Na een goede clean, klinkt subliem
 
Echt supercoole plaat. Merci om het onder de aandacht te brengen

Edit : aaaah tzijn dezelfde gasten achter Raime, vandaar! 😁 Yesyes, up my alley. Zware Slint vibes
Staat sowieso in mijne top 10 5 van 2022.
Yep Yep, Forgetting is Like Syrup, Life choices ... dikke nummers !
 
Ik heb mij ook 2 jaar lang platen zitten aanschaffen terwijl ik nog geen platenspeler had. :)
Ik heb een paar jaar geleden mijn budget setup verkocht. Achteraf gezien heb ik daar heel veel spijt van ☹️. Wel nog een enkele plaat bijgehouden en nu dus eentje bijgekocht. You never know 😉
 
Nu we toch bezig zijn met kopen, volgende twee besteld:

  • Stormruler - Under the burning eclipse
  • Stormruler - Sacred rites & black magick
 
Heeft er iemand recent nog iets gekocht via Bleep, Rough Trade of Ninja-tune ? Extra heffing ontvangen via de Douana ? Zou graag de 20th anniversary version kopen van The Cinematic Orchestra - Every Day maar verkooppunten zitten blijkbaar allemaal in de UK. Via Bandcamp verkopen ze ook maar dat wordt ook verstuurd vanuit Ninja Tune vermoed ik. En moet je daar echt bij elke aankoop dubbel gaan checken of het niet van binnen of van buiten de EU verstuurd wordt om Douanekosten te vermijden ?

 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan