Welke CD/LP heb jij laatst gekocht?
Graag vermelden waar en hoeveel.
Graag vermelden waar en hoeveel.
Laatst bewerkt door een moderator:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Juiste keus 2dehands gear kan je na upgrade terug doorverkopen natuurlijk."buy once, cry once".
maar ik ben zelf nogal voorstander van het principe "buy once, cry once"

Het was vooral maar een mopje omdat ik @Avondland al eens richting een dure fotolens durf te sturen.Ik zeg niet dat iedereen MOET duizenden euro's uitgeven he en vanaf een bepaald prijspunt zijn diminishing returns zeker een dingetje. Maar wat je vaak online ziet zijn mensen die van de equipment verzamelen zelf een "hobby" maken, aka telkens opnieuw geld uitgeven om eenzelfde component te gaan updaten. Dat vind ik wat nutteloos, geef dan ineens wat meer uit en wees daarna content met degelijk gerief dat gewoon werkt.
Mijn set heb ik ook over verschillende jaren heen bijeen gespaard. Ik heb lang gedaan met mijn pa's oude speakers voordat ik had beslist dewelke ik uiteindelijk wou. En mijn versterker en platenspeler zijn tweedehands, dus ik sta daar zeker niet argwanend tegenover. Zeker een versterker: zoek u een degelijke AB integrated amp van Yamaha of Marantz en dat ding gaat eeuwen mee en is tenminste nog te herstellen als er ooit een mankementje zou opduiken.
Nuja, budget beslist uiteindelijk alles dus zonder een idee daarover is het moeilijk om verder concrete tips te geven
Ook aanwezig in de Botanique gisteren?Billy Woods - Hiding Places
Rechtstreeks van Billy Woods himself gekocht![]()
Dat is ook zo, en daar is niets mis mee. Een beetje zoals postzegels verzamelen, die hebben allemaal dezelfde functie.Op audio fora krijg ik ook vaak de indruk dat het materiaal de hobby is en niet de muziek.

Dat is ook zo, en daar is niets mis mee. Een beetje zoals postzegels verzamelen, die hebben allemaal dezelfde functie.
Zelf probeer ik zo weinig mogelijk (unieke) audio apparaten te verkopen en zoveel mogelijk te 'verzamelen'.
Bij gaming is het vaak gelijkaardig, veel mensen verzamelen de oude consoles en oude games.
Anyway OT, ik ga zo meteen eens bij goodwill hier binnenwandelen, zien of ik iets interessant tegenkom![]()
Jep, hebben wel pas om 18.30u beslist om te gaan, dus wel heel het namiddagprogramma gemist.Ook aanwezig in de Botanique gisteren?