Post uw nieuwe vinyl - B1

Zal wel komen vermoed ik. Boxset van dat hele late 90s tijdperk voor een 30 jarige anniversary dan. Die, als'k het goed heb, grotendeels dezelfde productie settup gebruikt over een handvol platen.
Hard Normal Daddy was denk ik ook lang zijn best verkochte plaat, tot de release van Ufabulum.

Belangerijker, wanneer gaat hij nogs touren?!

Laatst bewerkt:
Fontaines dc - romance (had pre-order gedaan maar ik vind hem eigenlijk niet goed :()
Vampire weekend - only god was above us (idem, en ook niet kapot van)
Black sabbath - paranoid (de zoektocht naar een originele uitgave maar opgegeven, zo rijk ben ik niet)
Nofx - so long and thanks for the shoes
Kamasi Washington - fearless movement

Opgezwolle - Vloeistof
Opgezwolle - Spuugdingen op de mic
Hank Mobley - No room for squares
Makaya Mcraven - In these times
Sergio Mendes - Brasil 66
En dan nog een paar 2ehands reggae platen.

Eerste aankoop van het jaar in een fysieke winkel, sinds de lokale platenboer gesloten is (Bilbo) koop ik amper nog iets. Prijzen stijgen ook als zot.
3 Jaar geleden kostte de Blue Note Classic Series 21-23 euro, nu zijn die standaard 30-32 euro. Echt geschift.

Radiohead - Kid A
John Carpenter - Anthology (Movie Themes 1974-1998)
John Carpenter - Anthology II (Movie Themes 1976-1988)
Claudio Simonetti - Dario Argento's Opera OST

Candlemass - Dynamo Doom

Normaal koop ik geen 'nieuw' vinyl maar dit was puur jeugdsentiment.
Dit optreden heb ik destijds nog van de radio opgenomen op cassette toen het werd uitgezonden door Vara's Vuurwerk. Hoe vaak heb ik die cassette niet afgespeeld op mijn Sanyo walkman terwijl ik van of naar school fietste. Nummers als 'Solitude' en 'A Sorcerer's Pledge' zijn in deze live uitvoering voor mij nog altijd de ultieme versie...

Ik heb me nog eens laten gaan 🙃

The Offspring - Conspiracy Of One
The Offspring - Let The Bad Times Roll
Motörhead - Sacrifice
AC/DC - Highway To Hell
Ninkharsagh - The Dread March Of Solemn Gods
Afsky - Om Hundrede Är
Leviathan - The First Sublevel Of Suicide (Beetje miskeken, ik dacht dat dit "The TENTH ..." was)

En in pre-order
Hammerfall - Glory To the Brave
Hammerfall - Legacy Of Kings
Bloodhound Gank - Hooray For Boobies

Brengt m'n totale collectie op 93 Vinyls op een dikke 3j..

Ik heb ook ineens de bug te pakken:
Rerelease van Collision Course Linkin Park en Jayz
Notorious BIG Ready to Die
Ludacris Get Back

Het ding is, ik heb niet eens een platenspeler...

Ik heb ook ineens de bug te pakken:
Rerelease van Collision Course Linkin Park en Jayz
Notorious BIG Ready to Die
Ludacris Get Back

Laat maar weten als je hulp nodig hebt met het zoeken naar de juiste platenspeler. Kenners genoeg hier.

Ik had ook al een 20-tal vinyls voor ik een platenspeler had.

Ik wou enkele jaren geleden de toen nieuwe cd van Kludde (band van Cerulean hier) bestellen maar had me blijkbaar misklikt. Dus ik had de vinyl besteld.
Daar is m'n interesse/verzameling gestart :cool:

Ik heb een "Lenco lbt-188" gekocht als instapper. Voorlopig hangen daar simpele half kapotte Logitech PC-speakers aan. Maar ben (half) op zoek naar een betere set boxen.

Eens m'n mancave ooit afgekraakt ga ik wel investeren in beter materiaal en alles aan elkaar koppelen (Home cinema, gaming, deftige muziekinstallatie,...) maar voorlopig doe ik het met iets basic.

Voorlopig wegens plaatsgebrek wil ik nog geen amplifier + passieve speakers.

Dus qua simpele actieve speakerse neig ik momenteel richting de "Edifier R1855DB", maar moet nog verder research doen.

Hier ook al meer elpees gekocht dan dat ik naar geluisterd heb, maar dat komt omdat vooral omdat ik mijn platenspeler nog moet verhuizen. :unsure: Ik mis het soms wel om een man womancave te hebben daarvoor... (Deze woning is daarvoor te klein.)

Iets helemaal anders: is er een goedkope manier om aan verpakkingen voor elpees te komen om te verkopen? Alles wat ik opzoek lijkt zo duur...

Terug
Bovenaan