Post - / math - / experimental / indie rock

Het internet is precies nogal aan het raven over dat nieuwe Geese album. Dus ik deel het hier ook maar even

https://geesebandnyc.bandcamp.com/album/getting-killed

Ik had nog niet echt naar de band geluisterd, maar album klinkt wel als een wilde rit op het eerste gehoor en geeft me op één of andere manier ook wat Radiohead vibes

Komen in maart ook naar Botanique.
Hun eerste album was ook goed en is hier nog een Album Of The Week geweest, ik geloof van @derp. De frontman Cameron Winter heeft vorig jaar ook een heel goed solo-album uitgebracht. Dat was wat meer rustige singer-songwriter stuff maar ook nog met een ruw kantje, lijkt alsof hij het ingetogen materiaal daarvoor houdt om Geese als uitlaatklep voor de vreemdere, out there songs te hebben.

Nog twee platen die de moeite zijn:
Cate Le Bon - Michelangelo Dying
Jeff Tweedy - Twilight Override (voor de Wilco fans)

Neko Case heeft ook een nieuw album maar nog niet beluisterd. Idem Bitchin' Bajas.

Laatst bewerkt:
Ik ben grote fan van die Bitchin Bajas. Twee jaar geleden op Sonic City gezien en dat was een geweldige trip, supernice. Nieuwe album is ook gewoon een heerlijke 40 minuutjes wegdrijven.

Hun eerste album was ook goed en is hier nog een Album Of The Week geweest, ik geloof van @derp. De frontman Cameron Winter heeft vorig jaar ook een heel goed solo-album uitgebracht. Dat was wat meer rustige singer-songwriter stuff maar ook nog met een ruw kantje, lijkt alsof hij het ingetogen materiaal daarvoor houdt om Geese als uitlaatklep voor de vreemdere, out there songs te hebben.

Nog twee platen die de moeite zijn:
Cate Le Bon - Michelangelo Dying
Jeff Tweedy - Twilight Override (voor de Wilco fans)

Neko Case heeft ook een nieuw album maar nog niet beluisterd. Idem Bitchin' Bajas.
Merci om mij te taggen! Direct de nieuwe geese eens opgevlamd (vet!) en de rest van de aanraders ga ik hier de komende dagen eens opzetten

Sprints is terug met een straffe tweede. Voor de fans van Amyl en Lambrini Girls. Al zullen sommigen het misschien een afkooksel vinden. :unsure:

Širom heeft een nieuw album uit. Drones die rechtstreeks in een folk horror film kunnen geplakt worden. Steengoed album en persoonlijke kanshebber voor album van het jaar. :drool:

Zalige werkmuziek ook (met headphones althans). Wel een heel slecht idee om snel even naar snippets te luisteren om te bepalen of het album de moeite zou kunnen zijn. Had het bijna niet opgezet daardoor :shy:

Die bar italia wordt wel slecht onthaalt op P4k, beetje onverdiend. Heerlijk wegluisterende slacker rock, ik hoor er zelfs flarden van Trophy Scars en Hold Steady in.

Die bar italia wordt wel slecht onthaalt op P4k, beetje onverdiend. Heerlijk wegluisterende slacker rock, ik hoor er zelfs flarden van Trophy Scars en Hold Steady in.
The Quietus is nog erger :biglaugh:
If you told me this whole project was one of those A.I. art prank experiments, with the humans merely contributing the physicality and the barest, most functional tweaks, I’d believe you. I’d be relieved.

Deze hier ook nog ff smijten, sound is al drie platen hetzelfde maar het blijft ongelooflijk vette muziek. Als iemand aan mij vraagt aan wat ik denk als het gaat over Oekraïnse muziek dan is het dit.

Globale GYBE scrobbles sinds ze hun discografie van streaming platformen getrokken hebben :cry:

1767774863274.png

Terug
Bovenaan