Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, topplaat. Thanks voor de aanbeveling.Toch nog even expliciet melden van Check Die Ulrika Spacek!!
Wat. Een. Plaat.
Glad you like it! Is momenteel echt een obsessie hier, ik beluister EXPO nu al een volle week meermaals per dag en ik kan er niet genoeg van krijgen. Ideaal pendelalbum, exact de lengte van mijn traject. Vroege AOTY misschien wel hier. Voorganger Compact Trauma was in 2024 ook quasi dagelijkse kost hier. Naar aanloop van Sonic City dat jaar leren kennen. Modern English Decoration is ook echt een topplaat maar inderdaad, ze zijn wat geshift met hun sound van meer uitgesponnen jams met climax, naar een meer gebalde en songgerichte aanpakJa, topplaat. Thanks voor de aanbeveling.
Ligt dat nu aan mij of klinkt deze plaat nu anders dan hun vroeger werk? Heb ze ooit eens live gezien op Best Kept en als ik me niet vergis was dat toen meer 'freestylen' met langere psychedelische/experimentele 'soundscapes', terwijl ik hier verrast was dat het echt meer 'songs' zijn. Wel nog met voldoende complexiteit en verrassing erin weliswaar. Leuke productie ook, veel detail.
Ja heel speciaal, ik ga nog een paar keer opnieuw moeten luisteren. Clear Pools heeft een hele sterke Talk Talk vibe.
Nog een album dat een beetje alle kanten uitgaat, ook in de positieve zin (maar beter in een ander topic dan Jill Scott past, denk ik)
Richard Dawson zit trouwens ook in de band.
Clear Pools is 20 minuten heerlijk hoofdwiegend wegdromen.
Ja heel speciaal, ik ga nog een paar keer opnieuw moeten luisteren. Clear Pools heeft een hele sterke Talk Talk vibe.