clercqie
Well-known member
Principes hebben hun kost....Globale GYBE scrobbles sinds ze hun discografie van streaming platformen getrokken hebben
Bekijk bijlage 47143
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Principes hebben hun kost....Globale GYBE scrobbles sinds ze hun discografie van streaming platformen getrokken hebben
Bekijk bijlage 47143
Principes hebben hun kost....
Longread gelezen op De Morgen over Arctic Monkeys?![]()
Arctic Monkeys Share New Song “Opening Night”
The band's first new release in four years appears on a forthcoming benefit compilation for War Childpitchfork.com
Ik denk niet dat er hier nog zoveel liefhebbers zitten van de Monkeys, maar goddamn, dit is toch weer een heel lekker klinkende single. Nononsense. Er zit weer wat meer schwung in tov de The Car periode. En die harmonie'tjes maken een mens vrolijk.
Maar goed, ik ben dan ook een Steely Dan fan
Nowp, wat is de tldr?Longread gelezen op De Morgen over Arctic Monkeys?

Hear, hear!Maar goed, ik ben dan ook een Steely Dan fan
Whatever... is de Nevermind van de millenials.Nowp, wat is de tldr?![]()
...is it though?Whatever... is de Nevermind van de millenials.
Ja, would agree. Toch wel echt een mijlpaal in 'populaire' rock.Whatever... is de Nevermind van de millenials.
Toch zeker voor een grote groep mensen. Blijft een retestrak album dat ik nog steeds met plezier beluister, still feels fresh....is it though?
Fout gelezen, ik dacht je met "whatever" bedoelde een nieuw album ofzo. Maar je hebt het over hun debuut, dan? Ik ben ze pas beginnen luisteren toen ze AM uit hadden, toevallig een concert gezien en was meteen wel fan. Kan begrijpen dat dat heel wild en verfrissend aanvoelde ten tijde van de release.Toch zeker voor een grote groep mensen. Blijft een retestrak album dat ik nog steeds met plezier beluister, still feels fresh.
Yes!![]()
‘De belangrijkste band van onze generatie’: hoe Arctic Monkeys met hun debuut een tijdperk markeerden
Twintig jaar geleden kwamen de vier jongens van Arctic Monkeys niet vriendelijk aan de deur van de muziekgeschiedenis kloppen: ze trapten de poort open. Voor de tieners van toen heeft hun fenomenale debuut Whatever People Say I Am, That’s What I’m Not sindsdien alleen maar aan weerklank gewonnen.www.demorgen.be
Deze longread @Kid_C ?
Zo'n teksten als:
And she won’t be suprised and she won’t be shocked
When she’s pressed the star after she’s pressed ‘unlock’
And there’s verse and chapter sat in her inbox
And all it says is that you’ve drank the lot.
Verdekke toch. Dat katapulteert deze nostalgicus weer meteen met weemoed naar toen die plaat uitkwam en ik als 18-jarige die heb plat gedraaid.
Weet ook niet of de band echt iets voor u gaat zijn tbhArctic monkeys is nu eens echt iets dat volledig aan mij voorbij is gegaan, denk niet dat ik er ooit een volledig album van heb gehoord. Kan er momenteel zelfs niet eens een nummer van herinneren eigenlijk![]()
Misschien nog Humbug, hun controversiële derde waar ze voor de opnames naar de ranch van Josh Homme zijn getrokken en de QOTSA invloed er vrij dik op ligt.
Whoa klinkt awesome, dit ga ik zeker checken. Russell is die Everything is Recorded guy? Of verwar ik de naam met iemand anders?Wow, coole heruitgave van een voor mij compleet obscuur Arthur Russell side project. Zit veel in dat met doet denken aan arty Television, post-punky Wire of slacker toestanden. Helemaal anders dan de rest van Russells bekende werk
Da's Richard Russell, leert Wikipedia me.Whoa klinkt awesome, dit ga ik zeker checken. Russell is die Everything is Recorded guy? Of verwar ik de naam met iemand anders?