?therapy?
Well-known member
Helaas ook geen tickets beschikbaar. Ik hou het nog wel in de gaten of ik wat kan vindenTicketswap?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Helaas ook geen tickets beschikbaar. Ik hou het nog wel in de gaten of ik wat kan vindenTicketswap?
Ik heb al veel kunnen kopen de dag ervoor of de dag zelf, komt goed!Helaas ook geen tickets beschikbaar. Ik hou het nog wel in de gaten of ik wat kan vinden
Check hun debuut, you'll love it.Oh word, was fan van hun vorige twee. Bananagun ken ik niet, enlighten me?
Ik kijk wel uit naar de nieuwe van The Smile. Maar om eerlijk te zijn: ik denk niet dat ik mij een dik halfjaar later nog veel voor de geest kan halen van Wall Of Eyes behalve wat flarden zoals de melodie van Friend Of A Friend of de uitbarsting in Bending Hectic. Pas als ik dat album nog eens opleg, zal er wel wat terugkomen. Een heel ander beest (maar daarom niet minder mooi) dan hun debuut waarvan veel nummers nog goed in mijn geheugen zitten.Tweede plaat van The Smile nog dit jaar EN een nieuwe Bananagun!![]()
Bij mij is het nog steeds omgekeerd. Voor mij voelt het debuut nog steeds aan als een losse collectie van (weliswaar heel goeie) songs, waar ik niet altijd van buiten weet welk nummer op welk volgt. Terwijl Wall of Eyes me meer als een klassiek album in het geheugen staat waar de nummers elkaar versterken en waar ik de sequentie redelijk vanbuiten ken.Ik kijk wel uit naar de nieuwe van The Smile. Maar om eerlijk te zijn: ik denk niet dat ik mij een dik halfjaar later nog veel voor de geest kan halen van Wall Of Eyes behalve wat flarden zoals de melodie van Friend Of A Friend of de uitbarsting in Bending Hectic. Pas als ik dat album nog eens opleg, zal er wel wat terugkomen. Een heel ander beest (maar daarom niet minder mooi) dan hun debuut waarvan veel nummers nog goed in mijn geheugen zitten.

Every track we write is spawned from improvising together, a practice the 4 of us have obsessed over for the better part of a decade. Jamming is a place where we can completely let go and unleash our emotions sonically.
A phone in the middle of the rehearsal room records every jam we do and we have finally decided to release The Vault. It is a collection of 6 of our favourite jams we recorded between 2021-2023, it is Maruja in our purest form.
The Vault is now available to listen to for free on YouTube but if you are in a financial position to do so, please consider purchasing it on our Bandcamp. You can own it all for £8 or more if you’re feeling generous, the support helps us massively during this transition of making Maruja full time.
Ik ben in de val gelopen en heb de Dinked edition gekocht via Norman records.25 oktober!!![]()

Wie of wat is een Dinked edition?Ik ben in de val gelopen en heb de Dinked edition gekocht via Norman records.![]()

Ik heb ondertussen eens door de hele discografie van Fontaines DC gegaan, en ik kan je zeker wel volgen eigenlijk. Ik moet eigenlijk zeggen dat ik die eerste 2 albums dan precies ook wel boven deze nieuwe plaat zou zetten. Dan hoor je wel hoe inderdaad de scherpe kantjes eraf gaan en het allemaal iets toegankelijker en wat meer poppy wordt, wat op zich niet slecht hoeft te zijn, want er staan nog altijd goeie nummers op. Maar mijn voorkeur lijkt dan toch ook naar hun ouder werk te gaan precies.Was jij fan van post-punk? Zo richting de eerder killere Britse Joy Division sound ? ( heel kort door de bocht! ) De eerste twee Fontaines DC platen kan je voor mij best onderbrengen onder die paraplu, en met een tekstuele focus op Ierland, Dublin, Ier-zijn. Vanaf Skinty Fia zijn ze verhuist naar London en mijmeren ze ook over die verandering van locatie en de Ierse vs de Britse identiteit.
Als post-punk minder je ding is, ga je vrees ik niet zo overtuigd zijn van het vroegere werk.
Deze week heb ik zelf nog eens A Hero's Death beluisterd (op vinylIk heb ondertussen eens door de hele discografie van Fontaines DC gegaan, en ik kan je zeker wel volgen eigenlijk. Ik moet eigenlijk zeggen dat ik die eerste 2 albums dan precies ook wel boven deze nieuwe plaat zou zetten. Dan hoor je wel hoe inderdaad de scherpe kantjes eraf gaan en het allemaal iets toegankelijker en wat meer poppy wordt, wat op zich niet slecht hoeft te zijn, want er staan nog altijd goeie nummers op. Maar mijn voorkeur lijkt dan toch ook naar hun ouder werk te gaan precies.
). Hiermee heb ik de band leren kennen. En dit blijft voor mij toch echt een topper. Moody, goeie riffs, goeie songs en bijwijlen bijtende lyrics. Geweldige stem ook van Grian Chatten!
![]()
Radiohead reconvened for rehearsals two months ago, says Colin Greenwood
The members of Radiohead recently reunited to play music together, bassist Colin Greenwood revealed. However, the band has no formal plans on the books.consequence.net
@shiftyke ga je mee?