Post - / math - / experimental / indie rock


De nieuwe single doet me nog niet zoveel. Zal, zoals Bending Hectic, nog wat moeten groeien, denk ik. Ook een eerste keer dat het niet door Nigel Godrich wordt geproduceerd.
 
Kurt Vile doing Kurt Vile things. Niet echt een album maar eerder een 'EPtje' (weliswaar van een uur) met verschillende covers en halve herwerkingen. Na een eerste luisterbeurt vind ik hem beter dan Watch My Moves

Jammer maar ik denk dat dit het moment is dat ik stop met zijn nieuwe platen systematisch aan te schaffen. Hij is uitstekend in wat hij doet en hij moet niet veranderen. Maar ik weet wel dat ik uiteindelijk ga teruggrijppen naar Smoke Ring, Wakin On A Pretty Daze of Bottle It In, wat voor mij de ultieme Vile trilogie is (met Lotta Sea Lice als toetje)
 
@FlyingHorseman

Met dat je ook zo'n fan bent van die laatste van Lankum. Door het eindejaarslijstje van The Quietus hier op gebotst:

Bij release een zeer lovende review in The Guardian gelezen maar eigenlijk toen vergeten er deftig naar te luisteren dus thanks!

Tijd om deze namiddag ook eens de eindejaarslijstjes (die precies elk jaar vroeger komen) af te gaan op zoek naar nog wat andere verborgen pareltjes :coolbrows:.
 
het eindejaarslijstje van The Quietus

De lijst die er keer op keer in slaagt de grootste muzieknerds aller landen met hun voetjes op de grond te zetten. :biglaugh:

Er staat trouwens een puike release in uit eigen stal, nieuw werk van Annelies Monseré. Ook een aanrader!


Wat een prachtig album.

Ik ben nog maar aan het derde nummer en ben al verkocht :drool:
 
Laatst bewerkt:
Van een last-minute surprise gesproken zeg, dit moet één van de beste dingen zijn die ik dit jaar al gehoord heb :drool:

Je vindt hem gegarandeerd terug bovenaan m’n eindejaarslijstje!
 
Man man er zitten goeie dingen in die Quietus lijst maar het is toch ook veel artyfarty getjingeltjangel.


Ik kan stoppen met albums delen dit jaar. I have clearly peaked. :unsure:
Nee nee, zoals gisteren afgesproken verwacht ik een volledige lijst met al de dingen die ik nog moet beluisteren.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan