Post - / math - / experimental / indie rock

in de reminder mail die ik net van de botanique heb gekregen staat dat het optreden in open lucht is, en je mag geen paraplu meenemen als het regent :unsure:

is de mail fout of is @Kid_C fout :angry:
Ik zal verkeerd zijn. En het zal gieten... Waarom hebben die geen andere zaal gepakt? :unsure:
 
Nu krijg ik eens de kans om een optreden te fotograferen, is het buiten te doen en kan ik mijn camera dus best in pakken in een vershoudzakje :unsure:
 
Ik heb zonet mijn GY!BE ticket verkocht via ticketswap, veel plezier in de koude en de regen jongens!
Ik ga de volgende normale zaalshow wel afwachten dan.
 
Precies ook veel ticketjes te koop op ticketswap. :unsure:

Ik zal sowieso al met de auto gaan, geen zin om zeiknat nog eens op de trein te kruipen.
 
Echt wel ne goeie setlist, maar ik heb ze nu na 4 keer The Sad Mafioso nog altijd niet live horen spelen verdoeme. Diksmuide dan maar proberen.
 
GY!BE was top! Geluid was heel goed, heb op verschillende plekken gestaan. Regen (miezer) totaal geen last van gehad. Locatie was het enige minpunt. Was echt zoeken naar een plaats waar je comfortabel stond en deftig kon zien. Uiteindelijk een plekje bovenaan dat "balkon" gevonden en toen was het goed. Ohja en geen Fire At Static Valley :headshake: Maar heerlijke setlist wel!
 
Ik stond aan de PA en dat was daar constant een doorgang voor volk dat persé sloten bier wou drinken... :wallbash:
Ja ik was een kwartier te laat door die afgesloten tunnels. Heb nog even naast de PA gestaan in een poging tot vooraan te geraken, maar dat heb ik snel opgegeven. Geraakte ook niet verder naar voor. Maar op dat balkonneke was het goed zicht en geluid!
 

Is uiteraard meer clickbait dan iets anders tegenwoordig (die Top 10 is something else...). Weet ook niet goed in welke thread deze te plaatsen, gezien zowat alle grote genres de revue passeren.

Het heeft geen nut om je druk te maken in die rankings, dus ik ga er niet teveel op ingaan. Persoonlijk: qua electronica enkele bizarre keuzes. Autechre's Amber is nog niet echt full-Autechre. Ze hadden beter Tri Repetae genomen. Blue Lines over Mezzanine is fout imo, maar die eerste heeft wel nog grote fans. Token DnB album is Roni Size geworden, maar ze hadden beter Guy Called Gerald genomen. Wat een classic, die laatste. Wel blij met Drexciya include uiteraard gezien mijn AOTW. :)

Nu, meer on-topic hier: ik heb de publicatie van de lijst als aanzet genomen om eindelijk eens in Modest Mouse te duiken. Da's ook weer zo'n naam die vrij essentieel blijkt te zijn, maar waar ik tot nu nog niet echt veel actieve moeite in heb gestoken. Ondertussen Lonesome Crowded West, Moon & Antarctica en Good News for People [...] een eerste keer beluisterd. Duidelijke evolutie van meer punky weerbarstige indie-rock naar een toch iets toegankelijker geluid, in overeenstemming met hun overstap naar major label Epic. Het lijkt me inderdaad een band waarmee je een hele tijd kan leven. Eerste indruk hier is misschien niet geheel overweldigend omdat ik ondertussen bekend ben met vele gelijkaardige bands qua gitaargeluid.. Maar het intrigeert wel, dus weer een (gedeeltelijke) discografie om de komende weken naar terug te komen.
 
Terug
Bovenaan