Post - / math - / experimental / indie rock

Band van de violiste van Black Country, New Road! Twee sterke platen in een jaar, straf.

Ook een tip, best altijd 'jockstrap band' googlen en niet gewoon 'jockstrap'.
Screenshot_20220909_184719.jpg


Topsuggestie! :unsure:
 
De laatste Switched On (vijfde editie ondertussen) van Stereolab is heerlijk. De twee openingstracks met Nurse With Wound zijn een fantastische trip. :love:

 
Ik heb wss tickets over voor het uitverkochte concert van Godspeed You! Black Emperor op 26 september. In case anyone is interested.
 
Het gaat hier veel te rap jong, geen tijd om bij te benen. Phew. Hopelijk binnenkort die Jockstrap en Stereolab beluisteren.

Die verwijzing naar Nurse With Wound is wel toevallige timing: ik ben de voorbije weken vooral bezig geweest aan een deep dive in de gigantische Coil-discografie! NWW stond al op het lijstje gezien deze vaak hebben samengewerkt.

Verder ook blijven stilstaan bij Hellfire van black midi. Amai, na twee albums die me niet geheel konden overtuigen is deze 3e er boenk op! Wat een plaat. Zo'n excess maar deze keer klikken alle elementen wel samen imo. Naast Big Thief is het zowat mijn meest gespeelde album van dit jaar!

@Kid_C : no can do voor Godspeed de 26e. Laat het maar aan een andere gelukkige. :)
 
Ik heb wss tickets over voor het uitverkochte concert van Godspeed You! Black Emperor op 26 september. In case anyone is interested.

Ik snap eigenlijk niet hoe we van twee concerten naar één gegaan zijn? is de venue veranderd ofzo?

edit:

Both concerts of Godspeed You! Black Emperor are now postponed to the same date. There will now be only one concert, that will take place in the park of Botanique!

"In the park" als in buiten? :eek:
 
Laatst bewerkt:
Aw fuck ik ben dat concert helemaal uit het oog verloren en vergeten dat ik ook een ticket had. Helaas kan ik niet op een maandag dus ik heb ook nog een ticket op overschot :unsure: goed nieuws dus voor iemand die twee tickets zoekt! En anders zal ik het op ticketswap moeten zwieren...

Verder ook blijven stilstaan bij Hellfire van black midi. Amai, na twee albums die me niet geheel konden overtuigen is deze 3e er boenk op! Wat een plaat. Zo'n excess maar deze keer klikken alle elementen wel samen imo. Naast Big Thief is het zowat mijn meest gespeelde album van dit jaar!
Nieuwe black midi is awesome, ik vind de vorige misschien wel nog iétsje beter. Wat de band voor mij zo goed maakt, is hoe silly hun muziek soms is ondanks de indrukwekkende technische kunde die ze tonen.
 
Ik snap eigenlijk niet hoe we van twee concerten naar één gegaan zijn? is de venue veranderd ofzo?

edit:



"In the park" als in buiten? :eek:
ik vroeg me dat ook al af eigenlijk. Als het effectief buiten is dan is mijn enthousiasme voor het optreden wel al wat gedaald tbh :unsure:
gaat toch altijd slechter geluid zijn, en aangezien eind september mogelijk koud/regenachtig.
 
ik vroeg me dat ook al af eigenlijk. Als het effectief buiten is dan is mijn enthousiasme voor het optreden wel al wat gedaald tbh :unsure:
gaat toch altijd slechter geluid zijn, en aangezien eind september mogelijk koud/regenachtig.
Het is in een tent zoals tijdens Les Nuits Botanique. Dus niet in de regen. :D
 
Aw fuck ik ben dat concert helemaal uit het oog verloren en vergeten dat ik ook een ticket had. Helaas kan ik niet op een maandag dus ik heb ook nog een ticket op overschot :unsure: goed nieuws dus voor iemand die twee tickets zoekt! En anders zal ik het op ticketswap moeten zwieren...


Nieuwe black midi is awesome, ik vind de vorige misschien wel nog iétsje beter. Wat de band voor mij zo goed maakt, is hoe silly hun muziek soms is ondanks de indrukwekkende technische kunde die ze tonen.
Spijtig! Was wel eens benieuwd om je in het echt te ontmoeten. :D
 
Nieuwe black midi is awesome, ik vind de vorige misschien wel nog iétsje beter. Wat de band voor mij zo goed maakt, is hoe silly hun muziek soms is ondanks de indrukwekkende technische kunde die ze tonen.
Ja het is zowel muzikaal als tekstueel compleet over the top, love it.

Welcome to Hell en Dangerous Liaisons zijn mijn favorieten, maar de hele plaat met haar zeer behapbare 38min raast voorbij als een trein.
 
Terug
Bovenaan