Post - / math - / experimental / indie rock

Aargh ik wil wel gaan naar GYBE maar sinds dit jaar begonnen aan muziekschool en heb les die avond. Heb ze enkele jaren geleden wel al gezien in OLT en dat was schitterend, dus misschien moet ik het daarbij laten en mijn ticket verkopen.
 
9f75604f6b67dac411353a164b7dfc10.gif
 
Zeg euh, Unwound doet plots een reünie en waarom wordt dat hier niet eerder gedeeld? Hopelijk snel wat EU dates ook !


(@FlyingHorseman)
Ik hoop zo hard dat ze naar de EU komen. Show in de AB of Trix zou fantastisch zijn. :love:

Voor de fans van de hardere postpunk/noise rock, het debuut van DITZ. Live een absolute bom, op plaat precies ook:

 
Ik hoop zo hard dat ze naar de EU komen. Show in de AB of Trix zou fantastisch zijn. :love:

Voor de fans van de hardere postpunk/noise rock, het debuut van DITZ. Live een absolute bom, op plaat precies ook:

Voor Trix dan graag afspreken om te carpoolen, want anders echt onbereikbaar met OV
 
Had uiteraard al gezien dat er een reünie is maar ik heb daar altijd wat gemengde gevoelens bij. Op zich zou ik het fijn vinden dat Unwound wat kan genieten van vernieuwde aandacht want uiteindelijk zijn ze altijd vrij underground gebleven. Benieuwd of er ook nieuwe muziek gaat volgen. Ik hoop eigenlijk ook op wat nieuwe vinyl reissues want ik heb die van Numero een paar jaar geleden gemist.

Heeft iemand hier de nieuwe van The Mars Volta al beluisterd? Vreemde plaat maar ik vond het bij een eerste luisterbeurt wel interessant klinken! Anders dan hun vroeger werk, eerder een psychedelische Zuiderse popplaat dan de full blown prog van vroeger. De stijlbreuk is voor mij welgekomen omdat ik na Frances The Mute redelijk snel interesse in de band verloor omdat hun sound vermoeiend werd.
 
Hallo tis voor te vragen of die Godspeed in die tent van den Botanique (die ik trouwens rechtstreeks kan zien van het quasihoogste verdiep van de BOTANIC tower waar ik werk) zittend of staand is? Indien zittend kom ik graag nog mee af en koop ik nog iemand zijn ticketje me plezier over...

Indien staand moesten ze dat geschift volkje dat zich organisatoren noemt martelen - althans toch minstens 2300x laten schrijven 'ik zal enkel nog zittende GYBE concerten organiseren'...
 
Hallo tis voor te vragen of die Godspeed in die tent van den Botanique (die ik trouwens rechtstreeks kan zien van het quasihoogste verdiep van de BOTANIC tower waar ik werk) zittend of staand is? Indien zittend kom ik graag nog mee af en koop ik nog iemand zijn ticketje me plezier over...

Indien staand moesten ze dat geschift volkje dat zich organisatoren noemt martelen - althans toch minstens 2300x laten schrijven 'ik zal enkel nog zittende GYBE concerten organiseren'...
Je mag het mijne overkopen als je wil!
 
Hallo tis voor te vragen of die Godspeed in die tent van den Botanique (die ik trouwens rechtstreeks kan zien van het quasihoogste verdiep van de BOTANIC tower waar ik werk) zittend of staand is? Indien zittend kom ik graag nog mee af en koop ik nog iemand zijn ticketje me plezier over...

Indien staand moesten ze dat geschift volkje dat zich organisatoren noemt martelen - althans toch minstens 2300x laten schrijven 'ik zal enkel nog zittende GYBE concerten organiseren'...
en als het staand is zou je het zicht van iedereen achter je ontnemen :unsure:

maar geen idee of het zittend of staand is.
 
in de reminder mail die ik net van de botanique heb gekregen staat dat het optreden in open lucht is, en je mag geen paraplu meenemen als het regent :unsure:

is de mail fout of is @Kid_C fout :angry:
 
Terug
Bovenaan