gumball4000
Well-known member
Altijd wel grappig partijen beloftes te zien claimen waarbij ze dan er in één hap bijzeggen "stem niet op de extremen. Het wordt onze ondergang".
Het is wel door de valse beloftes, schandelen ed. Dat mensen op de extremen zijn beginnen stemmen.
Ik hoop dat NVA & VB zullen winnen. Al is het maar om de traditionele partijen eens wakker te schudden.
En spijtig, want alle partijen hebben her en der wel goede partijstandpunten.
Er wordt naar mijn mening te weinig naar de bevolking geluisterd.
De ontslagen bij Vanhool op dit moment, zal ook effect hebben op toekomstige peilingen. Ook al heeft de Vlaamse regering er niet direct invloed op gehad..maar in de hoofden van de mensen gaan ze dit wel linken aan "slecht beleid" door de politiek.
Het is wel door de valse beloftes, schandelen ed. Dat mensen op de extremen zijn beginnen stemmen.
Ik hoop dat NVA & VB zullen winnen. Al is het maar om de traditionele partijen eens wakker te schudden.
En spijtig, want alle partijen hebben her en der wel goede partijstandpunten.
Er wordt naar mijn mening te weinig naar de bevolking geluisterd.
De ontslagen bij Vanhool op dit moment, zal ook effect hebben op toekomstige peilingen. Ook al heeft de Vlaamse regering er niet direct invloed op gehad..maar in de hoofden van de mensen gaan ze dit wel linken aan "slecht beleid" door de politiek.