De pvda krijgt meer dotatie dan vld of groen of ecolo. Mij een mysterie waarom die extra werkingsmiddelen nodig hebben tgo een andere partij.
Omdat je nu kijkt naar pvda als federale entiteit, en dit vergelijkt met groen en ecolo apart, omdat die als aparte entiteiten in het parlement zitten. Het pvda waar jij naar kijkt is het pvda & ptb samen. Als je dit gaat vergelijken tov. groen+ecolo, OpenVLD+MR, ... dan zal het een stuk minder werkingsmiddelen zijn.
Maar je zoekt dus wel dingen op. Maar komt dan wel hier zo'n vragen stellen. Maar waarom focus je je overigens zo op deze partij terwijl de NVA een "oorlogskas" heeft van meer dan 30 miljoen, wat zo'n 3 keer zoveel is als de volgende partij? Waarom hebben zij zo'n extra werkingsmiddelen nodig tov. een andere partij?
Waarom spring je continu van de hak op de tak, om toch maar een stok te vinden om mee te slaan? Je stelt heel wat vragen, om elk antwoord gewoon met meer vragen, insinuaties of beschuldigingen, te beantwoorden. Waar wil je eigenlijk naartoe met deze discussie? Je zoekt duidelijk zelf wat zaken op, maar ook enkel om een stok in het hoenderhok te gooien lijkt het. Maar de insinuaties richting een partij die dit soort financiering juist wil beperken, is gewoon zeer vreemd.
Voor alle duidelijkheid, want ik voel het al aankomen, ik heb geen affiniteit met de pvda. Maar ik verwacht wel dat we voor & nadelen van partijen, als het zo al beschouwd kan worden, op basis van feiten benaderen. En niet op basis van fabeltjes.