Niet volledig akkoord met het eerste deel, maar meer dan volledig akkoord met het tweede. Minder aanvallen en minder aangevallen voelen, zou al veel schelen.Ik reageer hier even meer als lid dan als mod, maar ik denk persoonlijk dat er heel veel minder 'met opzet fout geïnterpreteerd' wordt dan wel wordt aangenomen. Er wordt heel veel gelezen alsof het met de slechtst mogelijke intentie is geschreven. Terwijl heel veel al opgelost zou zijn als het gewoon praten zou worden, waarbij je ervan uitgaat dat de ander er niet is om je in de val te lokken, maar om jouw standpunten te weten te komen, om te weten wat jij van iets vindt en waarom je dat vindt.
Ik nam het als voorbeeld omdat het momenteel het meest opvallende topic is, ik ga er in geen geval nog in kijken, wat op zich ook jammer is, want ik had liever wat meer over die mens zijn programma en waardes geleerd dan het huidige geleuter. Maar zoals je zegt, op zich is er daar momenteel geen discussie aan verloren gegaan.Ik ben het ermee eens dat dat topic rond Ahidar niet het aangenaamste meer is. Maar op zich: als die twee mensen die zichzelf proberen te verduidelijken dat willen blijven doen, is daar niet noodzakelijk heel veel mis mee, toch? Voor de rest is daar niet echt relevant nieuws dat ondergesneeuwd wordt, het gaat daar over een redelijk specifieke discussie. Eentje die misschien niet erg uitnodigend is, maar tegelijk ook niet
Het beurstopic is niet zaaddodend, maar zorgt er voor dat je geen zaad meer aanmaakt. Dus daarin vinden we elkaar.Tegelijk kun jij het "nog zaaddodender vinden" dan vroeger, maar vind ik dat dan weer één van mijn pet peevesWaarom er altijd de nadruk op gelegd moet worden hoe onaangenaam het daar is... Ik vind het onaangenaam in het Beurstopic, maar daar kom ik dan ook niet. Zou het mij interesseren, zou ik het proberen een beetje aangenamer te maken door mijn eigen posts. Niet?

Over dat laatste, mss zijn de huidige onderwerpen ook niet mijn dada. Amerikaanse politiek primeert momenteel met de verkiezingen, terwijl mij dat eigenlijk geen reet kan schelen. Misschien ligt het daar ook wel wat aan...
Zoeken ze geen voor mobiliteit? Da's meer mijn branche.Wat me naadloos bij het volgende brengt: Ik hoor de feedback heel graag! Sterker nog, al wie zin heeft om mee te helpen aan een beterewereldP&A is altijd meer dan vrij om een pm te sturen naar @Booka of één van de supermoderatoren, want we zijn altijd op zoek naar vrijwilligers die een handje willen toesteken!

Waarom er altijd de nadruk op gelegd moet worden hoe onaangenaam het daar is... Ik vind het onaangenaam in het Beurstopic, maar daar kom ik dan ook niet. Zou het mij interesseren, zou ik het proberen een beetje aangenamer te maken door mijn eigen posts. Niet?
Ik zou de likes in P&A liever niet zien. Als je je steun voor een bepaald standpunt wil uitdrukken, kan je nog altijd de persoon in kwestie quoten en een korte uitleg schrijven waarom je het met hen eens bent.