Feedback Politiek & Actualiteit

Het is misschien een onnozel detail, maar is de topictitel van het Hamas/Israël conflict niet enorm eufemistisch? Speciale operatie.. komop hè :)
dat was hoe het eerst door Hamas werd genoemd he. Titel is ook dan aangemaakt, dus ge kunt de TS daar toch niks op verwijten.
"Conflict in Palestina/Israel" ?

is nu aangepast, maar ik vind de term oorlog PERSOONLIJK niet correct nu, omdat er nog geen echt offensief is van een/andere partij, maar gewoon blitsaanvallen. Nu, ik betwijfel of dat na dit weekend ook nog zo zal zijn...
maak er dan '(extreem) bloederig conflict' van?
 
dat was hoe het eerst door Hamas werd genoemd he. Titel is ook dan aangemaakt, dus ge kunt de TS daar toch niks op verwijten.



maak er dan '(extreem) bloederig conflict' van?
Ziet ge mij ergens specifiek de TS iets verwijten? De titel is gewoon al een aantal dagen niet meer relevant. Ik ga heus niemand iets verwijten voor zo een detail.
 
Ziet ge mij ergens specifiek de TS iets verwijten? De titel is gewoon al een aantal dagen niet meer relevant. Ik ga heus niemand iets verwijten voor zo een detail.
goh ja, die 'komop he' aan het einde vond ik wat raar en wou gewoon meegeven waarom dat 'eufemisme' in de titel stond.
 
  • Leuk
Waarderingen: Musk
Wie dien je aan te spreken wanneer een moderator stukken uit een post verwijderd die directe kritiek vormen op wat een moderator geschreven heeft in hetzelfde topic?
 
kritiek op de moderatie hoort daar niet thuis. Is toch wel geweten zou ik denken. Je kunt elke mod aanspreken of een supermod als je na deze gebeurtenissen nood hebt aan een gesprek.
 
De titel van het Schietpartij in Brussel mag naar mijn mening ook veranderd worden naar Aanslag in Brussel.
 
kritiek op de moderatie hoort daar niet thuis. Is toch wel geweten zou ik denken. Je kunt elke mod aanspreken of een supermod als je na deze gebeurtenissen nood hebt aan een gesprek.
Dat gaat toch alleen over mod-acties? Je mag toch een mod bekritiseren wanneer je inhoudelijk in een discussie het niet met hem eens bent, op dat moment is dat toch gewoon een member zoals een ander? Of begrijp ik @Avi zijn post mis?
 
Dat gaat toch alleen over mod-acties? Je mag toch een mod bekritiseren wanneer je inhoudelijk in een discussie het niet met hem eens bent, op dat moment is dat toch gewoon een member zoals een ander? Of begrijp ik @Avi zijn post mis?

Er is kritiek op de moderatie en er is kritiek op wat de moderatie schrijft en in dit geval werd de scheidingslijn tussen die twee anders geïnterpreteerd door mezelf, en door een moderator.

Ik heb dat ondertussen besproken via PM.
 
Dat gaat toch alleen over mod-acties? Je mag toch een mod bekritiseren wanneer je inhoudelijk in een discussie het niet met hem eens bent, op dat moment is dat toch gewoon een member zoals een ander? Of begrijp ik @Avi zijn post mis?
Vanzelfsprekend, maar van zodra je het hebt over wat die persoon schrijft "als mod" wordt het een ander verhaal (cfr kritiek op Loser uit het verleden en dergelijke).
 
Pol&actua, man man.

Vorige 5 keer toen er iets gebeurde in de wereld:
"We moeten stoppen met random twitter accounts te gebruiken als informatiebron, want het bleek dat het dikwijls desinformatie is"

2023: Er gebeurt weer iets in de wereld.

Wat wordt er gedeeld en duchtig op ge-outraged zonder dat er confirmatie is van betrouwbare bronnen?

Random twitter accounts uiteraard, waaronder zelfs gekende desinformatie bronnen.

(Bv. concrete hint aan de pol&actua'ers: het '@israel' twitter account heeft geen reet te maken met officiële instanties van Israël en verspreidde al regelmatig valse info.)

De waarheid van bullshit onderscheiden op internet wordt een high value skill in de 21ste eeuw denk ik.
 
Pol&actua, man man.

Vorige 5 keer toen er iets gebeurde in de wereld:
"We moeten stoppen met random twitter accounts te gebruiken als informatiebron, want het bleek dat het dikwijls desinformatie is"

2023: Er gebeurt weer iets in de wereld.

Wat wordt er gedeeld en duchtig op ge-outraged zonder dat er confirmatie is van betrouwbare bronnen?

Random twitter accounts uiteraard, waaronder zelfs gekende desinformatie bronnen.

(Bv. concrete hint aan de pol&actua'ers: het '@israel' twitter account heeft geen reet te maken met officiële instanties van Israël en verspreidde al regelmatig valse info.)

De waarheid van bullshit onderscheiden op internet wordt een high value skill in de 21ste eeuw denk ik.

xRnWRMp.png


uYuYQxJ.png
 
Ik snap het precies niet goed @JanusDR

Er werd de laatste tijd meer twitter gepost maar daar wordt eveneens door verschillende leden sterk ingezet op kritisch denkwerk. Ook als dat de omgekeerde richting uitgaat uiteindelijk. Zie het voorbeeld van @Général Zantas

Dat er in bij het losbarsten van nieuwe feiten soms wat te wild met dat soort twitter posts wordt gegooid zal ik niet ontkennen. Maar dat valt uiteindelijk best allemaal wel mee, vind ik.
 
Pol&actua, man man.

Vorige 5 keer toen er iets gebeurde in de wereld:
"We moeten stoppen met random twitter accounts te gebruiken als informatiebron, want het bleek dat het dikwijls desinformatie is"

2023: Er gebeurt weer iets in de wereld.

Wat wordt er gedeeld en duchtig op ge-outraged zonder dat er confirmatie is van betrouwbare bronnen?

Random twitter accounts uiteraard, waaronder zelfs gekende desinformatie bronnen.

(Bv. concrete hint aan de pol&actua'ers: het '@israel' twitter account heeft geen reet te maken met officiële instanties van Israël en verspreidde al regelmatig valse info.)

De waarheid van bullshit onderscheiden op internet wordt een high value skill in de 21ste eeuw denk ik.
De VRT en VTM zijn erger dan pol & actua hier hoor. (Cfr aanslag Brussel deze week)
 
Terug
Bovenaan