Feedback Politiek & Actualiteit

Is er een mogelijkheid om meer dan twee posts achter elkaar van dezelfde persoon te verbieden? Het Oekraïne-topic is een mannekesblad geworden.
 
Waarom kan hij zelfs hier nog posten dit gaat tegen alles in waar voor PA staat
Omdat er geen automatische P&A-bans zijn. De mods zijn uitstekend aan het ingrijpen en als gebruikers zich herpakken nadat ze op de regels gewezen zijn, is er niks aan de hand. Indien niet, zal de ban vanzelf volgen. Genoeg gebruikers die even de toon moeten vinden.

Edit: 💼 👈
 
Laatst bewerkt:
Gewoon maar ter info, maar misschien worden sommige overlappende onderwerpen iets te fel gesplit als zelfs de mods niet meteen zeker zijn waar een post hoort. :unsure:

IMG-6729.jpg
 
Gewoon maar ter info, maar misschien worden sommige overlappende onderwerpen iets te fel gesplit als zelfs de mods niet meteen zeker zijn waar een post hoort. :unsure:

IMG-6729.jpg
Ik wist dat er een thread was waar dat artikel beter onder viel, maar had eerst over de meest recente thread met de meeste posts gekeken. Nadien dus opnieuw verplaatst.

Niet afgesplitst dus, maar verplaatst naar een bestaande thread waar dat artikel perfect in paste en veel gemakkelijker op- en doorzoekbaar is dan de algemene nieuwsthread.
 
Een post van me in het Israël-Hamas topic werd verwijderd met reden 'opruiming', maar het is me niet duidelijk waarom?
Ik heb die post inderdaad verwijderd met de reden die loser aangeeft. Dus ik heb al de reacties die op de originele volgde verwijderd.

De originele poster mag altijd zijn link opnieuw komen posten, mits volgen van de regels natuurlijk.
 
Klopt, maar die hele discussie slaat op niet veel meer als de eerste wordt verwijderd, want de persoon die jij citeert, citeert wel de bewuste post.

Ik heb die post inderdaad verwijderd met de reden die loser aangeeft. Dus ik heb al de reacties die op de originele volgde verwijderd.

De originele poster mag altijd zijn link opnieuw komen posten, mits volgen van de regels natuurlijk.

Je had ook die tweet in spoilertags kunnen zetten, in plaats van meteen over te gaan tot het last resort van verwijderen van meerdere posts. Waaronder mijn post die ook perfect zonder de context van die tweet of de post die ik citeerde kon. Het is niet dat er de afgelopen pagina's niet genoeg voorbeelden in het topic te vinden zijn waarop mijn post relevant was.

Dus ja, @nestorius hoeft het niet te mompelen, dit was overijverig. En zeer vervelend. Voor dit soort zaken met de grote bezem posts verwijderen, dat kan niet de bedoeling zijn.
 
Dus ja, @nestorius hoeft het niet te mompelen, dit was overijverig. En zeer vervelend. Voor dit soort zaken met de grote bezem posts verwijderen, dat kan niet de bedoeling zijn.
Ik vind het vooral zeer vervelend dat mensen dezelfde overtredingen tegen de regels blijven begaan.

Misschien wordt er beter geluisterd als die post eens verwijderd wordt? De toekomst zal het uitwijzen.
 
Terug
Bovenaan