Ik heb verduidelijking gevraagd over wie het ging, omdat we dat niet wisten. Ik heb verduidelijking gevraagd ivm specifieke posts en mogelijke verstrengingen. En niets gekregen. Je weigert ook te luisteren naar ons: zaken die je aanhaalt, waren al gebeurd of aangepakt voor je post. De post waar het om ging, is een heel milde belediging die is aangepakt. Dat is op geen enkele manier een P&A-ban. Ik heb ook al laten zien dat die ‘leegloop’ vooral in de hoofden zit van mensen die ontevreden zijn. De cijfers bewijzen het tegenovergestelde.
Opbouwende kritiek wordt verwelkomd, maar niemand is verplicht hier tegen zijn zin te blijven. Als je dat echt ziekelijk vindt, misschien beter zo laten. We luisteren naar ieders input. Is onze aanpak daarna nog niets voor jou? Oké, dan.
Opbouwende kritiek wordt verwelkomd, maar niemand is verplicht hier tegen zijn zin te blijven. Als je dat echt ziekelijk vindt, misschien beter zo laten. We luisteren naar ieders input. Is onze aanpak daarna nog niets voor jou? Oké, dan.

. Het past eigenlijk ook nog wel in