Politiek & Actualiteit

Ik heb verduidelijking gevraagd over wie het ging, omdat we dat niet wisten. Ik heb verduidelijking gevraagd ivm specifieke posts en mogelijke verstrengingen. En niets gekregen. Je weigert ook te luisteren naar ons: zaken die je aanhaalt, waren al gebeurd of aangepakt voor je post. De post waar het om ging, is een heel milde belediging die is aangepakt. Dat is op geen enkele manier een P&A-ban. Ik heb ook al laten zien dat die ‘leegloop’ vooral in de hoofden zit van mensen die ontevreden zijn. De cijfers bewijzen het tegenovergestelde.

Opbouwende kritiek wordt verwelkomd, maar niemand is verplicht hier tegen zijn zin te blijven. Als je dat echt ziekelijk vindt, misschien beter zo laten. We luisteren naar ieders input. Is onze aanpak daarna nog niets voor jou? Oké, dan.

Man. Wat een kinderachtig gedoe zeg. Wat kunnen toch niet gaan verwachten van mods dat ze users deftig leren discussieren? Het is al sinds games.telenet.be dat ik zulke dingen lees. En ja, dat was ook de reden waarom ik in het begin van 9lives lange tijd het forum vaarwel gezegd had. Maar dat lag dan meer aan mezelf die niet om kon met anderen hun meningen en uitspraken. En samen met mij zullen er al een hele hoop zijn die pol en actua laten voor wat het is en dat is gewoon omdat het een gevecht is dat je niet kan winnen. En soms lees je er de grootste zever en bagger maar zolang men bij het uiten van die zever en bagger geen regels overtreed kunnen mods daar weinig aan doen. Misschien moeten we ons allemaal wat volwassener gedragen op internet en leren dat er meer meningen zijn waar je het niet eens mee bent dan wel en je daar bij neer leggen. Zonder daar als een bezetene in op te gaan (ik weet het, soms gemakkelijker gezegd dan gedaan). En als we eerlijk zijn is dat in het "echte" leven ook zo is maar daar kunnen of durven we niet altijd even hard reageren als op een forum en kan je ook gemakkelijker bepaalde meningen mijden. Het is gewoon iets waar je je in pol en actua moet bij neerleggen.

En ik vraag mij oprecht af of we nu echt belang moeten hechten aan die ciao byekes, toedeloe,zwaai zwaai uitspraken. Er zijn 2 kampen he hierover. Diegene die het eens zijn met uw mening en diegenen die het oneens zijn. Die eerste groep zal het misschien jammer vinden en de 2e zal je met veel plezier uitzwaaien. Maar om op die manier te proberen om het beleid te sturen is in mijn ogen not done. We zijn toch helemaal geen 14 jarige tieners meer die mensen onder druk proberen te zetten met zulke zever.

Waarom kan hij zelfs hier nog posten dit gaat tegen alles in waar voor PA staat
Omdat er geen automatische P&A-bans zijn. De mods zijn uitstekend aan het ingrijpen en als gebruikers zich herpakken nadat ze op de regels gewezen zijn, is er niks aan de hand. Indien niet, zal de ban vanzelf volgen. Genoeg gebruikers die even de toon moeten vinden.

Edit: 💼 👈

Laatst bewerkt:
Gewoon maar ter info, maar misschien worden sommige overlappende onderwerpen iets te fel gesplit als zelfs de mods niet meteen zeker zijn waar een post hoort. :unsure:

IMG-6729.jpg

Gewoon maar ter info, maar misschien worden sommige overlappende onderwerpen iets te fel gesplit als zelfs de mods niet meteen zeker zijn waar een post hoort. :unsure:

IMG-6729.jpg
Ik wist dat er een thread was waar dat artikel beter onder viel, maar had eerst over de meest recente thread met de meeste posts gekeken. Nadien dus opnieuw verplaatst.

Niet afgesplitst dus, maar verplaatst naar een bestaande thread waar dat artikel perfect in paste en veel gemakkelijker op- en doorzoekbaar is dan de algemene nieuwsthread.

Een post van me in het Israël-Hamas topic werd verwijderd met reden 'opruiming', maar het is me niet duidelijk waarom?
Ik heb die post inderdaad verwijderd met de reden die loser aangeeft. Dus ik heb al de reacties die op de originele volgde verwijderd.

De originele poster mag altijd zijn link opnieuw komen posten, mits volgen van de regels natuurlijk.

Terug
Bovenaan