PS5 PlayStation Portal

Mijn broer heeft er ook één. Best wel een nice ding! Speelt zeer soepel. Spijtig dat geen oled scherm is, maar wel zeer helder scherm. Zit perfect in uw handen.
 
Net ook besteld via playstation store. ;)

Vooral bij mij op de bank te kunnen spelen en of in bed of op terras buiten.
Getest met de ipad pro de streaming en werkt uitstekend.
 
Net getest en goedgekeurd. Geen inputlag, zeer mooi scherm en deftig geluid. Heb er de moeilijkste platformsecties van Prince of Persia mee gedaan.
Nu maar is op zoek naar een hoesje, iemand een suggestie?
 
Ook besteld. Toch even getwijfeld, hoop dat ik er geen spijt van krijg...
Zou tof zijn mocht streaming vor ps plus extra er toch bij komen als feature
 
Verschiet ervan hoeveel mensen dit toestel eigenlijk willen :D
Als je de reacties zo een herleest in het begin van de topic is het toch wel anders

Ik zie alleen maar voordelen eigenlijk, tv op achtergrond dat ik half volg (voetbalmatch oa) maar toch wat wil gamen. Ideaal
Shareplay via iPad werkt ook perfect, maar dan controller koppelen enzo, tis allemaal iets werk.
 
Als je de reacties zo een herleest in het begin van de topic is het toch wel anders

Ik zie alleen maar voordelen eigenlijk, tv op achtergrond dat ik half volg (voetbalmatch oa) maar toch wat wil gamen. Ideaal
Shareplay via iPad werkt ook perfect, maar dan controller koppelen enzo, tis allemaal iets werk.
Bij mij hetzelfde eigenlijk.
Hetgeen ik nu meestal deed was ps5 spelen op tv en dan op mn ipad naar tv kijken. Maar mn ipad begint ouder te worden dus batterij gaat soms maar net een goeie match mee..😅
En voor de rest, als je vb bij de schoonouders zit en de baby slaapt ofzo.
 
Terug
Bovenaan