PlayStation Portal

Wss uw cache, want heeft zeker 30min tot een uur beschikbaar gestaan deze keer. Mocht ik nog eentje vinden, dan post ik het hier :)
Ik heb al ene sinds release hoor, maar wou ene kopen voor mijn schoonvader. Is er ook op aan het wachten.

Vandaag al geleverd, wat een service. Doos wel ingedeukt (jammer als verzamelaar), maar benieuwd om hem dit weekend eens te proberen. Hoesje via Aliexpress besteld ineens, wel ff wachten nog daarop.

Zou de portal vlotter/beter spelen dan via de remote app op de tablet/gsm? Bedoel vooral qua kwaliteit in verbinding enzo. Of is dat gewoon hetzelfde, enkel fancier? Iemand ervaring hiermee?
Ik heb nu geprobeerd te spelen met de remote app die als WiFi verbonden is met de hotspot van mijn gsm.
In het geval van zowel fifa als fortnite was dit toch niet echt geschikt voor online te spelen, lichte delay.
Dan weet ik ook niet of dit iets is wat ik kan gebruiken.

Zou de portal vlotter/beter spelen dan via de remote app op de tablet/gsm? Bedoel vooral qua kwaliteit in verbinding enzo. Of is dat gewoon hetzelfde, enkel fancier? Iemand ervaring hiermee?
Ik heb nu geprobeerd te spelen met de remote app die als WiFi verbonden is met de hotspot van mijn gsm.
In het geval van zowel fifa als fortnite was dit toch niet echt geschikt voor online te spelen, lichte delay.
Dan weet ik ook niet of dit iets is wat ik kan gebruiken.
Ik heb de Portal (die wel lang duurde met zijn update en installatie) in het weekend kort getest. 1 wedstrijd Rocket League online en eentje EA FC 24 (Rivals Div 7 online). Ik ondervond geen inputlag of delay, enkel framedrops bij teveel actie. Moet hem nog testen met een offline game zoals Spiderman.

Had eens remote play getest via de pc, zelfde netwerk, en dat gaf wel een input delay bij het scrollen door het menu, wat ik bij de Portal nu niet ondervond.

Net te laat, maar Amazon.fr en Amazon.es hadden even stock. Gelimiteerd tot 1 in de winkelkar (bij afrekenen was alles al weg helaas).

Net te laat, maar Amazon.fr en Amazon.es hadden even stock. Gelimiteerd tot 1 in de winkelkar (bij afrekenen was alles al weg helaas).
Misschien nuttig voor mensen die hier lurken in de hoop eentje vinden, maar ik heb zelf nog niet gevonden of er opnieuw van die Telegram stockbots/kanalen zijn?

Indertijd kon je via telegram app/website kanalen volgen waar melding op kwam als er stock/voorraad was van de playstation 5 op webshops die leveren of afhaling aanbieden in België. Zijn er nu gelijkaardige kanalen voor de playstation portal?

Desnoods de link in spoiler-tags ofzo plaatsen als iemand iets weet? Kwestie dat we een paar forumgangers het geduld en/of scalpers kunnen besparen. :p

Ik kijk regelmatig eens op MM, Direct, GM en Coolblue (en kost daar 30€ meer !)
maar tot nu toe geen geluk :/

Iemand hier ervaring met de backbone voor PS remote play? Staat al lang op mijn radar en staat nu in korting voor 89, wat toch een prijsverschil is met de portal. Neig ook wel naar de backbone omdat ik mijn gsm soms gebruik als GBA emulator, maar als de remote play van de backbone niet goed genoeg is, hou ik wel de onscreen controls hiervoor.

Iemand hier ervaring met de backbone voor PS remote play? Staat al lang op mijn radar en staat nu in korting voor 89, wat toch een prijsverschil is met de portal. Neig ook wel naar de backbone omdat ik mijn gsm soms gebruik als GBA emulator, maar als de remote play van de backbone niet goed genoeg is, hou ik wel de onscreen controls hiervoor.

De controller zelf werkte netjes in mijn ervaring en voor mijn grote handen was het vrij comfortabel. De stream-ervaring hangt af van uw netwerkverbinding van uw PS5 thuis. Mijn ps5 is met kabel direct op de router aangesloten, maar zelfs wanneer ik met mijn desktop op de kabel (op dezelfde router) surf krijg ik vaak gestotter in de stream.

Via de remoteplay app had ik hetzelfde voor en vaak zelfs erger.

Ik wil wel toegeven dat er altijd een kans is dat ergens in mijn netwerk iets niet deugt waardoor streamen beperkt wordt. Installeer even PS remote play op je app, verbindt je dualsense via bluetooth en kijk hoe goed de stream werkt.

Als de app deftig streamt en je vindt het comfortabel voor bepaalde games op die schermgrootte is het zeker overwegen waard.

Bijkomende opmerking: backbone controller werkt niet als een gsm een case draagt. De usb/lightning connector past niet volledig in uw gsm. Misschien als je een heel dunne case hebt dat het wel past.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan