Ah oke. Bericht stond hier 2 minuten en toen was alles al weg. Top dat sommigen er nu ene hebben.Heb er zelf ook 1 kunnen bestellen en een aantal van mijn vrienden ook.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ah oke. Bericht stond hier 2 minuten en toen was alles al weg. Top dat sommigen er nu ene hebben.Heb er zelf ook 1 kunnen bestellen en een aantal van mijn vrienden ook.
Wss uw cache, want heeft zeker 30min tot een uur beschikbaar gestaan deze keer. Mocht ik nog eentje vinden, dan post ik het hierAh oke. Bericht stond hier 2 minuten en toen was alles al weg. Top dat sommigen er nu ene hebben.

Ik heb al ene sinds release hoor, maar wou ene kopen voor mijn schoonvader. Is er ook op aan het wachten.Wss uw cache, want heeft zeker 30min tot een uur beschikbaar gestaan deze keer. Mocht ik nog eentje vinden, dan post ik het hier![]()
Is toch schandalig? Niet naar u gericht maar de prijs en dat bol dit toelaathttps://www.bol.com/be/nl/p/playsta...sx4T7ayP86DvzRH1_J6WYCvj2eIfs04oaAvLmEALw_wcB mja ik begrijp niet dat bol partners heeft die ook serieus overpriced verkopen.
Ik heb de Portal (die wel lang duurde met zijn update en installatie) in het weekend kort getest. 1 wedstrijd Rocket League online en eentje EA FC 24 (Rivals Div 7 online). Ik ondervond geen inputlag of delay, enkel framedrops bij teveel actie. Moet hem nog testen met een offline game zoals Spiderman.Zou de portal vlotter/beter spelen dan via de remote app op de tablet/gsm? Bedoel vooral qua kwaliteit in verbinding enzo. Of is dat gewoon hetzelfde, enkel fancier? Iemand ervaring hiermee?
Ik heb nu geprobeerd te spelen met de remote app die als WiFi verbonden is met de hotspot van mijn gsm.
In het geval van zowel fifa als fortnite was dit toch niet echt geschikt voor online te spelen, lichte delay.
Dan weet ik ook niet of dit iets is wat ik kan gebruiken.
Misschien nuttig voor mensen die hier lurken in de hoop eentje vinden, maar ik heb zelf nog niet gevonden of er opnieuw van die Telegram stockbots/kanalen zijn?Net te laat, maar Amazon.fr en Amazon.es hadden even stock. Gelimiteerd tot 1 in de winkelkar (bij afrekenen was alles al weg helaas).

Was ook toevallig dat ik keek op editioncollector.fr waar men het had gemeld. Heb zelf nooit een bot ofzo geïnstalleerd (zou niet weten hoe).Ik kijk regelmatig eens op MM, Direct, GM en Coolblue (en kost daar 30€ meer !)
maar tot nu toe geen geluk :/
ze zijn al op

Iemand hier ervaring met de backbone voor PS remote play? Staat al lang op mijn radar en staat nu in korting voor 89, wat toch een prijsverschil is met de portal. Neig ook wel naar de backbone omdat ik mijn gsm soms gebruik als GBA emulator, maar als de remote play van de backbone niet goed genoeg is, hou ik wel de onscreen controls hiervoor.
Merci, maar weer te laat