Path of Exile

RPG PC PS4 XBOX Path of Exile

Ik ben ondertussen 73 in hc trade met merc lab net gedaan.
Niet slecht, meestal rip ik altijd ergens in het eerste weekend :d
 
Ik ben ondertussen 73 in hc trade met merc lab net gedaan.
Niet slecht, meestal rip ik altijd ergens in het eerste weekend :d

HC is niks voor mij. Mijn eerste death was meteen in de Mud Flats met de eerste Crucible wilde wel eens zien wat het gaf en blijkbaar een beetje te lang gedrukt en in een klap dood.
 
Ik speel Softcore SSF (Toxic Ballista Pathfinder) voorlopig nog chapter 9. (lvl61)
En 2 labs gedaan.
Guide gevolgd van:


En ik heb nog nooit zoveel chance gehad met een paar Unique drops rond level 20 die me overal door doen vliegen als een mes door boter.
Voor de rest redelijke shit equip maar dit voelt nu al serious OP lol

Alsook dees helpt ook :biglaugh:

Immume.jpg
 
Beginnen met een goeie leveling build te volgen. Die zijn zeer gedetailleerd en leggen het wel stap per stap uit waarom je welk pad volgt in de tree welke abilitys je best gebruikt in welke combinatie, welke gear je best gebruikt.

Spel is ook F2P dus kost niks om eens te proberen.

De tree bv is dezelfde voor elke class. Elke class begint gewoon op een verschillend punt. Die tree ziet er dus wel groot en indrukwekkend uit maar je kan zo 85% negeren eigenlijk omdat die te ver liggen van je begin punt of omdat het bv een Claw cluster is terwijl jij met een boog speelt.
 
Ik speel al sinds open beta, dusja al 13 jaar ofzo en ik snap nog niet de helft van het spel denk ik hahah.

Komt waarschijnlijk wel door dat ik enkel HC speel en zo dus veel minder verschillende builds kan uitproberen.


Maar los van alles, ik kan me niet voorstellen hoe je nu zo uit het niets into PoE raakt, bij mij is alles die er nu is gewoon stillekes bijgekomen :p
 
Ik ben er ook jaren geleden eens mee begonnen. Stop dan een paar maanden tot een jaar of zo en dan weer beginnen. De eerste paar keer dat ik speelde geraakte ik ook belange zover niet als nu. En ik gebruik ook nog altijd gewoon build guides, toch voor de basis er is best wat veranderd in de tree met masterys en zo waardoor ik toch wat zaken ga moeten aanpassen. Elke keer ik speel steek ik er meer en meer mijn eigen idee in een build. Wie weet nog een jaar of 5 en ik kan er eentje zelf maken :D.
 
Oh, toevallig in verlof volgende week, es zien op Pohx' kanaal hoe het zit met RF jugg vandaag :D
Lvl84 atm, sjans gehad met een vroege 6L en self found resistance gear. Weer supercontent met de goeie build van Pohx, maar totaal geen fan van de league mechanic (ben sowieso geen crafter en gewoon random weapons/shields erin dumpen en hopen op wat goeie resultaten is bleh, denk dat ik tot nu toe al +95% van die altars gewoon los voorbij ben gelopen omdat ik ofwel niets deftigs heb om te upgraden, of de upgrades het zelfs slechter maken).

Was al een paar leagues geleden dat ik gespeeld had, die nieuwe atlas talent tree openen was al even WTF als de char talent tree de eerste keer :D Voorzichtig aan het mappen en yellow maps aan vrijspelen atm, zie dan wel wanneer ik weer tegen de muur bots in red maps (as usual).

Die dynamischere MTX'en van tegenwoordig zijn ook wel leuk :unsure:
 
Een jaar of vier geleden ook eens even gespeeld. Snapte er toen geen bal van, ook die Atlas niet.
Op dat vlak is Diablo toch een pak gemakkelijker. Rifts of GR’s knallen en hopen op mats of beter gear.
Builds volgde ik toen blindelings van op internet. Dan hoef je je niet te druk te maken in de gigantische skill tree.
Tofste build dat ik toen had, was ook van Pohx, een Death Oath occultist. Van wat ik mij herinner moest je er uiteindelijk niets voor doen, curse de omgeving en groepjes vielen dood 😄.

Zouden dergelijke oudere builds nog werken of is het zoals in Diablo elk nieuwe seizoen een nieuwe build tier lijst?
 
Zouden dergelijke oudere builds nog werken of is het zoals in Diablo elk nieuwe seizoen een nieuwe build tier lijst?
Oudere builds hebben vaak een geupdate versie voor de nieuwe league.
Sommige builds (vaak de builds die batshit insane goed waren) hebben vaak een nerf gekregen.
Ik mis mijn accuracy stack juggernaught build. :( Ik decimeerde bosses in seconden.
 
... Death Oath occultist. Van wat ik mij herinner moest je er uiteindelijk niets voor doen, curse de omgeving en groepjes vielen dood 😄.
Die heb ik indertijd ook vaak gespeeld, ook superhandig dat je geen 6L moest hebben omdat alles toch impliciet gelinkt was (enkel just kleuren was een PITA). RF is ook wel zelfde maar dan met Fire degen ipv Chaos :unsure:

Maak er nu een gewoonte van om 2 white bases in men offhands te steken voor die crucibles, maar 95% daarvan lijkt pure crap (toch voor mijn build). Ligt dat nu aan mij? Ik vind het ècht een slechte league mechanic :D

Also, met dat ik een paar leagues heb overgeslaan: wat is er gebeurd met Exalts dat de trading currency nu Divine is geworden? :unsure:
En wat is er met de droprate van Regals gebeurd 😡
 
Also, met dat ik een paar leagues heb overgeslaan: wat is er gebeurd met Exalts dat de trading currency nu Divine is geworden? :unsure:
En wat is er met de droprate van Regals gebeurd 😡

Divines zijn nu ook de crafting currency geworden voor multi-modding.

Exalts zijn nu enkel nog om te slammen. Op zich goede change, nu kunnen we tenminste als casual ook eens slammen.
We kunnen wel niet meer divinen :D



Ik ben 87 trouwens op HC, nog maar heel weinig crucible gedaan. Risk reward = 0
 
Pffft eindelijk Izzaro dood. Ben al lvl 89 en zit al in T15 maps maar dat laatste Lab wilde maar niet lukken. 5e x bleek de goeie keer.
 
Allé, ook nog eens aan begonnen.
Ik snap er nog altijd geen snars van. Vooral elke keer opnieuw het dilemma van welke gear verkopen en wat bijhouden…
 
Allé, ook nog eens aan begonnen.
Ik snap er nog altijd geen snars van. Vooral elke keer opnieuw het dilemma van welke gear verkopen en wat bijhouden…

Ik doe chaos recipe tot ik geen witte maps meer loop dan zet ik mijn filter op niks van gear tonen. Ik raap gewoon currency op verkoop dat en koop dan wel de gear die ik wil. Je kan 1000 stuks oprapen en daar zit misschien eentje in die je kan verkopen voor meer dan een chaos nah niet voor mij.
 
arrgghhh RIP op lvl 91 in Death & Taxes map.
Deed nooit geen damage de boss tot hij in zijn lightning fase kwam fuck zeg.

Kut.

5k life, 2.5k life regen, 84 82 82 77 resists en juggernaught ascendancy.
Niet verwacht zo te sterven.
 
Terug
Bovenaan