Parijs-Roubaix 09/04/23

Als we eerlijk zijn, hij reed op carrefour wel mooi het gat dicht op WVA.
Zit al heel de dag koers te maken en weg te springen.
Sterkste renner gaat toch winnen zonder pech?
Dat laatste kan je toch niet met zekerheid zeggen. VA reed gewoon verdedigend, VDP aanvallend.
1 van de 2 had sowieso wel gewonnen ... beiden hadden het verdiend en ze waren met twee de besten.

Het is alleen ja de manier waarop .. maar dit is wel typisch PRB. Lekke banden ..

VA was volgens mij op carrefour sterker dan VDP + die laatste had geluk of hij lag op de grond.

Samen naar de finish? Ik had het nog eens willen zien.
Volgens mij had VA dan gewonnen.

VDP gaat het niet gestolen hebben maar die lekke band .. dat is gewoon de finale naar de kloten doen.
MVDP lag bijna tegen de stenen en was al zijn snelheid kwijt.
Moet over Philipsen het gat dichtrijden en doet dat.
Dan kan je toch niet zeggen dat WVA sterker was?

Lekke banden en pech horen bij PR. En je kan een lekke band op 100km en op 16km van de meet hebben.
Weg springen en niet weggeraken bedoel je.

Je moet iets doen natuurlijk.
Op carrefour deed WVA iets. Maar daarvoor enkel maar volgen en meegaan.
Hij reed zelfs niet vol mee als ze me twee voorop zaten.

Als we eerlijk zijn, hij reed op carrefour wel mooi het gat dicht op WVA.
Zit al heel de dag koers te maken en weg te springen.
Sterkste renner gaat toch winnen zonder pech?
Hij heeft 4 of 5 keer geprobeerd en kreeg geen gat op Wout en hij had een lekke band nodig om hem terug te pakken bedoel je?

Zie, zo kunt ge als fanboy het verhaal perfect schrijven zoals ge wilt hoor, dat maakt het nog niet de waarheid ;)
We weten niet wie van de twee hier zonder pech het laken naar zich had toe getrokken, en we zullen het ook nooit weten.

Ok nu geloof ik wel in Philipsen als klassiekrenner (toch voor PR).

En VDP en VA hebben natuurlijk allebei gewoon chance dat Pogacar niet meedoet! :oi22:

Terug
Bovenaan