Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misverstand tussen ons. Even goeie vriendenIk niet dan?
Ik leg letterlijk de situatie op carrefour uit.
Alpecin hier 1 en 2, dat ze in februari nog geen platte prijs gereden hebben is ook al van de baan. Pakken twee monumenten, enkele klassiekers en ereplaatsen.

Ik niet dan?Ik spreek over 1 strook.![]()
Heel hard verdiend .. alleen ja .. geen leuke finale .. de teleurstelling is even groot als toen Roglic viel en Remco de Vuelta cadeau kreeg.
wou exact hetzelfde komen zeggen. Gaat hij nog zo blij zijn dat hij Laporte Wevelgem gegeven heeft ook VA? Ik vraag het me af.Wie praat nog over al die zeges van Jumbo dit voorjaar als je de hoofdprijzen laat schieten...
Was mij ook opgevallenVraagje voor de kenners. Waarom neemt Wout tot 2 keer toe een drinkbus en gooit hij die vervolgens direct weg ? Hij kijkt er even naar en gooit die weg. Slecht smaakske ?
Is om een gel aan te pakken.Was mij ook opgevallen
Die gaat zich daar geen zak van aantrekken eh. Anders had hij die niet gegeven hoor. Die gaat alleen denken aan het feit dat hij lek rijdt op de laatste 500m kasseien.wou exact hetzelfde komen zeggen. Gaat hij nog zo blij zijn dat hij Laporte Wevelgem gegeven heeft ook VA? Ik vraag het me af.

Wat de mooiste Parijs Roubaix kon worden sinds lang, is uitgedraaid op een teleurstelling