Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat laatste kan je toch niet met zekerheid zeggen. VA reed gewoon verdedigend, VDP aanvallend.Als we eerlijk zijn, hij reed op carrefour wel mooi het gat dicht op WVA.
Zit al heel de dag koers te maken en weg te springen.
Sterkste renner gaat toch winnen zonder pech?
MVDP lag bijna tegen de stenen en was al zijn snelheid kwijt.VA was volgens mij op carrefour sterker dan VDP + die laatste had geluk of hij lag op de grond.
Samen naar de finish? Ik had het nog eens willen zien.
Volgens mij had VA dan gewonnen.
VDP gaat het niet gestolen hebben maar die lekke band .. dat is gewoon de finale naar de kloten doen.
Weg springen en niet weggeraken bedoel je.
Hij heeft 4 of 5 keer geprobeerd en kreeg geen gat op Wout en hij had een lekke band nodig om hem terug te pakken bedoel je?Als we eerlijk zijn, hij reed op carrefour wel mooi het gat dicht op WVA.
Waar zeg ik dit?Dan kan je toch niet zeggen dat WVA sterker was?
VDP en VA hebben gewoon een andere rijstijl. Ik zag ze gewoon met twee naar de meet gaan.VA stond al plat toenAls we eerlijk zijn, hij reed op carrefour wel mooi het gat dicht op WVA.
Letterlijk hierWaar zeg ik dit?![]()

VA was volgens mij op carrefour sterker dan VDP
Ik spreek over 1 strook.Letterlijk hier![]()

Ja laten we het daarbij houden. Dat 100% zeker weten gaan we niet meer doen door die lekke band.Wout is gewoon minstens even sterk als Mathieu.