Parenclub

Moet zeggen dat dit mij wel intrigeert, maar ik krijg er ook een "sorry, kan niet doorgaan, geen geld terug" vibe van.
Heb het artikel ondertussen gelezen en die prijzen zijn van de pot gerukt zeker voor een nieuwkomer in het wereldje.

Fabulles en Caviar De La Nuit vragen zoveel niet en hebben ondertussen hun reputatie mee.

Ik raad je aan eerst in die richting te kijken moest dit je intrigeren.
 
  • Leuk
Waarderingen: asmo
Glamour en poolparties zijn meer showevenementen waar ter plekke niet veel actie is, maar wel hopen mooie afgetrainde mensen dansen. Meestal voorzien van silliconen en piercings. Veel dertigers. En uit de hele wereld.

In het naturistendorp is het 's avonds een festival van dames (en heren) in de meest sexy outfits denkbaar. Een hele electrische sfeer. Stellen en singles en groepen die elkaar oppikken en verdwijnen in een appartement of villa om daar "het gesprek" voort te zetten. In de nacht hoor je uit veel appartementen en villa's een luid gekreun en gesteun. Overdags ook wel trouwens. Dit is het Cap sfeertje. Voor hen die intolerant zijn voor wat burengerucht is dit niet de goed plaats. Wegblijven.

In clubs als Histoire d'O is het een groot continu orgiefeest van 2 uur 's middags tot in de nacht.. Meestal koppels vanaf 40 jaar en actie, actie , actie.

Vanaf dat het donker wordt lopen er ook nog eens single mannen rond. Meestal tot in de puntjes verzorgd, rond de derig jaar vaak en veel donker gekleurd. Kortom het soort mannen dat bij veel stellen goed in de markt ligt. Zeker niet opdringering. Ze kijken, ze lachen, en als je terugkijkt of lacht, zeggen ze eens wat. Niet verlegen, maar nooit grof. Allemaal erg subtiel eigenlijk. Wordt ook veel gebruik van gemaakt door stellen. Sommige mannen (de topmodels meestal) gaan 3 of 4 keer per nacht mee met verschillende stellen of groepen van koppels. Vrijwel alle singlemannen die hier komen kennen de codes. En onverzorgde of uitgezakte singles hebben wij niet gezien. Zouden ook niet veel kans maken.

Ook veel feestjes van dames die een mannetje meer lusten. Wat heet, vele mannen meer af en toe. Soms zelfs letterlijk in de rij wachten voor hun appartement. Zitten vrouwen bij die tot 60 mannen per dag "doen". De partner zit ernaast, geniet mee en wijst de mannen aan die "mogen".
Maar er zijn ook genoeg feestjes (meestal geadverteerd op de grote Franse,; Duitse, Italiaans en Hollandse swingersites) waar er een handjevol actieve boys wordt geinviteerd.
Vergeet niet dat hier de heetste en meest onverzadigbare vrouwen van de wereld samenkomen. Die hebben nooit genoeg mannen.

Daarbuiten gebeurt er ook vanalles op camping Rene Oltra en het zwijnenstrand (helaas redelijk strikt door de politie gecontroleerd tegenwoordig, vroeger was het strand naar horen zeggen echt een figuurlijke beestenbende) waar een zeker hele ranzige sfeer hangt maar de daadwerkelijke activiteiten zich beperken tot af een toe een wippartijtje van en vrouw met 2 of 3 mannen en her en der over het strand wat gepijp en getrek. Iedereen ligt vlak op elkaar, dus afspreken elders is zeker heel makkelijk. En je ziet direct wat voor vlees je in de kuip hebt. Functioneel dus wel.

Een echt bedevaartsoord voor swingers. Iedereen vindt er wel zijn dingetje. En je kunt 24/7 doorsexen met een ongelimiteerd aantal partners.
Is dat niet praktisch 100% een soa scoren?
Ik had in Leuven bij een ONS soms al schrik :unsure:
 
Is dat niet praktisch 100% een soa scoren?
Ik had in Leuven bij een ONS soms al schrik :unsure:
In de clubs gebeurt het meestal mét en op thuisfeestjes meestal zonder. Ook sexen mét condoom is geen garantie op SOA-vrij blijven. Pijpen zie je bijvoorbeeld nergens met condoom. Laat staan beffen.
Kennen wel koppels die alvast een kuurtje anti-biotica thuis hebben klaarliggen voor het geval dat.
 
Gisteren voor de eerste maal naar Caviar de la Nuit geweest. Zeer mooie locatie, zeer goede organisatie, super vriendelijk/behulpzaam personeel, goeie muziek, enorm chille sfeer,... Allemaal top eigenlijk! MAAR we vonden enkel dat de gemiddelde leeftijd toch wel iets te hoog lag (als ik moet gokken rond de 45). Terwijl volgens de website enkel mensen onder de 46 zijn toegestaan.... NOT. :p

Iemand ervaring met gelijkaardige feestjes waar het publiek wel wat jonger is? Ik hoorde gisteren paar mensen positief praten over Big Little Secrets wat dat betreft maar dat is dus ook geheel onbekend voor ons.
 
Vriendin en ik willen ook de stap wagen maar wel aan een zeer traag en gecontroleerd tempo. Kunnen we verwachten dat iedereen ons tempo respecteert? We zouden een vrouw georiënteerde trio willen doen maar zonder penetratie at first.

Is zoiets haalbaar in een club? Mensen uitnodigen bij ons thuis doen we liever niet.

Een profiel aanmaken via Feeld of SDC en vereisten duidelijk maken.
Op die manier kom je wel in contact met anderen.
Naar een club gaan, rondkijken, praten met anderen en de rest volgt vanzelf.
Niets moet, alles kan...

Een trio VVM is misschien wel iets moeilijker voor elkaar te krijgen dan bvb trio MMV of gewone parterneruil.
 
Een profiel aanmaken via Feeld of SDC en vereisten duidelijk maken.
Op die manier kom je wel in contact met anderen.
Naar een club gaan, rondkijken, praten met anderen en de rest volgt vanzelf.
Niets moet, alles kan...

Een trio VVM is misschien wel iets moeilijker voor elkaar te krijgen dan bvb trio MMV of gewone parterneruil.
Geen flauw idee wat dat is, straks eens onderzoeken.

Zijn er aanraders van clubs in BE? Waar de gemiddelde leeftijd geen 40+ is
 
Geen flauw idee wat dat is, straks eens onderzoeken.

Zijn er aanraders van clubs in BE? Waar de gemiddelde leeftijd geen 40+ is

Goeie vraag! Ik vrees er een beetje voor. Zelf totaal geen ervaringsdeskundige maar van de paar mensen in mijn vriendenkring die dat wel zijn, heb ik dezelfde opmerking gehoord over de clubs waar zij al naartoe gingen. Hun vermoeden was dat <50-ers eerder via Tinder, Feeld, Kinkd en andere online platformen iets organiseren dan naar parenclubs gaan.
En dan krijg je een beetje kip-en-ei verhaal: de wat jongere mensen die naar zo'n club gaan, vinden er alleen ouderen, keren ook niet meer terug, etc.
 
Geen flauw idee wat dat is, straks eens onderzoeken.

Zijn er aanraders van clubs in BE? Waar de gemiddelde leeftijd geen 40+ is

Uiteindelijk maakt de gemiddelde leeftijd toch niet heel erg veel uit & heb je aan een paar koppels van je rond je leeftijd toch genoeg?
In AC lopen altijd wel wat jongere koppels rond en in de Shivaz valt het soms mee
 
Uiteindelijk maakt de gemiddelde leeftijd toch niet heel erg veel uit & heb je aan een paar koppels van je rond je leeftijd toch genoeg?
In AC lopen altijd wel wat jongere koppels rond en in de Shivaz valt het soms mee
Mmmm exact wat een 50 plusser zou zeggen
 
Mmmm exact wat een 50 plusser zou zeggen

Uit onze ervaring trekken de jongere en goed uitziende verzorgde koppels toch altijd wel naar elkaar toe waardoor het toch niet uitmaakt wie daar nog rond loopt?
Kan natuurlijk zijn dat uw ervaring anders is dan die van ons.. ;)

Kennissen van ons raden fun4two aan maar daar zijn we nog nooit geweest. Iemand daar al geweest?
 
Laatst bewerkt:
Uit onze ervaring trekken de jongere en goed uitziende verzorgde koppels toch altijd wel naar elkaar toe waardoor het toch niet uitmaakt wie daar nog rond loopt?
Kan natuurlijk zijn dat uw ervaring anders is dan die van ons.. ;)

Kennissen van ons raden fun4two aan maar daar zijn we nog nooit geweest. Iemand daar al geweest?
Daar heeft een vlaamse komiek eens een relaas over gedaan in WTTAA, kan nu even niet op zijn naam komen. Blijkbaar nogal veel brakke muziek (techno enz) en zou meer discotheek vibes hebben.

edit: Joost van Hyfte
 
Mijn naam is Snelle Eddy.



Ff in de foto's gezien die ze op hun website hebben staan. Ik zie alleen kletskoppen??
Er is een verschil tussen foto's en wat een BG'er gezien heeft :oi22:
Ben er enkele keren geweest en kan u verzekeren. Voor zowel mannen als vrouwen dacht ik "wtf? Er kunnen er hier toch enkelen in de boekjes komen"
 
Er is een verschil tussen foto's en wat een BG'er gezien heeft :oi22:
Ben er enkele keren geweest en kan u verzekeren. Voor zowel mannen als vrouwen dacht ik "wtf? Er kunnen er hier toch enkelen in de boekjes komen"

Den dag allemaal ? Met marginaal gespot in parenclub?
 
Er is een verschil tussen foto's en wat een BG'er gezien heeft :oi22:
Ben er enkele keren geweest en kan u verzekeren. Voor zowel mannen als vrouwen dacht ik "wtf? Er kunnen er hier toch enkelen in de boekjes komen"

Heb mij (als bi) ook zo eens laten ompraten door een vriend om mee te gaan naar een gay sauna in Gent. "Jaja, allemaal jonge mensen".
Resultaat: 3 kwart waren ouw vieze mannen die u aankeken zoals Hannibal naar een stuk lever en een glas Chianti keek. 😵‍💫

Toch eerder de Playboy eigenlijk.
Het was vroeger ook mn eerste gedacht "zo'n club zit vol margi's".
Toch fameus van verschoten dat het niet zo was.

Geschoten of verschoten?
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan