Parenclub

Iemand enige ervaring met club Mi-noi te pecq ?
Wij zijn een koppel van beide 30 jaar, In't algemeen gaan we steeds naar de Acanthus, ook 2 keer Eroxx.. maar in Acanthus was er meer leven alsook de diso is daar wel fijn. Is Mi-noi beetje te vergelijken met Acanthus ?
Thanks alvast !!
Als eerste berichtje en enige berichtje hier op dit forum direct hier ervaringen komen vragen :biglaugh: Ik weet niet of je dan direct zoveel reactie gaat krijgen.
 
In een Duitse club geweest.
Veel dikke mensen maar wel aardig wat actie daar vanaf het begin.
Covid bestaat daar niet meer. Mensen zaten op elkaar gepakt. En niet alleen in de speelruimtes.
In duitsland heb je van die FKK clubs, daar betaal je als man ik dacht iets van een 150 euro, maar wel voor een hele dag dacht ik, of weekend?

is soort van een SPA/sauna/zwemcomplex met veel vrouwen, en je mag zo veel van bil gaan als je wil. dus je hoeft je eigen vrouw niet mee te brengen :p

lijkt me ook wel wat...
 
In duitsland heb je van die FKK clubs, daar betaal je als man ik dacht iets van een 150 euro, maar wel voor een hele dag dacht ik, of weekend?

is soort van een SPA/sauna/zwemcomplex met veel vrouwen, en je mag zo veel van bil gaan als je wil. dus je hoeft je eigen vrouw niet mee te brengen :p

lijkt me ook wel wat...
Vol met Oost-Europese vrouwen die zo verveeld mogelijk kijken zodat ze niet gekozen worden of heel fake smilen. Mee naar zo'n kamer, in een paar robotstandjes u zo rap mogelijk doen jizzen, terug naar de buffettafel all you can eat, in 't beste geval nog eens van wippenstein en je kan terug naar huis rijden.
 
In duitsland heb je van die FKK clubs, daar betaal je als man ik dacht iets van een 150 euro, maar wel voor een hele dag dacht ik, of weekend?

is soort van een SPA/sauna/zwemcomplex met veel vrouwen, en je mag zo veel van bil gaan als je wil. dus je hoeft je eigen vrouw niet mee te brengen :p

lijkt me ook wel wat...
Dat lijkt me wel iets helemaal anders als de gemiddelde swingersclub.
 
Dat lijkt me wel iets helemaal anders als de gemiddelde swingersclub.
Ja no shit, dat is gewoon een hoerenkot wat zij beschrijven denk ik, niet echt in lijn met dit topic :wtf:.

Maar die 150€ kan toch ook niet kloppen? Een dag publieke sauna kost u ook al ~50 euro, tel daar drank en eten bij voor een hele dag, en ge zit al aan 150€. Dat ge daarbij dan nog zou mogen poepen a volonte lijkt mij... geen economisch haalbaar model?

En ik stel mij nu ook voor dat ge moet vechten met marginale Mark van om de hoek voor de laatste garnalen / dame als het "buffet" open gaat :unsure:, ook niet echt de optimale sfeer die ge wilt.
Allezjah, voor mij toch niet, ieder zijn eigen kink natuurlijk.
 
Laatst bewerkt:
Ja no shit, dat is gewoon een hoerenkot wat zij beschrijven denk ik, niet echt in lijn met dit topic :wtf:.

Maar die 150€ kan toch ook niet kloppen? Een dag publieke sauna kost u ook al ~50 euro, tel daar drank en eten bij voor een hele dag, en ge zit al aan 150€. Dat ge daarbij dan nog zou mogen poepen a volonte lijkt mij... geen economisch haalbaar model?

En ik stel mij nu ook voor dat ge moet vechten met marginale Mark van om de hoek voor de laatste garnalen / dame als het "buffet" open gaat :unsure:, ook niet echt de optimale sfeer die ge wilt.
Allezjah, voor mij toch niet, ieder zijn eigen kink natuurlijk.
Klopt, dat zijn geen parenclubs maar gewoon hoerenkoten, en de dames daar zijn uiteraard niet inbegrepen in de prijs maar apart te benaderen en te betalen als je er gebruik van wil maken. Dat is ook niet specifiek Duits ofzo, bestaat ook in Nederland bijvoorbeeld, en is zeker de moeite maar totaal niets te maken met swingen of dergelijke.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lint
Klopt, dat zijn geen parenclubs maar gewoon hoerenkoten, en de dames daar zijn uiteraard niet inbegrepen in de prijs maar apart te benaderen en te betalen als je er gebruik van wil maken. Dat is ook niet specifiek Duits ofzo, bestaat ook in Nederland bijvoorbeeld, en is zeker de moeite maar totaal niets te maken met swingen of dergelijke.
Ok merci voor de verduidelijking.
Ik frons ( :lint: ) wel een beetje bij het deel in bold.
 
Ok merci voor de verduidelijking.
Ik frons ( :lint: ) wel een beetje bij het deel in bold.
Haha ik bedoel van de diensten van de dames uiteraard, er zijn namelijk ook wel wat mannen die naar daar gaan zonder de intentie om iets te doen met een dame. Het hangt een beetje van de prijs af maar er zijn clubs waar je bijvoorbeeld voor 55€ een hele dag all-in kan nemen, dus een hele dag gebruik maken van de infrastructuur (zwembad, sauna's, ...) met eten en drinken erbij, inclusief natuurlijk de (knappe) dames die er wel gewoon zijn en rondlopen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lint
Heb enkele bewust vrijgezelle collega’s die trouwe bezoeker zijn van zo’n hollandse/duitse wellness toestanden.

Die samenvattingen zijn ook altijd hilarisch. (Stiekem ben ik wss als brave huisvader wat jaloers)
50€ inkom voor welness+buffet+bier. + een rondje met de roemeense versie van een anneleen coorevits (om een vb te geven) daarna een rondje met de roemeense versie van Lesley an poppe, en daarna iets exotisch van kleur voor de verandering. Totaalschade 200€, Dat allemaal afgewisseld met jacuzzi, en 3X langs het buffet passeren en een hoop biertjes.

Ik heb saaiere zondagen.
 
In duitsland heb je van die FKK clubs, daar betaal je als man ik dacht iets van een 150 euro, maar wel voor een hele dag dacht ik, of weekend?

is soort van een SPA/sauna/zwemcomplex met veel vrouwen, en je mag zo veel van bil gaan als je wil. dus je hoeft je eigen vrouw niet mee te brengen :p

lijkt me ook wel wat...
FKK is gewoon Duits voor naturisme...
 
Heb enkele bewust vrijgezelle collega’s die trouwe bezoeker zijn van zo’n hollandse/duitse wellness toestanden.

Die samenvattingen zijn ook altijd hilarisch. (Stiekem ben ik wss als brave huisvader wat jaloers)
50€ inkom voor welness+buffet+bier. + een rondje met de roemeense versie van een anneleen coorevits (om een vb te geven) daarna een rondje met de roemeense versie van Lesley an poppe, en daarna iets exotisch van kleur voor de verandering. Totaalschade 200€, Dat allemaal afgewisseld met jacuzzi, en 3X langs het buffet passeren en een hoop biertjes.

Ik heb saaiere zondagen.
Misschien 's overwegen om samen met je partner dat brave huisvaderimago te doorbreken en 's een club als koppel bezoeken. Dan heb ik het niet over die clubs die je collega's frequenteren maar die clubs of feestjes waar ruimdenkende koppels mekaar ontmoeten. Daar is het ook vaak met drinken en eten al ligt daar de focus lang niet op. Wij hebben hier paar weken geleden nog met een ander koppel samen een club bezocht. Da's eerst wat drinken en bijkletsen over van alles en nog wat om vervolgens mekaar wat te versieren. Da's altijd heel plezant al kom je er ook wel bizarre types tegen (maar waar niet).
 
Een week in Cap d'Agde geweest. Net terug. Mensen, mensen wat een onbeschaamd sexparadijs!!
20.000 swingers uit de hele wereld. Wat een sfeer!

Later meer
Schijnt daar inderdaad hallucinant te zijn. Kennen koppel dat er vorige zomer paar dagen is geweest. Zelf weten we het zo niet... Lopen daar niet heel wat opdringerige mannen rond? Zijn jullie in The Glamour geweest? Schijnt echt de moeite te zijn.
 
Schijnt daar inderdaad hallucinant te zijn. Kennen koppel dat er vorige zomer paar dagen is geweest. Zelf weten we het zo niet... Lopen daar niet heel wat opdringerige mannen rond? Zijn jullie in The Glamour geweest? Schijnt echt de moeite te zijn.

Glamour en poolparties zijn meer showevenementen waar ter plekke niet veel actie is, maar wel hopen mooie afgetrainde mensen dansen. Meestal voorzien van silliconen en piercings. Veel dertigers. En uit de hele wereld.

In het naturistendorp is het 's avonds een festival van dames (en heren) in de meest sexy outfits denkbaar. Een hele electrische sfeer. Stellen en singles en groepen die elkaar oppikken en verdwijnen in een appartement of villa om daar "het gesprek" voort te zetten. In de nacht hoor je uit veel appartementen en villa's een luid gekreun en gesteun. Overdags ook wel trouwens. Dit is het Cap sfeertje. Voor hen die intolerant zijn voor wat burengerucht is dit niet de goed plaats. Wegblijven.

In clubs als Histoire d'O is het een groot continu orgiefeest van 2 uur 's middags tot in de nacht.. Meestal koppels vanaf 40 jaar en actie, actie , actie.

Vanaf dat het donker wordt lopen er ook nog eens single mannen rond. Meestal tot in de puntjes verzorgd, rond de derig jaar vaak en veel donker gekleurd. Kortom het soort mannen dat bij veel stellen goed in de markt ligt. Zeker niet opdringering. Ze kijken, ze lachen, en als je terugkijkt of lacht, zeggen ze eens wat. Niet verlegen, maar nooit grof. Allemaal erg subtiel eigenlijk. Wordt ook veel gebruik van gemaakt door stellen. Sommige mannen (de topmodels meestal) gaan 3 of 4 keer per nacht mee met verschillende stellen of groepen van koppels. Vrijwel alle singlemannen die hier komen kennen de codes. En onverzorgde of uitgezakte singles hebben wij niet gezien. Zouden ook niet veel kans maken.

Ook veel feestjes van dames die een mannetje meer lusten. Wat heet, vele mannen meer af en toe. Soms zelfs letterlijk in de rij wachten voor hun appartement. Zitten vrouwen bij die tot 60 mannen per dag "doen". De partner zit ernaast, geniet mee en wijst de mannen aan die "mogen".
Maar er zijn ook genoeg feestjes (meestal geadverteerd op de grote Franse,; Duitse, Italiaans en Hollandse swingersites) waar er een handjevol actieve boys wordt geinviteerd.
Vergeet niet dat hier de heetste en meest onverzadigbare vrouwen van de wereld samenkomen. Die hebben nooit genoeg mannen.

Daarbuiten gebeurt er ook vanalles op camping Rene Oltra en het zwijnenstrand (helaas redelijk strikt door de politie gecontroleerd tegenwoordig, vroeger was het strand naar horen zeggen echt een figuurlijke beestenbende) waar een zeker hele ranzige sfeer hangt maar de daadwerkelijke activiteiten zich beperken tot af een toe een wippartijtje van en vrouw met 2 of 3 mannen en her en der over het strand wat gepijp en getrek. Iedereen ligt vlak op elkaar, dus afspreken elders is zeker heel makkelijk. En je ziet direct wat voor vlees je in de kuip hebt. Functioneel dus wel.

Een echt bedevaartsoord voor swingers. Iedereen vindt er wel zijn dingetje. En je kunt 24/7 doorsexen met een ongelimiteerd aantal partners.
 
Laatst bewerkt:
@ThomasMore, @famtam zijn jullie tickets al gekocht?


:unsure:
Nope en denk niet dat we daar zullen zijn. Voor ons gaan massa evenementen en swingen niet echt samen. Verkiezen de meer intiemere (pun intended) settings :)
 
Nope en denk niet dat we daar zullen zijn. Voor ons gaan massa evenementen en swingen niet echt samen. Verkiezen de meer intiemere (pun intended) settings :)
Moet zeggen dat dit mij wel intrigeert, maar ik krijg er ook een "sorry, kan niet doorgaan, geen geld terug" vibe van.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan