Parenclub

Clubs zijn allemaal gesloten en maar goed ook. De gemiddelde swinger blijkt een redelijk loopje te nemen met de Corona-maatregelen
We zitten al een tijdje in een paar whatsappgroepen voor swingfeestjes.

Die ontploften vanmiddag bijkans.
Het regent werkelijk uitnodigingen. Of koppels die vragen "waar ze mogen aansluiten dit weekend"
 
We zitten al een tijdje in een paar whatsappgroepen voor swingfeestjes.

Die ontploften vanmiddag bijkans.
Het regent werkelijk uitnodigingen. Of koppels die vragen "waar ze mogen aansluiten dit weekend"
idd... wij zitten in zo'n Facebook groep waar er ineens mega veel uitnodigingen zijn voor thuisfeestjes... :rolleyes:
 
Wij zitten niet in zo een groepjes (in WhatsApp of facebook) maar als je gewoon al naar de "speeddate" sectie kijkt op SDC...
 
(2)
.....En zo lagen we dan met zn vieren in een speciale slaapkamer op de grond in Zuid Nederland. Het gaststel vroeg of wij "iets" gebruikten, maar we hielden vooralsnog de boot af. Zelf verdwenen ze even in de keuken. Vermoedelijk een pilletje of iets anders (?). Ze stelden voor naakt te gaan met zijn allen. Prima voor ons. Er werd alvast wat gekust over en weer. De mannen masseerden de dames van de tegenpartij eerst uitvoerig. Lekker veel masssage-olie (die al klaar stond in grote flessen naaast de matrassen) Rug, schouders, nek....daarna door naar de benen en afsluiten met een indringende bilmassage waarbij er weleens wat vingers plotsklap verdwenen. Het ademen werd ook wat zwaarder van de dames.
Ik zal jullie de details verder besparen, maar van het een kwam dus inderdaad het ander en tien minuten later lagen we intens te vrijen met zijn allen. Dames waren beiden bi hetgeen nog wat extra speelcombinaties opleverde. Voor ondergetekende leidde dat op een bepaald moment tot een explosief orgasme (vrouwtje was al enkele malen luidkeels klaargekomen ondertussen, maar dat terzijde) die de latexdame graag oraal opving, hoewel ze eigenlijk net te laat daarvoor was. Het was allemaal tameljk heftig. Zelf viel ik "stil" na het orgasme maar de gastheer ging maar door. Hij bood me een groen pilletje (kama of zo?) aan dat gedurende 6 uur een erectie zou garanderen. ik besloot het nog even op de natuurlijke motor verder te proberen.
Tijdens een pauze, gaststel dronk water, wij wijn en sinaasappelsap, ontdekte latexman dat er op de contactsites diverdse meldingen waren binnengekomen van nieuwe speelpartners. Gefascineerd keken we naar al die koppels die nog een (swingers)date zochten
Het was diep in de nacht, maar we snapten steeds beter waarom het zo druk is op de snelweg op dit uur. Er is dus gewoon een hele swingerscene die naar elkaar toerijdt ij de nacht.
Latexman vroeg of we er nog een ander stel of eventueel zelfs andere man bijwilden. We bestudeerden met zijn vieren aandachtig de "aanbiedingen".
De dames hadden het recht van eerste keuze, en zo whatsappten we naar een koppel uit de grensstreek. De foto's op hun profiel lieten weinig aan de fantasie over. Ze hadden ook foto's van beiden er op staan (iets wat lang niet alle stellen doen kennelijk) en dat was een beslissende factor.
Op de app kwam direct reactie.
Ja ze hadden nog zin. Ze zaten toevallig al in de auto omdat ze wegreden van een ander "feestje". Ze klonken heel vrolijk. Meneer met een Nederlands accent, mevrouw een Vlaams (Limburgs) accent.
"Hoe lang gaat het duren naar hier?" "27 minuten op onze gps"
"Kom maar af" zei latexvrouw
>....
(3)
En zo kwam er dus een dertig minuten later midden in de nacht een suv voorrijden. Dat moesten ze zijn.
Nieuwsgierig, spannend, opgewonden waren we.
Sprankelijk en geanimeerd kwam het stel binnenlopen. De dame in een lange jas waar later weinig onder bleek te zitten. De man in het zwart. Kaal hoofd ook. Gespierd. Ook dat nog. Mijn partner was al aan het smullen!
Van het gaststel kregen ze al snel een drankje (waarvan we nu vermoeden dat het ghb moet zijn geweest) en zegen ze naakt neer op de matrassen. De grote fles warm gemaakte massage-olie verscheen weer ten tonele, en de heren masseerden de op hun buik liggende dames. En eh nee, niet hun eigen dames dus.
Zelf had ik de nieuwe mevrouw onder mijn lichaam. Mijn handen gingen uitgebreid over haar schouderbladen en trapezius. Daarna naar beneden. Onderrug, billen, bovenbenen, even de kuiten en dan weer terug naar de billen. Daartussen was het behoorlijk vochtig geworden; En niet alleen van de masssage-olie. Rustig gleed ik naar binnen.....Aanmoedigend gegrom. Stimulerende geluiden om me heen. Een flesje poppers ging rond en rond. En God mag weten wat nog meer.
Bij daglicht vielen we in slaap.
 
Veel volk? Geen stress? Gewoon kijken of ook meegedaan? 😊
Redelijk wat volk maar niet het gevoel dat er te veel volk was.
We gingen mee met een ander koppel dat wel al eens geweest was. Eerst gewoon om alles eens te bekijken maar dan met hun het ook gezellig gemaakt.
Wel even schakelen in je hoofd als er dan ander volk komt kijken...
 
Redelijk wat volk maar niet het gevoel dat er te veel volk was.
We gingen mee met een ander koppel dat wel al eens geweest was. Eerst gewoon om alles eens te bekijken maar dan met hun het ook gezellig gemaakt.
Wel even schakelen in je hoofd als er dan ander volk komt kijken...
Was dat daar te doen met de huidige Covid maatregelen? Zo zonder dat dansgedeelte lijkt een groot deel van de interactie toch weg?

Onder de huidige golf hebben wij onze club-bezoekjes wat uitgesteld, mede omdat velen in dat wereldje er toch een nogal aparte kijk op nahouden als het over een pandemie gaat :)

Eerst dat we terug zouden frequenteren is iets zoals Shivaz.
 
Was dat daar te doen met de huidige Covid maatregelen? Zo zonder dat dansgedeelte lijkt een groot deel van de interactie toch weg?

Onder de huidige golf hebben wij onze club-bezoekjes wat uitgesteld, mede omdat velen in dat wereldje er toch een nogal aparte kijk op nahouden als het over een pandemie gaat :)

Eerst dat we terug zouden frequenteren is iets zoals Shivaz.
Goh, misschien ga je het niet graag horen maar Corona was daar even van de aardbol verdwenen.
Binnengaan was wel met mondmasker en covidsafeticket. Verplaatsen naar de kleedkamer ook met maar eenmaal daarna waren er praktisch geen mondmaskers meer te zien. Nochtans moest je in theorie wel een mondmasker dragen als je je verplaatste.

Dansgedeelte was gewoon open, eetgedeelte was gewoon open,...
Personeel droeg wel mondmasker en ontsmette regelmatig maar buiten dat.

In het begin voelde het wat raar maar eerlijkgezegd was het een verademing. Voelde een beetje aan zoals op een evenement deze zomer dat je met geldig CST zonder mondmasker binnen mocht.

Wel om 22u40 lichten aan en tegen 23u was iedereen weg.
 
Goh, misschien ga je het niet graag horen maar Corona was daar even van de aardbol verdwenen.
Binnengaan was wel met mondmasker en covidsafeticket. Verplaatsen naar de kleedkamer ook met maar eenmaal daarna waren er praktisch geen mondmaskers meer te zien. Nochtans moest je in theorie wel een mondmasker dragen als je je verplaatste.

Dansgedeelte was gewoon open, eetgedeelte was gewoon open,...
Personeel droeg wel mondmasker en ontsmette regelmatig maar buiten dat.

In het begin voelde het wat raar maar eerlijkgezegd was het een verademing. Voelde een beetje aan zoals op een evenement deze zomer dat je met geldig CST zonder mondmasker binnen mocht.

Wel om 22u40 lichten aan en tegen 23u was iedereen weg.
Dacht ik al... Daarom dat we club bezoekjes nog even gaan uitstellen. Ik begrijp zeker dat het als een verademing kan voelen om je terug 's vrij te bewegen (ongeacht of dat in het swingpaleis gebeurt of ergens anders :)) dus absoluut geen verwijt naar mensen die zich 's willen laten gaan. Het heeft al lang geduurd en iedereen heeft nood aan ontspanning. Echter, in die swingers community valt het me op dat er daar wel veel rondlopen die zich precies nooit veel hebben aangetrokken van de maatregelen. Daar heb ik dan weer minder respect voor. Misschien omdat we nogal wat vrienden hebben die in de zorgsector werken en hun verhalen waren niet mals.

Ons laatste naughty feestje is van September geleden. Tijdens de eindejaarsperiode wel nog's met gelijkgestemd koppeltje afgesproken voor een dagje wellness. Was in een publieke gewone sauna dus daar is niet echt iets gebeurd. Was wel super gezellig. Voor de rest houden we ons met ons tweetjes goed bezig :)
 
Hier in de buurt is een erotische sauna voor mannen. Terwijl de horeca gesloten was tijdens de eerste golf, stond daar minstens 50auto's geparkeerd.
En da's geen sauna complex hé, maar een omgebouwd alleenstaand huis ...
 
Dacht ik al... Daarom dat we club bezoekjes nog even gaan uitstellen. Ik begrijp zeker dat het als een verademing kan voelen om je terug 's vrij te bewegen (ongeacht of dat in het swingpaleis gebeurt of ergens anders :)) dus absoluut geen verwijt naar mensen die zich 's willen laten gaan. Het heeft al lang geduurd en iedereen heeft nood aan ontspanning. Echter, in die swingers community valt het me op dat er daar wel veel rondlopen die zich precies nooit veel hebben aangetrokken van de maatregelen. Daar heb ik dan weer minder respect voor. Misschien omdat we nogal wat vrienden hebben die in de zorgsector werken en hun verhalen waren niet mals.

Ons laatste naughty feestje is van September geleden. Tijdens de eindejaarsperiode wel nog's met gelijkgestemd koppeltje afgesproken voor een dagje wellness. Was in een publieke gewone sauna dus daar is niet echt iets gebeurd. Was wel super gezellig. Voor de rest houden we ons met ons tweetjes goed bezig :)
Goh je hebt natuurlijk in de club (net zoals overal natuurlijk) alle soorten mensen.
Ik werk ook in een sector die door de pandemie redelijk getroffen is (veel maatregelen, niet zo leuke verhalen,...) dus ik hou me over het algemeen wel goed aan de regels. Toch was het een berekend risico dat ik bewust genomen heb, ik had over het algemeen wel het gevoel dat ik tijdens het uitoefenen van mijn job meer kans heb om besmet te worden dan die avond daar.

Bon, voor ons was het zeker iets wat we in de toekomst zeker nog zullen doen maar niet iets voor elke week :rofl:
 
Afgelopen weekend nog's een clubje gedaan. Was fijn nog 's vrij te kunnen bewegen. Deze keer was het echter niet Covid maar storm Eunice die een domper op de opkomst zette maar al bij al was het erg leuk. We hadden met een ander koppel afgesproken dus was helemaal niet erg dat het wat rustiger was.
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen weekend nog's een clubje gedaan. Was fijn nog 's vrij te kunnen bewegen. Deze keer was het echter niet Covid maar storm Eunice die een domper op de opkomst zette maar al bij al was het erg leuk. We hadden met een ander koppel afgesproken dus was helemaal niet erg dat het wat rustiger was.
Wij gaan binnenkort ook nog eens. Wel nog niet beslist of we naar AC gaan of ergens eens een andere club gaan proberen.
Zoizo gaan we met een ander koppel (if it matters) ;-)
 
In een Duitse club geweest.
Veel dikke mensen maar wel aardig wat actie daar vanaf het begin.
Covid bestaat daar niet meer. Mensen zaten op elkaar gepakt. En niet alleen in de speelruimtes.
 
Iemand enige ervaring met club Mi-noi te pecq ?
Wij zijn een koppel van beide 30 jaar, In't algemeen gaan we steeds naar de Acanthus, ook 2 keer Eroxx.. maar in Acanthus was er meer leven alsook de diso is daar wel fijn. Is Mi-noi beetje te vergelijken met Acanthus ?
Thanks alvast !!
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan