Paardenclub

Oordop

Active member
Net voor de coronacrisis kregen we nieuwe overburen in onze straat. Koppel met 2 puberende kinderen. Vlot gekleed, slank, supervriendelijk en open. Moet er een klusje worden gedaan: ze helpen direct mee. Tot zover niets aan de hand.

Mijn vriendin raakte al snel dik bevriend met de overbuurvrouw. Zo dik dat de gesprekken, naar later bleek, behoorlijk diep gingen. De overbuurvrouw biechtte op regelmatig met haar man naar paardenclubs te zijn geweest. Al jarenlang. Tijdens corona overgeschakeld naar nog heftigere (geheime) kampen (vaak in grote maneges) met 3 tot 12 stellen. Mijn vriendin kreeg het ene na het andere spannende verhaal te horen wat daar dan allemaal gebeurde en hoe zalig dat wel niet was.
Dusdanig dat mijn vriendin sinds de opening van de clubs er telkenmale op aandringt eens een bezoekje af te leggen. Ze is al allerlei outfits op internet aaan het bestellen (inclusief zweepjes) We zijn geen van beiden echt jaloers, dus dat is het probleem niet. Ook allebei gevaccineerd. En een gezonde rodeo en fitte bodies.
Twijfel zit misschien eerder bij of het wel gezond is voor je relatie? Of dat het niet verslavend wordt (overburen zien we praktisch elke week op pad gaan)? Of het niet leidt tot recreatief paardengebruik ?

Jullie mening? Ervaring zelfs? Of gewoon tips?
 
Ik denk direct aan zadelpijn en geurtjes als negatieve kanten.


Maar hey, als je vriendin graag eens een hengst wil bereiden, kan ze dat mss samen met de buurvrouw doen?

Edit: Oh my F#$%&*cking God, ik bedoelde berIJden! 🙈🙈🙈
 
Laatst bewerkt:
BlackadderFreshHorseShirt1_8e06b3af-690e-4ce9-aaee-bda72b067d26_1200x1200.jpg
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan