Parenclub

famtam

Well-known member
Net voor de coronacrisis kregen we nieuwe overburen in onze straat. Koppel met 2 puberende kinderen. Vlot gekleed, slank, supervriendelijk en open. Moet er een klusje worden gedaan: ze helpen direct mee. Tot zover niets aan de hand.

Mijn vriendin raakte al snel dik bevriend met de overbuurvrouw. Zo dik dat de gesprekken, naar later bleek, behoorlijk diep gingen. De overbuurvrouw biechtte op regelmatig met haar man naar parenclubs te zijn geweest. Al jarenlang. Tijdens corona overgeschakeld naar nog heftigere (geheime) privéfeestjes (vaak in grote villa's) met 3 tot 12 stellen. Mijn vriendin kreeg het ene na het andere spannende verhaal te horen wat daar dan allemaal gebeurde en hoe zalig dat wel niet was.
Dusdanig dat mijn vriendin sinds de opening van de clubs er telkenmale op aandringt eens een bezoekje af te leggen. Ze is al allerlei outfits op internet aaan het bestellen (inclusief hoge botten) We zijn geen van beiden echt jaloers, dus dat is het probleem niet. Ook allebei gevaccineerd. En een gezond libido en fitte bodies.
Twijfel zit misschien eerder bij of het wel gezond is voor je relatie? Of dat het niet verslavend wordt (overburen zien we praktisch elke week op pad gaan)? Of het niet leidt tot recreatief drugsgebruik ?

Jullie mening? Ervaring zelfs? Of gewoon tips?
 
Ben je van plan om dezelfde clubs te bezoeken als de overburen? Daar zou ik mee oppassen. Je weet nooit hoe het loopt en dan zit je straks de hele tijd tegen die mensen aan te kijken iedere keer als je een stap buiten de deur zet.

We zijn geen van beiden echt jaloers, dus dat is het probleem niet.
Goh, ik zou het toch wat rustig aan doen voor de zekerheid. Verschil tussen theorie en praktijk hé. Gewoon eens een bezoekje zonder iets te doen bijvoorbeeld, of enkel met elkaar. Beginners raden ze vaak aan om een koppelavond te bezoeken (ik vind daar persoonlijk niets aan, maar de sfeer is wel iets rustiger).

Twijfel zit misschien eerder bij of het wel gezond is voor je relatie?
Ikzelf vind het een verrijking: da's een fijne avond voor ons samen, we kijken daar naar uit en kunnen er achteraf ook blij over praten (of lachen 😂 ). Vaak teer je dan nog een paar dagen op die leuke avond en krijg je seksleven nog een boostje. Maar even goed kan het falikant mislopen hé... Dat hangt een beetje af van de afspraken die je gemaakt hebt, in hoeverre je oog hebt voor elkaar én die afspraken op het moment zelf, wat je ervan verwacht,...

Of dat het niet verslavend wordt (overburen zien we praktisch elke week op pad gaan)?
Da's iets dat je ook rap beu wordt hoor. Allez, er zijn er die elke week gaan en dat tof vinden, maar voor mij gaat het bijzondere er wel dan een beetje af. Wij gaan om de paar maanden eens.

Of het niet leidt tot recreatief drugsgebruik ?
Huh? :thinking: Niet meer of minder dan elke andere uitgaangsgelegenheid zeker?
 
Hoe gaat dat eigenlijk in zijn werk die partnerruil?Tijdens een apero op het terras over partnerruil beginnen? Ik zie vaak koppels die samen op reis gaan en denk dan mmmm zouden die ook aan pr doen....
 
Partnerruil is niet hetzelfde als naar de parenclub gaan hé. Ik lees hier toch nergens iets over partnerruil (= 2 koppels die beslissen onderling seks te hebben met elkaar VS naar de club gaan = kijken naar of gezien worden door en/of met compleet vreemden van bil gaan)
 
Partnerruil is niet hetzelfde als naar de parenclub gaan hé. Ik lees hier toch nergens iets over partnerruil (= 2 koppels die beslissen onderling seks te hebben met elkaar VS naar de club gaan = kijken naar of gezien worden door en/of met compleet vreemden van bil gaan)
De bedoeling van die koppelavonden is meestal wel partnerruil tho.

(En ik zou niet weten hoe dat in zijn werk gaat, ik vind partnerruil altijd awkward as fuck en niet leuk.)
 
Leven en laten leven, maar kan me moeilijk voorstellen dat dat gezond is op lange termijn voor een relatie.
My two cents: Je moet toch al serieus open minded zijn om het gekreun van uw vrouw terwijl ze door iemand anders gepenetreerd wordt echt als plezierig te ervaren.
Afhankelijk van hoe uw vrouw er uit ziet en wat je op die moment zelf aan het penetreren bent natuurlijk. :Unsure:
 
Je moet bij zo'n systeem nu éénmaal aanvaarden dat je de facto een open relatie hebt en dat anderen aan je vrouw zullen zitten en vice versa.

Ja het is verslavend, maar dat komt omdat het leuk is dingen te ontdekken.

Vooral goede afspraken maken onderling en dan plezier hebben.
 
Ik kan me niet voorstellen dat ik zo'n gesprekken zou voeren met mijn buren maar bon, ieder zijn keuzes en die moeten gerespecteerd worden. Ik zou u toch aanraden indien ge zulke stap zet niet dezelfde parenclub te nemen als uw buur. Volgens mij komen daar vodden van en veel ontrouw. Tenslotte gewoond naast mekaar en stel dat er nu toch eens iets gebeurt die avond onderling en de ene heeft eens verlof en toevallig de naaste gebuur ook dan is het spel op de wagen. Want zoiets blijft niet bij what happens in de paren club stays there en al zeker niet als ge met dezelfde mensen geconfronteerd zult worden...

An sich is er niets mis met een parenclub er zijn er verschillende in België en af en toe zijn er ook parenclubs waar ge kunt uitgaan en van de sfeer genieten zonder dat ge per se u broek moet uitgedaan hebben en twintig andere vrouwen (of mannen) gevoeld moet hebben. Maar ik zou zeker niet all the way gaan in het begin, ik zou rustig aan beginnen met u vrouw en beginnen met u eens af te zonderen met u vrouwke en daar beginnen te vrijen, eerst met een deur tussen en een slot waar ge u nog veilig voelt, later kunde dat dan eens doen met begluurders en zo telkens een stapje verder.

Ik beken, ik heb dat bij wijlen mijn vorige vrouw 2 of drie keer gedaan. Dat hele proces meegemaakt en tot de conclusie gekomen dat het eigenlijk helemaal niets voor ons was en dat we beter de tijd in mekaar investeerde dan zo'n avond wat te gaan vogelen met een ander. Maar dat is voor iedereen anders.
 
Als jullie beiden avontuurlijk ingesteld zijn en terug wat spanning in jullie seksleven willen brengen, lijkt het me wel een goede manier.

Heb als single man ook een aantal parenclubs bezocht. De koppels die ik sprak noemden het een verrijking voor hun seksleven.
 
Partnerruil is niet hetzelfde als naar de parenclub gaan hé. Ik lees hier toch nergens iets over partnerruil (= 2 koppels die beslissen onderling seks te hebben met elkaar VS naar de club gaan = kijken naar of gezien worden door en/of met compleet vreemden van bil gaan)
Maar die buurvrouw haar verhalen hebben wel een aantrekkingskracht op TS en zijn vrouw. Uiteindelijk gaat het in die clubs toch om swingen of partnerruil? Of is dat niet hetzelfde?
 
Ik zou niet zo snel swingen of PR proberen te ontdekken met buren... Wij doen dat via SDC, online dus, en dat heeft al leuke contacten opgeleverd. Je komt trouwens wat tegen in dat wereldje. Een groot deel van de community heeft erg weinig respect voor Covid maatregelen, vooral de nederlanders dan. Zoiets was voor ons al meteen een red flag... Maar je komt ook in contact met echt interessante mensen. Om zelf uit te zoeken wat jullie ligt is online contact zoeken misschien een goede start.

Als we dan afspreken is dat eerst op neutraal terrein, iets gaan drinken of zo... Het is dus zeker niet het geval dat je meteen als konijnen op mekaar gaat kruipen :). Is er geen aantrekkingskracht dan stopt het daar. Soms kan het al 's verder gaan. Met clubs hebben we niet zoveel ervaring, al redelijk wat verhalen gehoord die ons beletten om de stap te zetten naar bepaalde clubs. Genre, mannelijke bezoekers die zich niet kunnen bedwingen bvb... Shivaz en Acanthus waren meevallers maar daar ging het - ons althans - vooral om kijken en bekeken worden. Alles gebeurde er wel met respect en een 'nee bedankt' werd er ook aanvaard.

In het najaar gaan we ook naar een feestje van EWS. Kasteel, bubbels, maskers, ... daar hebben we al veel goeds over gehoord en kijken er enorm naar uit.

We zijn niet zeer ervaren dus weet niet of je veel aan deze comment hebt maar indien nog vragen: shoot.
 
Maar die buurvrouw haar verhalen hebben wel een aantrekkingskracht op TS en zijn vrouw. Uiteindelijk gaat het in die clubs toch om swingen of partnerruil? Of is dat niet hetzelfde?
Partnerruil = een koppel dat het met de 2 personen van een ander koppel doet.
In een parenclub ga je je daarom niet noodzakelijk beperken tot een ander koppel, maar jij bvb van bil gaan met de partner van Fred maar Fred daarom niet met jouw vrouw, die gewoon een stevig van bil wil gaan met Guillaume.
 
We zijn dus geweest. Naar een parenclub. Zonder de overburen (was ook nooit de bedoeling: Zij vonden dat we "dit zelf moesten ontdekken").

Onze momentopname:

Stampende housemuziek. Geen mondkapje in zicht.We veel zeer hoge laarzen. Veel koppels waar de vrouw minstens ça va was, maar wel vaak een man met forse buik ernaast. Meeste wel sexy gekleed en verzorgd.

We schatten dat de helft vd koppels actief was met andere mensen (maar we kunnen wat gemist hebben hoor). Het één grote orgie idee hebben we hier niet aangetroffen. Vonden juist dat veel stellen een verschillende "snelheid" hadden. Van verlegen barkrukzitters tot sexkonijnen zeg maar. Veel condooms in de ruimtes en het leek er op dat de meerderheid van de actieve swingers die dingen ook daadwerkelijk gebruikten.
Van drugsgebruik hebben we niets gezien, maar wel het vermoeden dat een deel vd mensen op een pilletje zat. We zagen geen wild snuivende mensen in ieder geval. Drinken van alcohol werd wel massaal gedaan (hoe gaandie naaar huis rijden?).
Heel veel respect ten aanzien van elkaar. Dat moet absoluut gezegd.
We vonden de sfeer zeker prettig en veilig. Veel "nee gezegd" door ons (man te dik of te harig voor mijn vriendin), maar toch twee keer "in actie" mogen komen (ik zal jullie de details besparen). Het ging eigenlijk nog redelijk organisch.
Eindstand een interessante avond. Mijn vriendin vond het nog iets te tam (misschien omdat de helft van de koppels niets deed) en ik was vooral blij dat we nergens op afknapten. Leuke gesprekken gevoerd ook met andere stellen. Contact (verbaal) met andere gaat heel snel en makkelijk.

Wordt nog wel vervolgd.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan