Parenclub

vorige week met mijn vriendin samen een lijstje aan het bekijken van "top 10 you can do as a couple to spice up your sexlife" (of zoiets) en toen bleek de nummer 1 naar een parenclub/swingersclub gaan.
daar eerst wat lacherig over gedaan maar toen vroeg mijn vriendin of ik dat niet eens wou proberen.

eerlijk gezegd ben ik wel nieuwsgierig naar zo'n club en wat zoals gebeurd maar is het niet echt een fantasie van mij om te swingen of om seks te hebben met een andere man in de nabijheid 😅
dus zelf zou ik nooit het initiatief nemen om naar zo'n club te gaan.

maar dat wil niet zeggen dat ik het niet eens wil proberen en het ook niet spannend vind.

beetje zitten rondkijken en een club gevonden (Shivaz) die ons als koppel (die zoiets voor de eerste keer doet) het beste lijkt te passen.
binnenkort gaan we dus naar daar...

het feit dat het beperkt blijft tot koppels, het kleinschalig is, het er ook heel gezellig en netjes uitziet, er enkel maar goede verhalen over te vinden zijn spreekt ons vooral aan.

bon, geen idee wat we gaan doen of wat er zal gebeuren die avond. misschien blijft het beperkt tot met elkaar vrijen of misschien gebeurd er wel veel meer 😅 we zullen wel zien hoe de avond verloopt maar het is alvast heel spannend...
Zijn jullie er al geraakt?

Shivaz is op zich wel een ok club voor je eerste keer. Inderdaad kleinschalig, laagdrempelig, niet per se een 100% 'doenerspubliek', dus als je aan de toog blijft hangen of onder je tweetjes in een zeteltje blijft zitten gaat niemand je scheef bekijken. We zijn er jaren geleden eens geweest, was op zich wel fijne club vond ik, publiek was die avond minder ons ding. (Door de kleinschaligheid ook 'minder keuze' natuurlijk, heel veel volk kan er niet binnen. 😅 Maar da's op zich niet zo erg.) Mocht het dichterbij zijn waren we er waarschijnlijk vaker geweest.

Shivaz is op zich wel een ok club voor je eerste keer. Inderdaad kleinschalig, laagdrempelig, niet per se een 100% 'doenerspubliek', dus als je aan de toog blijft hangen of onder je tweetjes in een zeteltje blijft zitten gaat niemand je scheef bekijken. We zijn er jaren geleden eens geweest, was op zich wel fijne club vond ik, publiek was die avond minder ons ding. (Door de kleinschaligheid ook 'minder keuze' natuurlijk, heel veel volk kan er niet binnen. 😅 Maar da's op zich niet zo erg.) Mocht het dichterbij zijn waren we er waarschijnlijk vaker geweest.
Heel fijne club, al is het eventjes geleden dat ik er ben geweest. Nu, Euphoria zijn we ondertussen al 2 keer geweest en een derde keer staat op de planning binnen enkele weken... Daar hebben we dus een nieuwe hotspot gevonden... vooral het wellness gedeelte geeft het iets extra.

we hadden een weekendje Gent geboekt en gingen dan gaan maar helaas is mijn vriendin ziek geworden tijdens dat weekendje en heb ik moeten afzeggen.

we zullen het dus later terug eens moeten inplannen maar voorlopig is er geen haast bij :)
Bij zo'n dingen is haast zelden goed. In elk geval veel plezier met de ontdekkingstocht.

Shivaz gewoon een hele leuke plek/club om samen met een ander koppel af te spreken.
Ja, voilà, best dat je op voorhand al afspreekt met mensen die je wil ontmoeten. Op de wilden boef is de kans misschien kleiner dat je er iemand tegenkomt met wie het klikt.

Eerlijke vraag: wat is de kans dat je als vrijgezel contact maakt met een vrouw in een parenclub?
Hangt van heel wat factoren af he.

- Wil je een alleenstaande vrouw ontmoeten of een vrouw die daar met haar partner is?
- Het type club
- Je social skills
- ...

En ook, hoe definieer je contact? Iemand aanspreken is makkelijk, mensen zijn er doorgaans vriendelijk en open, maar dat wil niet zeggen dat je er onmiddellijk meer van hoeft te verwachten.

Laatst bewerkt:
gedeeltelijk off topic wel, maar ik moet wel zeggen dat ik het geil vind als ik bekeken word tijdens seks.

is nu wel al een tijdje geleden, maar het is me eens voorgevallen dat ik een sekswerker mee nam naar mijn hotelkamer. maar ze werkte wat op mijn systeem want ze was heel de tijd aan het video bellen met haar vriendin.
Die vriendin haar relatie was stuk gelopen en veel van die blabla.

maar op de hotelkamer maakte ik haar nogmaals attent dat ik niet had betaald om naar die relatiezever te luisteren.
toen zei ze tegen haar vriendin : "you are very stupid to find boyfriend in pattaya. you should not do. i only love money and dicks here! no relationships".
Toen zette ze haar telefoon met de videocall met die vriendin op het nachtkastje, en begon ze me te pijpen. tot op een gegeven moment die vriendin inhaakte. Vond dat toch wel een heerlijk meekijk momentje .

dus voor de mensen die bang zijn om uit hun comfort zone te komen: probeer misschien eerst eens met een video gesprek.

Iemand hier al naar Promisku geweest in Laarne? @ThomasMore ?

Is een vrij nieuwe club he... Als in nog maar enkele maanden open. We zijn er nog niet geweest en hebben er nog niet zoveel over gehoord. Wel op ons SDC profiel een uitnodiging ontvangen voor een feestje van hen op 23 mei.

We gaan echter niet omdat we dat weekend al iets anders hebben gepland :)

Is een vrij nieuwe club he... Als in nog maar enkele maanden open. We zijn er nog niet geweest en hebben er nog niet zoveel over gehoord. Wel op ons SDC profiel een uitnodiging ontvangen voor een feestje van hen op 23 mei.

We gaan echter niet omdat we dat weekend al iets anders hebben gepland :)
Ja héél nieuw, blijkbaar wel een heel fijn interieur en leuke sfeer heb ik ondertussen al van bevriende koppels gehoord. Zal iets voor in/na de zomer zijn.. :tongue:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan