Parenclub

Van de swingerskoppels die ik ken, kwam het initiatief om daarmee te beginnen in de meerderheid van de gevallen van de vrouw. Vaak omdat vrouwen in een heterorelatie toch ook seks met vrouwen willen (proberen) onder andere.
Klopt.
En vaak hebben vrouwen ook gewoon veel fantasieën waar hun man niks vanaf weet, volgens mij.
De fantasieën die ik weet dat mijn vrouw heeft:
1) trio (zowel met 2 mannen als 2 vrouwen)
2) Het tegenovergestelde van cuckold scenario
3) anaal
4) groepseks
5) seks op allerhande publieke plekken
6) lichte vormen van bondage en SM
...

Dat zijn allemaal dingen waar ik x-jaar geleden totaal geen idee van had. Open communicatie is key :P

^ Denk ook dat gebrek aan communicatie net zorgt voor het idee dat vrouwen heel andere fantasietjes hebben dan mannen. Dat is in elk geval mijn ervaring niet.

Trio’s of meer, enkel een van beiden die toekijkt, dubbele penetraties, blinddoeken, publieke dingen, exhibitionisme… allemaal dingen waarvan er genoeg zijn die die dingen (of sommige van die dingen) lekker vinden. Sommige dingen zijn dan tof om te doen en doe je nog eens, andere zijn na een eerste keer “meh” en that’s that.

Allee, we zijn naar de erotica beurs geweest met dat ander koppel en alles is braaf gebleven.
Was wel een beleving amai. Beetje "marginaler" ofzo dan ik me had voorgesteld? Enfin waren zeker wel eens leuke dingen om te zien maar toen ik in het doolhof ne 70-iger met ne kleine kilt en enorme stijve op 5 cm van me zag passeren om em dan in een glory hole te planten en me breedglimlachend aan te kijken, toen wist ik toch even niet waar ik terecht ben gekomen. :laugh:
Toen iets later kwam er ne mens zijn, toch wel zeer aantrekkelijke vrouw, voorstellen om te kijken of we niet wilde swingen.
Allemaal toch wel dingen die ik nu niet in mijne brave wereld meemaak, al ben ik nu best wel freaky ofzo privé.

Maar goed, al bij al wel leuk maar minder opwindend dan ik me had voorgesteld ofzo. Volgend jaar ga ik nog es :cool:

Laatst bewerkt:
Grappige is dat wat ik tot nu toe over de jaren heb gehoord helemaal niet zo buitensporig is. Van wat ik me kan herinneren :
  • Natuurlijk zijn er de fantasieën over andere vrouwen. Vriendinnen, collegas, buurvrouwen , schoonzussen, bekende mensen. Maar op dat gebied vermoed ik dat vrouwen ook wel gelijkaardige fantasieën hebben over mannen.
  • Dan de bekende triootjes met 2 vrouwen. Waar ik me dan afvraag of ze voldoende uithouding hebben om 2 vrouwen te bevredigen ;)
  • Vaak terugkomend is meer het teasen en showen van hun eigen vrouw/vriendin. Dat ze zich sexy kleedt, beha-loos, diep decollete, korte rok etc., inclusief bijhorende nippleslip, down blouse view en zo. Of topless/naakt gaan op het strand, sauna of zwembad. Nu zijn dit al dingen die wel al iets vaker gebeuren (ook bij mensen die ik ken), maar meestal beperkt tot op vakantie zodat enkel vreemden een mooi uitzicht hebben. Wat ik hoor is dat mannen dit moois ook graag zouden showen aan vrienden, collegas, familie ... wat voor de meeste vrouwen blijkbaar not-done is. En natuurlijk als de ene man dit aan anderen gunt, dan hoopt hij natuurlijk dat anderen hem dat ook gunnen :) Nu durven mannen onderling wel eens een stiekem genomen foto tonen, maar verder dan dat gaat het meestal niet.

Vanuit mijn eigen ervaring is dit wel een puntje waar sommige vrienden/kennissen wel wat jaloers zijn.
    Er zijn ondertussen al wel wat mannen die een leuke downblouse view hebben gehad van haar.
    Meestal wel met BH, een enkele keer zonder.
    Mijn vrouw zou er ook geen probleem mee hebben om topless of naakt te gaan met vrienden er bij.
    Alleen is dat een beetje "awkward" als zij bijvb. als enige vrouw topless gaat op het strand als vrienden erbij zijn.
    Denk ook niet dat de aanwezige vrouwen dat zouden appreciëren.
    Daarnaast proberen we al langer vrienden te overtuigen eens mee te gaan naar de publieke/prive sauna.
    Zoals je zou kunnen verwachten, hebben de mannen daar geen probleem mee, maar de vrouwen willen dit niet.
    En zelfs zonder vrouw mogen/durven ze dan niet mee omdat hun vrouw er tegen is.
    Dus tot nu toe zijn we enkel maar met mijn schoonzus, haar man en kinderen naar de sauna geweest (publieke sauna zonder kinderen, prive sauna mét kinderen (omdat in vele sauna's kinderen pas vanaf 16 welkom zijn vanwege drukte/lawaai etc.)).
    Mijn vrouw is wel al eens een paar keer met een vriendin naar de publieke sauna geweest, maar dan zonder mannen.
    Blijkbaar vinden die het dus niet zo erg om in publiek naakt te gaan, behalve als er mensen/mannen bij zij die ze kennen.
  • Variant op vorig punt is samen naakt gaan, waarbij er af en toe "per ongeluk" eens een hand verdwaalt.
    Cup a feel van een borst of kont. Tamelijk onschuldig, beetje teasen en flirten.
    Of dat ze een vrouw (vreemde of bekende) volledige mogen insmeren met zonnebrand of een massage geven.
  • Seks met een vrouw waarbij er een aanzienlijk leeftijdsverschil is. Oude bok, jonge blaadje fenomeen.
    Grappige is dat mijn vrouw (mid-40) als fantasie zelf ook liever een oudere man zou willen verleiden (10-20 jaar ouder) dan een jongere man (10-20 jaar jonger).
  • Cockold scenario's waarbij de man toekijkt hoe zijn vrouw verwend wordt door 1 of meer andere mannen.
    Variaties hierop waren een glory hole of blinddoeken. Beide waarbij de vrouw dus niet weet met wie ze in actie is.
    Kan dus een vreemde zijn, een buurman, een collega of ...
  • Tot slot wat meer kinky/fetish dingen zoals bondage of sm ... maar ik kan me maar 1 persoon herinneren die hier wel wat voor voelde.
Zicht op downblouse behoort tot de kleine gelukskes in het leven en dat kan overal gebeuren want het is maar "kijken". Het burgerlijke fatsoen zegt ons om weg te kijken, maar het mannelijke instinct zegt "kijk maar, 't is zo schoon om te zien".

Maar goed, al bij al wel leuk maar minder opwindend dan ik me had voorgesteld ofzo.
Is dat niet altijd als je een beetje "overexposed" wordt aan naaktheid en erotiek op zo'n beurs? Dan wordt dat na een tijdje "het nieuwe normaal".
Beetje als in de sauna. Door al dat naakt, valt het opwindende karakter van naaktheid eigenlijk weg. Zeker omdat je er naakte mensen van alle leeftijden en formaten tegenkomt. Als je dan opeens een vrouw in een net te krappe bikini of lingerie zou zien, is dat ineens veel sexier dan naakt.
Maar toch goed om te horen dat het leuk geweest is. Toch beetje benieuwd hoe het andere koppel het ervaren heeft en of ze (of jullie) er nieuwe ideeën hebben opgedaan.

Dit weekend naar de eroticabeurs in Hasselt geweest met een koppel dat we pas op het internet hebben leren kennen. Dat zijn echt toffe mensen.

Het enige jammere is dat die precies niets doorhebben van onze bedoelingen na al die hints die we gegeven hebben.
Ze weten dat we swingers zijn en ik heb nochtans een paar subtiele mopjes gemaakt zoals over de glory hole, de pop-up swingers club, de position switch toen het ineens over safety first ging.

Ik weet echt niet wat te doen. Het zijn heel toffe mensen maar het voelt alsof we er waarschijnlijk tijd gaan insteken voor niks. Dat zouden we toch heel jammer vinden.
Ik begrijp uiteraard wel dat niet iedereen open minded is zoals wij.

Dit weekend naar de eroticabeurs in Hasselt geweest met een koppel dat we pas op het internet hebben leren kennen. Dat zijn echt toffe mensen.

Het enige jammere is dat die precies niets doorhebben van onze bedoelingen na al die hints die we gegeven hebben.
Ze weten dat we swingers zijn en ik heb nochtans een paar subtiele mopjes gemaakt zoals over de glory hole, de pop-up swingers club, de position switch toen het ineens over safety first ging.

Ik weet echt niet wat te doen. Het zijn heel toffe mensen maar het voelt alsof we er waarschijnlijk tijd gaan insteken voor niks. Dat zouden we toch heel jammer vinden.
Wie weet heb je per toeval @kay-gell leren kennen :p

Laatst bewerkt:

Ik vraag me dan af via welke site ... want ze weten all dat jullie swingers zijn ... niet iets wat je zomaar even tussendoor vermeldt.
Dus ik doe even de aanname dat het niet de site van FEMMA or de KWB is waar jullie mekaar ontmoet hebben ... en als we dan toch bezig zijn, ook nog eens de aanname dat ze zich bewust zijn van mogelijke verwachtingen ... ben benieuwd waar dit voor jullie toe leidt.
En voor onszelf dan toch maar eens zelf zoeken waar je zo'n toffe mensen ontmoet :) ... wij zijn misschien niet super openminded, maar toch net iets meer openminded ... alleen blijft het voorlopig vooral beperkt tot bedside theor/fantasieën en online chat/cam.

Ik vraag me dan af via welke site ... want ze weten all dat jullie swingers zijn ... niet iets wat je zomaar even tussendoor vermeldt.
Dus ik doe even de aanname dat het niet de site van FEMMA or de KWB is waar jullie mekaar ontmoet hebben ... en als we dan toch bezig zijn, ook nog eens de aanname dat ze zich bewust zijn van mogelijke verwachtingen ... ben benieuwd waar dit voor jullie toe leidt.
En voor onszelf dan toch maar eens zelf zoeken waar je zo'n toffe mensen ontmoet :) ... wij zijn misschien niet super openminded, maar toch net iets meer openminded ... alleen blijft het voorlopig vooral beperkt tot bedside theor/fantasieën en online chat/cam.
SDC.

Is inderdaad een site waar je niet zomaar lid van bent.
Ik kende deze site niet. Heb er gisteren wat op rondgeklikt en een proby profiel aangelegd.
Maar als je (betalend) lid wordt van deze site, er met mensen contact legt, er mee chat en zelfs mee afspreekt, kan ik me toch niet van de indruk ontdoen dat je tijdens het chatten toch al dieper op bepaalde erotische/sexuele content bent ingegaan. Dus beide partijen moeten toch al grotendeels aanvoelen wat mekaars ervaringen, verwachtingen en grenzen zijn. Dan vreemd dat ze een beetje terughoudend zijn. Tenzij het hun 1ste ervaring is en ze nog wat overtuiging nodig hebben ... of een stapje trager willen gaan dan jullie.
Benieuwd hoe het zal evolueren. Hou ons op de hoogte zou ik zeggen.

Als je die site gebruikt heb je wel degelijk door wat je zou moeten kunnen verwachten :laugh:
Ook in Vlaanderen nu de gouden standaard. Voor de Franstaligen is dat LIBERTIC en WYLDE, voor de Duitsers JOYCLUB, voor de Britten FABSWINGERS. Elk taalgebied zijn eigen site.

vorige week met mijn vriendin samen een lijstje aan het bekijken van "top 10 you can do as a couple to spice up your sexlife" (of zoiets) en toen bleek de nummer 1 naar een parenclub/swingersclub gaan.
daar eerst wat lacherig over gedaan maar toen vroeg mijn vriendin of ik dat niet eens wou proberen.

eerlijk gezegd ben ik wel nieuwsgierig naar zo'n club en wat zoals gebeurd maar is het niet echt een fantasie van mij om te swingen of om seks te hebben met een andere man in de nabijheid 😅
dus zelf zou ik nooit het initiatief nemen om naar zo'n club te gaan.

maar dat wil niet zeggen dat ik het niet eens wil proberen en het ook niet spannend vind.

beetje zitten rondkijken en een club gevonden (Shivaz) die ons als koppel (die zoiets voor de eerste keer doet) het beste lijkt te passen.
binnenkort gaan we dus naar daar...

het feit dat het beperkt blijft tot koppels, het kleinschalig is, het er ook heel gezellig en netjes uitziet, er enkel maar goede verhalen over te vinden zijn spreekt ons vooral aan.

bon, geen idee wat we gaan doen of wat er zal gebeuren die avond. misschien blijft het beperkt tot met elkaar vrijen of misschien gebeurd er wel veel meer 😅 we zullen wel zien hoe de avond verloopt maar het is alvast heel spannend...

Onlangs Euphoria in Dendermonde bezocht. Voor de eerste keer dus wisten niet goed wat te verwachten. Het is super goed meegevallen. Toen we toekwamen was de parking volzet dus dat beloofde alvast. Het was er vrij druk dus. Naar schatting een 50 à 60-tal aanwezigen, de overgrote meerderheid waren koppels.

Toen wij er net waren kwam er ook een man alleen toe, zo'n een cliché type dat je in zoiets zou verwachten. Dat was een klein stresske maar éénmaal binnen viel het het heel goed mee met het type mensen dat we daar zagen.

De sfeer was erg goed, vriendelijke mensen en vooral heel respectvol. De overgrote meerderheid zijn koppels, aangevuld met enkel single heren. Iedereen loopt er naakt rond, behalve in de bar natuurlijk.

Wij vonden het fijn dat we daar ongegeneerd aan mekaar konden zitten en hebben ons dan ook helemaal laten gaan. Het is daar een echte wellness en dat was meteen waarom we daar 's wouden gaan. In reguliere wellness hebben we vaak moeite om van mekaar te blijven en moet alles stiekem gebeuren. Intimiteiten worden daar niet gewaardeerd (zie ook het forum 'seks op openbare plaatsen') maar in deze wellness kan werkelijk alles. Niemand kijkt daar raar op als je je laat gaan.

Toen wij er net waren kwam er ook een man alleen toe, zo'n een cliché type dat je in zoiets zou verwachten.
Als onavontuurlijke monogame duts die gewoon graag eens meeleest: Eerlijk gezegd geen idee wat dat type dan zou kunnen zijn. Ik stel me aan de ene kant een enorme extraverte gespierde macho-type voor, aan de andere kant een wat kalende vijftiger met een lichte seksverslaving die eens iets anders wil dan zijn tweewekelijkse wandeling in het schipperskwartier.
Wat is zowat de demografie van single mannen in zo'n clubs?

Als onavontuurlijke monogame duts die gewoon graag eens meeleest: Eerlijk gezegd geen idee wat dat type dan zou kunnen zijn. Ik stel me aan de ene kant een enorme extraverte gespierde macho-type voor, aan de andere kant een wat kalende vijftiger met een lichte seksverslaving die eens iets anders wil dan zijn tweewekelijkse wandeling in het schipperskwartier.

Haha, als avontuurlijke niet-monogame duts kan ik het eigenlijk zelf niet zeggen. Ze komen in veel verschillende soorten en maten. Maar in Euphoria verwacht ik eerder de kalende vijftiger dan, als ik een van de twee extremen moet kiezen. Enlighten us, Thomas More.

In dit geval: zonnebank bruin, achteraan 50 of zo, lang krullend en grijs haar, heel veel ringen en kettingen, een zeer kleine zwarte slip.

Single mannen waren tussen de 30 en 60 schat ik. Maar is momentopname he.

Moet wel vermelden dat die allemaal erg braaf waren hoor. Helemaal niet opdringerig of zo. Ik vroeg me eigenlijk af wat ze er kwamen doen.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan